Gå till innehåll

SAJT: SvenskaSpel.se


Recommended Posts

Gör något åt eran jävla idiot-klient så att man inte ska behöva ha en sprillans dator bara för att kolla på jävla handhistoriken!!! Sega satans helvete! Lär av pokerstars där allt är hur smidigt som helst! Fuck you. Är ju dessutom ett mysterium att kopiera handen!½

 

Nu går jag och diskar istället.

 

För att kunna hjälpa dig vidare så skulle vi behöva mer information om vad som uppstår för dig. Är de vid visning av handuppspelaren eller när du skall visa handhistoriken i text som det segar ihop m.m. För att hjälpa dig på bästa sätt ber jag dig kontakta vår kundservice på 0770 - 11 11 11 så skall de kunna hjälpa dig vidare och felsöka.

 

 

timebank på tv-borden hade varit bra.

TV-borden har idag ingen timebank och vi kommer i dagsläget inte ändra detta då det är specialbord där våra Ambassadörer går in och spelar för att få material till sina videosessions.

 

 

 

Varför stänger ni ner era HUsngbord redan vid 22:30? när pokern stänger 03:00???? Era blixtbord tar kanske 15min och spela?

Som du märker så stänger vi ner borden och turneringar under tisdagskvällen för att säkerställa att klienten är tom när vi stänger vid klockan 03:00. Att vissa bord stänger ner tidigare än andra beror på hur länge de beräknas ta att spela klart samt hur snabbt de beräknas fyllas. Vi försöker förstås alltid optimera detta så borden kan vara tillgängliga så länge som möjligt.

 

 

 

Nu får ni fan fixa flipper-buggen!

 

I två års tid ungefär har den funnits, buggen som gör att borden överlappar varandra i en enda hysteri tills du plockar upp menyn och håller den i 5sek. Denna bugg infaller om man (som jag alltid gör) spewar med musklickandet mellan borden. Visst kan jag försöka sluta med det, men det borde vara np ändå kan man tycka.

Det är ärligt talat extremt tiltande och rent ut sagt för jävligt att ha en sån bugg i klienten.

 

Det låter inte alls som någon trevlig spelupplevelse och vi tar denna vidare till vår leverantör för ytterligare felsök.

 

Snälla, snälla, snälla SvS. Få lobbyn att visa siffror som iaf stämmer halvvägs, så sjukt jävla trött på att bord visar sig i lobbyn som 3 gånger högre snittpott än på bordet.

 

Det är helt riktigt, snittpotten kan variera mellan borden och det som står i lobbyn då detta idag inte uppdateras samtidigt. Vi framför detta till vår leverantör och ser om vi kan synka detta i framtiden.

 

Grattis Svenska Spel!

 

När kan vi spelare se fram emot late reg? 2015?

 

Late-reg behöver ni inte vänta på så länge till, håll utkik i klienten så kan det dyka upp inom den närmsta tiden, dock enbart på utvalda turneringar.

 

Har jag missat att besvara någon fråga får ni hojta till, annars önskar jag er en trevlig fortsättning på veckan!

 

Mvh/

 

Niklas - Poker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, nu skall vi se hur latereggen blir......svs intention är väl att ha de på "stora" turrar under kvällstid skulle jag tro......det intressanta blir ju om pengarna nåtts innan anmälningstiden är ute.....så man kan köpa en pengaplats.....och iså fall kommer alla att försöka göra det.....?:mrgreen:

 

Snälla svs ,ha i allafall VÄLDIGT KORT lateregg tid.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ang HUsng så borde ni ju verkligen inte stänga ner borden redan innan 23 iaf? Menar vi var typ 3st online om jag minns rätt som spelade, vi körde blixt dessutom som tar bara nån minut att spela. Och vi som spelade hade ju reggat direkt igen efter matchen. Men det kom inte ens upp nått nytt bord. Även fast det var spelare online som ville fortsätta spela.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fixa den där jävla autokicken om man har störningar i internet för en promilles sekund, det är helt absurt dåligt. Det kostar ju pengar och händer för ofta. Du kan ligga inne med 200bb i en pott med nöten när pengarna och bordet bara försvinner, förstår ni inte att det är oacceptabelt?

 

mvh "#(2#u+9t2#Ii")#=¤I=)%#"059rTIF#EW)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick ett mail från en Robert Olbers, marknadsanalytiker på svs, men mailen var @någonting helt annat och i mailet uppmanades man trycka på olika länkar.

 

Är det här som det ska? I dagar som denna bör företag verkligen skicka mail från sina vanliga epostadresser om man vill få fram sitt budskap.

 

Innehållet var bra om det är på riktigt dock.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick ett mail från en Robert Olbers, marknadsanalytiker på svs, men mailen var @någonting helt annat och i mailet uppmanade man trycka på olika länkar.

 

Är det här som det ska? I dagar som denna bör företag verkligen skicka mail från siva vanliga epostadresser om man vill få fram sitt budskap.

 

Innehållet var bra om det är på riktigt dock.

