Gå till innehåll

SAJT: SvenskaSpel.se


Recommended Posts

Såg att det gick att regga till SM-kval trots att man redan har biljett. Vad sker om man lyckas kvala en gång till?

 

Tror man får 2000kr, tror iaf det var så förra året, därav så många som redan hade biljetter körde dessa satelliter rent av pga värdet. Men som sagt jag tror bara och det ska man hålla på med inom kyrkan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Äntligen kommer jag med glädjande nyheter för alla er Mac-användare.

 

På onsdag den 17/10 kommer vi erbjuda en nedladdningsbar klient även för Mac. Det är en kopia av PC-klienten vilket innebär att alla funktioner och spel som finns i PC-versionen även kommer finnas tillgängligt i Mac-klienten.

 

I och med detta kommer vi stänga ner vår webb-baserade klient den 17/10. Så för er som använder den flashklienten behöver använda sig av de nedladdningsbara klienterna från och med onsdag den 17/10.

 

För att fira detta kommer vi under onsdagskvällen erbjuda turneringen PremiärÄpplet kl 20:00 den 17/10 där det finns chans att tävla om en MacBook Air.

 

Mer information om tävlingen hittar på svenskaspel.se/poker

 

Passar även på att besvara de frågor som inkommit:

 

hej, vann en poker sm kvalificieringsturnering men kom på att jag eventuellt ska bort den 25 november, kan jag avregga och få pengar istället? mvh

Inkvalade till Poker SM har ingen möjlighet att avregistrera sig till turneringen. Denna information står i turneringsinformationen till Poker SM.

 

Såg att det gick att regga till SM-kval trots att man redan har biljett. Vad sker om man lyckas kvala en gång till?

Har du redan kvalat in dig till Poker SM och lyckas kvala in dig en andra gång så kommer du få 2000 utbetalt i turneringspoletter. Poletterna kan du använda till att registrera dig till alla Sit&Go och flerbordsturneringar.

 

Hoppas ni får en trevlig fredagskväll och att Sverige tvålar dit Färöarna och att U21 sopar banan med Italienarna:)

 

Mvh/

 

Niklas - Poker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idagsläget har vi en viss återkopplingstid innan systemet antingen kopplar ut dig från bordet eller lobbyn beroende på vilken du tappat kontakten mot.

 

Hur lång om jag får fråga?

 

Detta för att du skall kunna återkoppla så fort som möjligt. Idagsläget har vi inga planer på att ändra återkopplingstiden.

 

Men vilken bullshit. Jag kan nog tala för varenda spelare på svs när jag säger att det inte uppskattas och att vi föredrar en riktig återkopplingstid. Är det någon på kundservice som har spelat poker?

 

Jag skiter i småbuggarna, det har ju en viss charm att knappen inte behöver posta blind i HU ibland men det här är ju oacceptabelt. Bord bara försvinner.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Du får detta mail då du anmält dig till att vara med i en utvärdering för Svenska Spels poker. Vi tackar för din anmälan, men utvärderingen kommer inte att genomföras som tänkt just nu. Som tack för ditt visade intresse så kommer vi att skicka dig ett presentkort på 50 kr via den postadress som du angav i anmälan.

 

Mvh Robert Olbers, marknadsanalytiker Svenska Spel

 

Haha..är detta ett skämt eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...