Gå till innehåll

SAJT: SvenskaSpel.se


Recommended Posts

Pem skrev:

 

Slutligen en undran: Varför smyger spelarnamnet bort när musmarkören förs över en "spelarbubbla"?

 

SS valde väl mellan denna oerhört "underhållande" funktion och att kunna skriva anteckningar om sina motståndare ;)

Klockren replik :D

 

:D I en annan Boss (Fonbet) har dom var du kommer

ifrån där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En snabb fråga.

 

Hur är spelet på 5/10 - 10/20 NL nivån? Mycket fisk?

 

Det är samma spelare som sitter på 5/10 borden hela tiden och om de är fiskar är osäkert. De flesta kan spela men det dyker väl upp lite fisk då och då som sålt sin själ till djävulen och fiskar upp 2 outare på rivern :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pem skrev:

 

Slutligen en undran: Varför smyger spelarnamnet bort när musmarkören förs över en "spelarbubbla"?

 

SS valde väl mellan denna oerhört "underhållande" funktion och att kunna skriva anteckningar om sina motståndare ;)

Klockren replik :D

 

:D I en annan Boss (Fonbet) har dom var du kommer

ifrån där.

 

Blir tyvärr mycket lättare för kolludande spelare när sajten inte visar var folk är ifrån.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En snabb fråga.

 

Hur är spelet på 5/10 - 10/20 NL nivån? Mycket fisk?

 

Det är samma spelare som sitter på 5/10 borden hela tiden och om de är fiskar är osäkert. De flesta kan spela men det dyker väl upp lite fisk då och då som sålt sin själ till djävulen och fiskar upp 2 outare på rivern :)

 

5/10 är kattegatt, men 10/20 är en något högre nivå. På 5/10 SvS har jag dragit in rätt mycket deg det senaste. Prova att spela fre/lör kväll, det är som att stjäla godis från barn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker 0.5/1 och 0.75/1.5 är överdrivet tight. Kanske gamblers inte orkar sitta på så låga nivåer utan bara snåla tight/passiva?

 

Men hallå...

 

Majoriteten av dessa bord ligger ju på 45% och över i spelare/flop på full ring-borden. SH ligger runt 55% och upp. De absolut flesta är loose/passive och limpar med i princip vad som helst. Om du tycker det är tight, vad är då din definition av loose?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker 0.5/1 och 0.75/1.5 är överdrivet tight. Kanske gamblers inte orkar sitta på så låga nivåer utan bara snåla tight/passiva?

 

Men hallå...

 

Majoriteten av dessa bord ligger ju på 45% och över i spelare/flop på full ring-borden. SH ligger runt 55% och upp. De absolut flesta är loose/passive och limpar med i princip vad som helst. Om du tycker det är tight, vad är då din definition av loose?

 

På de flesta andra full ring 10NL bord har du runt 65% som ser floppen och snittpotter på 50BB.

Tycker också det ser ovanligt gnidet ut. Många som limpar med AA-JJ och flatsynar på river med fullt hus, färg eller stege som inte är nöten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker 0.5/1 och 0.75/1.5 är överdrivet tight. Kanske gamblers inte orkar sitta på så låga nivåer utan bara snåla tight/passiva?

 

Men hallå...

 

Majoriteten av dessa bord ligger ju på 45% och över i spelare/flop på full ring-borden. SH ligger runt 55% och upp. De absolut flesta är loose/passive och limpar med i princip vad som helst. Om du tycker det är tight, vad är då din definition av loose?

 

På de flesta andra full ring 10NL bord har du runt 65% som ser floppen och snittpotter på 50BB.

Tycker också det ser ovanligt gnidet ut. Många som limpar med AA-JJ och flatsynar på river med fullt hus, färg eller stege som inte är nöten.

 

Hade en kille igår som gick allin (kraftigt överbet) med damhög färg på AAKJJ-bräda och 3 spelare kvar att agera. :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

På de flesta andra full ring 10NL bord har du runt 65% som ser floppen och snittpotter på 50BB.

Tycker också det ser ovanligt gnidet ut. Många som limpar med AA-JJ och flatsynar på river med fullt hus, färg eller stege som inte är nöten.

 

Ni kanske har rätt, jag har mest spelat på PokerStars förut och jämfört med det så framstår SS som väldigt löst och framförallt passivt.

 

Jag spelar ganska annorlunda hos SS mot vad jag är van vid, allt minibettande gör det väldigt lönsamt att stanna kvar med många draghänder. Det gäller att utnyttja passiviteten till sin fördel. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HATA SVENSKA SPEL!! Går bra att sätta in pengar utan problem men när man skall casha ut blir det till å fylla i papper å skit! Inte en krona till skall jag bidra med till socialdemokraterna äckliga pokersida!

 

Som om inte många andra sidor är likadana, skicka in scannade bilder på både ID och CC :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HATA SVENSKA SPEL!! Går bra att sätta in pengar utan problem men när man skall casha ut blir det till å fylla i papper å skit! Inte en krona till skall jag bidra med till socialdemokraterna äckliga pokersida!

 

Något av det smidigaste jag har varit med om och snabbt gick det också. Är man riktigt smart så registrerar man ett uttagskonto direkt, då behövs det inte skickas någonting.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HATA SVENSKA SPEL!! Går bra att sätta in pengar utan problem men när man skall casha ut blir det till å fylla i papper å skit! Inte en krona till skall jag bidra med till socialdemokraterna äckliga pokersida!

 

Något av det smidigaste jag har varit med om och snabbt gick det också. Är man riktigt smart så registrerar man ett uttagskonto direkt, då behövs det inte skickas någonting.

 

Överföringen gick ej att genomföra!!

Du har nyligen registrerat ett nytt bankkortnummer. Av säkerhetsskäl får du vänta sju dagar från den dagen du registrerade ditt bankkortnummer innan du kan flytta pengar från ditt spelkonto till ditt bankkonto.

 

HATA SVENSKA SPEL!!!

 

Jävla svin!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Överföringen gick ej att genomföra!!

Du har nyligen registrerat ett nytt bankkortnummer. Av säkerhetsskäl får du vänta sju dagar från den dagen du registrerade ditt bankkortnummer innan du kan flytta pengar från ditt spelkonto till ditt bankkonto.

 

HATA SVENSKA SPEL!!!

 

Jävla svin!!

 

Du får väl låna en lusentapp av morsan så länge, så att du kan börja ta din lugnande medicin igen och så att du inte svälter ihjäl.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det många som råkar ut för att man i något av de bord man är inne i, plötsligt kopplas ur och kastas ut från bordet?

 

Hänt mig 4 gånger idag mitt i händer jag deltagit i och då ej kunnat spela handen klart och förlorat pengarna som jag invensterat i handen utan möjlighet att spela den färdigt.

Supporten skickar standardsvar som finns publicerade tidigare i denna tråd.

Rimmar illa med Svenska spels prat om säkerhet för oss spelare och ligger långt ifrån säkerheten i de flesta andra siter som har disconnect protection och liknande så att man vid ett kort avbrott i inernet väntas in, så att man kan spela färdigt handen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...