 

+1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fixa den där jävla autokicken om man har störningar i internet för en promilles sekund, det är helt absurt dåligt. Det kostar ju pengar och händer för ofta. Du kan ligga inne med 200bb i en pott med nöten när pengarna och bordet bara försvinner, förstår ni inte att det är oacceptabelt?

 

mvh "#(2#u+9t2#Ii")#=¤I=)%#"059rTIF#EW)

 

+1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fixa den där jävla autokicken om man har störningar i internet för en promilles sekund, det är helt absurt dåligt. Det kostar ju pengar och händer för ofta. Du kan ligga inne med 200bb i en pott med nöten när pengarna och bordet bara försvinner, förstår ni inte att det är oacceptabelt?

 

mvh "#(2#u+9t2#Ii")#=¤I=)%#"059rTIF#EW)

 

Bump, hiccup på 1 sekund så stängs hälften av borden, och klienten börjar starta om, 2 bord har jag fortfarande uppe och så fort jag agerar så stängs dom borden också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick ett mail från en Robert Olbers, marknadsanalytiker på svs, men mailen var @någonting helt annat och i mailet uppmanades man trycka på olika länkar.

 

Är det här som det ska? I dagar som denna bör företag verkligen skicka mail från sina vanliga epostadresser om man vill få fram sitt budskap.

 

Innehållet var bra om det är på riktigt dock.

 

Hej Snusarn och alla andra som fått detta mailutskick.

 

Det är helt riktigt att detta är ett utskick från Svenska Spel genom Robert Olbers. Så ni kan klicka på länkarna utan att vara oroliga.

 

Hoppas att ni vill delta och hjälpa oss med detta!

 

Jag ser att det inkommit övriga frågor i forumet som jag kommer att besvara imorgon (Tisdag).

 

Mvh/

 

Niklas - Poker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det där med SnG är likt en affär med dålig service. på mitt ICA får jag stanna över stängningstiden om jag är inne i butiken.

Som sagt i tidigare svar så försöker vi självklart att ha borden öppna så sent som möjligt utan att riskera att det är spelare kvar i klienten när det stänger. Systemet kan tyvärr inte låta någon vara kvar efter stängningstid som ICA gör.

 

Det är inte speciellt ovanligt att en sajt inte kör med latereg på alla sina turrar, men det är väldigt viktigt att det syns tydligt vad som gäller i lobbyn.

Det är helt riktigt att denna information måste vara så tydlig som möjligt. Det kommer stå i turneringsinformationen vilka förutsättningar som gäller för alla late-reg turneringar

 

Varför fixar ni ingen disconnectprotection så man iallafall 1 minut på sig att reconnecta.

Idagsläget har vi en viss återkopplingstid innan systemet antingen kopplar ut dig från bordet eller lobbyn beroende på vilken du tappat kontakten mot. Detta för att du skall kunna återkoppla så fort som möjligt. Idagsläget har vi inga planer på att ändra återkopplingstiden.

 

tidigare när jag vart på väntelistan och fått plats har lobbyn ploppat upp, varför gör den inte d längre? nån ny funktion jag inte hittar?

När du står i kö och får en plats ploppar Lobbyn upp framför dina andra fönster om du har valt detta under fliken inställningar. Där kan du välja vad som skall hända när något sker i pokerklienten.

Hittar du inte denna funktion eller att de inte hjälper ber jag dig kontakta vår kundservice på 0770- 11 11 11.

 

Mvh/

 

Niklas - Poker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Pokervänner,

 

Nu var det ett tag sen vi skrev lite information om vad som händer i våran pokerklient.

Ni har antagligen stenkoll på det mesta men tänkte ändå passa på att informera lite.

 

Poker SM 2012

Poker SM närmar sig med stormsteg och deltagarantalet ökar varje dag. Just nu finns det två Direkt-kval varje dag till Poker SM Main Event. Dessa kval spelas klockan 21:00 och 22:15 med ett inköp på 200 kronor.

 

Idag har vi redan 290 deltagare anmälda till Poker SM som spelas den 25/11 vilket ger en prispott på över 500 000 kronor.

 

I veckan har vi även börjat med kval till Omaha 5M och till helgen kommer Texas 5M att påbörja sina kval. Övriga sido-event kommer starta sina kval närmare final dagen. För att se Poker SM schemat kan ni gå in på svenskaspel.se/poker.

 

Player of the Year

Våra veckoturneringar LillLördag, Fredagsfighten och Söndagssteken bjuder som vanligt på ett bra startfält och fina prispotter under veckorna. Dessa turneringar ingår i rankingen Player of the Year där de 100 högst rankade kommer göra upp om en prispott som idag är uppe på över 475 000 kronor. Fortsätter deltagarantalet att hålla i sig i POY-turneringarna kommer finalen innehålla en prispott på närmare 600 000 kronor. Det finns ännu chansen att komma topp 100.

 

Det var allt för idag och jag hoppas ni får en trevlig fortsättning på dagen.

 

Mvh/

 

Niklas - Poker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...