Gå till innehåll

SAJT: SvenskaSpel.se


Recommended Posts

Jag kan inte spela merän ett par händer i taget utan att bli disconnectad. Och det märks inte heller, klienten är bara helt död. Och sedan får jag direkt ett meddelande om att jag suttit mer än 400 rundor på bordet.

Någon som fixat detta problem och är det fler som har samma problem? Har bredbandsbolaget (bostream) som ISP. Har skrivit till svenska spels support och vill ha tillbaka mina pengar som jag förlorat på disconnects (ingen större förhoppning men man måste ju pröva)och lämna sajten. Har bara testat i 15 minuter och tappade flera händer till disconnect.

 

Jag hade jag samma strul och skrev i den här tråden om råd.(själv är man ju en helmupp på datorer)

weebop1 gav mig flera tips, ett var att stänga ner alla andra program när jag spelar.

Jag brukade ladda hem filmer samtidigt som jag lirar, men när jag sen stängde ner allt annat på datorn har det funkat utmärkt, bara tappat ett bord sen dess.

 

Kan det vara något tips,att bara ha ett program igång?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur funkar withdrawal på SS?

Är det krångligt?

Skall man faxa/posta varje gång man withdrawar?

Jättelätt. Första gången, i samband med att du skaffar spelkort, får du skicka in ett papper med ditt bankkontonummer. Efter det är det bara ett musklick för att ta ut pengar. Går på en dag. Inga avgifter. Ingen valutaväxling. Inget krångel.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp samma problem här, både hemsidan och klienten.

 

Vid inloggning får jag detta:

-----------------------------------------------

 

FEL VID INLOGGNING!

 

Tekniskt fel (1:2:[ERROR])(null)

 

-----------------------------------------------

 

Samma på hemsidan också?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul att SvS lyckades hitta på en smart lösning att låsa sina medlemmars konton automatiskt!! :D

 

Antagligen för att de har för mycket medlemmar för sina snikna servrar!!

 

Så då blev det självsanering. Bättre blunda o ignorera än att erkänna sitt kortkommande!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tog bort klienten från min dator blev så förba!!!!!!!!!! när jag var i kontakt med suporten.

Jag blev nerfoldad på en milesekund i en turnering med en bra hand och

mycket pengar i potten.

Tog kontackt med suporten sände printscreen info om handen.

Svaret blev att dom har 3 servrar så det inte var fel hos dom utan på min dator. Då tog det ungefär 3 sek så fans inte svenska spels pokerklient på min dator längre.

Spelar ju för tusan på ett 10 tal olika saiter har alldrig hänt på dom.

Så troligen tror dom att alla är nybörjare och inte vet hur det funkar och

suporten måste nog skärpa sig mycket. :evil:

 

Liknande hände mig och fick också kalla handen av support, dom bryr sig inte om sina kunder, avinstallerade också illa kvickt :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sätt er gärna vid ett bord där "alice8" spelar.

Han/hon synade just och gick all-in med 33 när QQ668 ligger på bordet.

 

Vad historien inte förtäljer är att det var dig hon synade eftersom hon hade fin read på dig. Givetvis vann hon eftersom du inte hade ett jota.

 

Eller? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sätt er gärna vid ett bord där "alice8" spelar.

Han/hon synade just och gick all-in med 33 när QQ668 ligger på bordet.

 

Vad historien inte förtäljer är att det var dig hon synade eftersom hon hade fin read på dig. Givetvis vann hon eftersom du inte hade ett jota.

 

Eller? :)

 

Hon har ju brädan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...