Gå till innehåll

SAJT: SvenskaSpel.se


Recommended Posts

Alltså, de har stängt mellan 03 och 07... Kan de inte fixa med problemen då?

Jag har fan förluster att vinna tillbaks.

 

oj! du menar altså att det går att förlora på SvS?? :?

Hehe, ja jag har lyckats med det flera dagar... :? Haha, vad säger det om mig?

Lite otur och dålig tajming men mestadels för jag spelat väldigt dåligt och dumt. Föresten, undrar om de största sponsorerna har förlorat sina pengar där nu? Det känns ju som spelet har tightat till sig rejält sista tiden.

 

Nu måste jag klaga lite med, nu är det över 2 veckor sedan jag skickade in papperet med kontonummer men de har fortfarande inte lyckats registrera det! Dags att skicka in nytt det om det kommit bort på posten eller har det tagit så lång tid för någon annan med?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså, de har stängt mellan 03 och 07... Kan de inte fixa med problemen då?

Jag har fan förluster att vinna tillbaks.

 

Nu måste jag klaga lite med, nu är det över 2 veckor sedan jag skickade in papperet med kontonummer men de har fortfarande inte lyckats registrera det! Dags att skicka in nytt det om det kommit bort på posten eller har det tagit så lång tid för någon annan med?

 

Tog nog runt 1.5-2 veckor för mig. Men jag skickade in den där lilla lappen man fick med spelkortet. Jag ringde till supporten, och de sa att om man skickar in den bifogade blanketten man får med spelkortet så tar det upp till 2 veckor. Om jag däremot hade skrivit ut PDFen och skickat så hade det gått mycket snabbare, av någon anledning.

 

Lycka till :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får hela tiden "Internal error: lost connection to main lobby" eller något i den stilen. Har börjat se ett mönster där det bara verkar uppträda när man har lobbyfönstret eller bordet minimerat/i bakgrunden. Jag har inte lyckats luska ut exakt när det inträffar, men något av ovanstående verkar det vara.

 

Detta är ju under all kritik. Jag kan acceptera att internet inte är felfritt och att paket ibland försvinner på vägen, men det finns ju sätt att lösa detta på. Har dom tagit in någon prao som proggat klienten? Den kan ju inte tappa kontakten bara för att man flyttar fokus till ett annat fönster...

 

Är det någon mer som upplever samma problem? Mycket störande eftersom jag nästan alltid har något annat uppe i bakgrunden som jag växlar till då och då, PF t.ex.

 

/Andreas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vad faan, satt o spelade på svenska spel nu när jag träffar nötkåken på floppen och trycker in o. får syn så stannar hela skiten o det går inte att logga in på 3 min, ss hemsida är nere under tiden också KUL. har varit ostabilt hela dagen..

någon mer som blev utkickad nyss?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur är det med fixed limit på Svenska Spel?

Jag tänker isåfall på nivåerna mellan 10-20 och 50-100.

Många bord igång? Hur är kvalitén på spelarna?

 

Det är möjligt att svaret finns i den här tråden, men jag orkar seriöst inte kolla igenom 31 sidor ;) .

Ja det finns bord på 10/20 iaf :D

Jag spelade på 5/10 och det va det fiskigaste jag sätt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppas inte, tror det attraherar bättre spelare.

 

 

Annars. tycler att hand history-funktionen är svår att förstå sig på.

Hur lång tid tar det innan senaste handen finns med? Eller uppdateras det i realtid?

 

Handhistoryn uppdateras efter det att handen är färdigspelad och nästa hand påbörjas. Då kan man finna sin hand längst ner i HandHistoryn, men man måste öppna den på nytt.

Dock slutar HH att samla in information efter att du har foldat, så den ger ju jäkligt lite om man har missat vad som hänt i en hand som blev intressant efter man folda.

 

Äh, jag hade väl inte mer att säga en så här, men jag har en fråga: Ni som använder PokerTracker el. motsvarande - Kan ni köra den mot SvenskaSpel? Om Hanhistoryna är så här dåliga borde väl det vara ett problem?

 

Ciao.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur tänker svenskar?, eller är det jag som har missat någon bra taktik.

 

Börjar morgonen med att sätta mig på ett NL 5/10 bord FR,spelar normalt snäppet under men det fanns inga bord.

 

ALLA utom en sitter med 2-500 Kr. det var ju bara att dra igen.

Jag förstår inte tänket bakom, kan någon översätta åt mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...