Gå till innehåll

SAJT: SvenskaSpel.se


Recommended Posts

När jag sätter mig vid ett bord och jag betalar BB så tar det en jävla tid och min tid har nästan tagit slut, då kommer det upp ett meddelande om "internal error: lost connection..." Jag kan spela klart den handen men efter att den är slut så stängs bordet ner. Någon mer än jag som upplever detta? Sjukt störande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"internal error: lost connection..." Jag kan spela klart den handen men efter att den är slut så stängs bordet ner. Någon mer än jag som upplever detta?

Jag har också råkat ut för det på sistone. Alltid första given, det händer inte när man suttit ett tag. Ibland händer det flera gånger.

 

Rapporterade till kundservice och fick ett intetsägande svar

Internal error felmeddelandet beror på att något program i din pc stör pokerklienten och orsakar att den stängs ner, kolla igenom vad du har installerat på din laptop.

men jag har inte ändrat eller installerat någon mjukvara innan det här började hända, den datorn använder jag enbart till nätpoker.

 

Rapportera felet till dem du också, så kanske man får ett bättre svar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"internal error: lost connection..." Jag kan spela klart den handen men efter att den är slut så stängs bordet ner. Någon mer än jag som upplever detta?

Jag har också råkat ut för det på sistone. Alltid första given, det händer inte när man suttit ett tag. Ibland händer det flera gånger.

 

Rapporterade till kundservice och fick ett intetsägande svar

Internal error felmeddelandet beror på att något program i din pc stör pokerklienten och orsakar att den stängs ner, kolla igenom vad du har installerat på din laptop.

men jag har inte ändrat eller installerat någon mjukvara innan det här började hända, den datorn använder jag enbart till nätpoker.

 

Rapportera felet till dem du också, så kanske man får ett bättre svar.

 

SS:s buggiga mjukvara, varning! Snart blir du bortkopplad mitt i en hand utan chans till ersättning. Bara standardsvar från supporten som är helt ointresserad av att ha nöjda kunder..

 

/Been there, done that, bye bye Svenska Spel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Frågor:

 

Är merparten av spelarna där fortfarande lika dåliga som det hävdats tidigare i tråden?

 

Kan man på något sätt få in statistiken i PO2 eller PT? Det finns ju HH, har nångon skapat en konverterare än? ....Jag vet att man spelar i SEK, men man får väll helt enkelt skapa en ny databas och tänka att $=kr

 

Hur fungerar det med att lira mer än ett bord samtidigt, fungerar det lika smidigt som på exempelvis B2B?

 

Är det skattefritt?

 

Funderar på att börja spela poker igen, och att spela med mina landsmän sida är ju alltid trevligt!

 

Tacksam för svar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Frågor:

 

Är merparten av spelarna där fortfarande lika dåliga som det hävdats tidigare i tråden?

 

Kan man på något sätt få in statistiken i PO2 eller PT? Det finns ju HH, har nångon skapat en konverterare än? ....Jag vet att man spelar i SEK, men man får väll helt enkelt skapa en ny databas och tänka att $=kr

 

Hur fungerar det med att lira mer än ett bord samtidigt, fungerar det lika smidigt som på exempelvis B2B?

 

Är det skattefritt?

 

Funderar på att börja spela poker igen, och att spela med mina landsmän sida är ju alltid trevligt!

 

Tacksam för svar.

 

A) JA

B) NEJ

C) JA

D JA

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nu är det bevisat, svenska spel är riggat. Höjer med 9,9 killen callar.

 

Flop: 3, 10, 5

 

Jag går all in, killen callar med Q, 4!!!

 

river: Q

Detta i en sit& go med näst dyraste inköp!!!

 

Riggat så det står härliga till. Liknande grejer hände mig i 5 raka sit&go. Helt plötsligt kan man inte vinna. Nu förstår jag att det är tunga gubbar bakom pokern. Vill staten förslava ett folk till den här hjärndöda aktiviteten eller vad?

 

Kanske vill dem straffa dem med svagt sinne i sammhället dvs alla som är beroende av spel så som pokerspelare ?!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har spårat "internal error"-buggen lite mer nu. Jag får den allt som oftast om jag flyttar på pokerbordet med musen och håller inne musknappen ett tag.

 

Kan någon annan testa och bekräfta?

 

Alltså, klicka på titelraden, håll inne musknappen, flytta fönstret och håll kvar en stund, släpp sen knappen och vips har du "internal error...". Mycket möjligt att den uppkommer på andra sätt också, men det verkar trigga ganska ofta när man gör såhär.

 

/Andreas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nu är det bevisat, svenska spel är riggat. Höjer med 9,9 killen callar.

 

Flop: 3, 10, 5

 

Jag går all in, killen callar med Q, 4!!!

 

river: Q

Detta i en sit& go med näst dyraste inköp!!!

 

Riggat så det står härliga till. Liknande grejer hände mig i 5 raka sit&go. Helt plötsligt kan man inte vinna. Nu förstår jag att det är tunga gubbar bakom pokern. Vill staten förslava ett folk till den här hjärndöda aktiviteten eller vad?

 

Kanske vill dem straffa dem med svagt sinne i sammhället dvs alla som är beroende av spel så som pokerspelare ?!

Åh! Vad det är riggat idag. För att vinna pengar så gäller det ju att få in pengarna som favorit och att motståndarna hela tiden gör dåliga beslut. När hela nätverket verkar vara fullt av sådana spelare som spelar hellre än bra tycker man ju att man borde plussa.

Dagen i korthet:

4-5st K-K reraisas kraftigt preflop möter A på floppen i samtliga fall och i samtliga fall möter man motstånd.

1st överkåk.

4-5st hålstegar. (alla potbetade)

1st runner runner stege (kallsynad hela vägen av en snubbe utan träff)

2st runner runner färg

etc...

Det finns ett stort underhållnings värde i att se stjärnorna spela, synd bara att man måste betala för att se det.

Frågan är om man orkar vara kvar och segla ut variansen eller om man ska ge Ringholm flytande Milda tuben och bend over...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan någon annan testa och bekräfta?

 

Alltså, klicka på titelraden, håll inne musknappen, flytta fönstret och håll kvar en stund, släpp sen knappen och vips har du "internal error...".

 

/Andreas

 

Provade nyss.

8-10 sekunder med nedtryckt musknapp behövdes, sen blev det internal error.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men åhh, kan dom inte fixa så att man blir kvar i kön på de borden man ställt sig i kö på efter man kommit in på ett bord. Det är ju jobbigt nu då man har letat reda på ett par smaskiga bord och ställt sig i kö och sen kommer man in på ett bord, då är man plötsligt borta från kön på de andra borden så då måste man leta reda på de igen. Eller är det jag som missat någon simpel förkryssning?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visst e det lättspelat på ss men. Hur hanterar ni förlusterna där inne AK vs 10J eller AA vs 55 oavsätt hurmycket man raisar så får man syn. vilket iochför sig e bra men ibland träffar ju dom sina skit kort och får på så sätt betalt för sina skräphänder. Jag blir ju helt jävla vansinnig på sånt och hamnar i tilt. så...

 

hur hanterar ni det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sant som fan, ska göra det...

 

hur skilljer sig Partypokers SH $25 bord med SS SH 1/2 sek borden

vilka har bäst spelare... eller snarare vilka har sämst spelare?

 

Lätt val, SS har överlägset sämst spelare. Partypoker är dessutom en av dom sajterna med bäst motstånd. Visst hittar man fisk där, men kvalitén är i jämförelse mycket bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...