Gå till innehåll

SAJT: SvenskaSpel.se


Recommended Posts

En helt ny sorts fisk på SS. Dom kan inte ens reglerna och fattar inte varför dom förlorar.

 

En annan skön grej som hände mig.

 

Satt med skitkort och försökte bluffa mig till potten när ett tredje hjärter dök upp på turn. Fick givetvis syn. Dum som man är ger jag mig inte, allin på rivern. Syn.

 

Döm av min förvåning när fi visar 32 off suite. Ingenting hade han inte ens ett drag.

 

Jag var tvungen att fråga vad han sysslade med och fick till svar att han visste att jag bluffade... :lol:

Bäst att passa sig för honom då killen verkar vara grymm på reads... Poker handlar ju inte bara om korten...

 

Det har du ju iofs rätt i. Men det kan ju vara bra att kunna slå något annan hand om du ska syna ner något du tror är en bluff alternativt checkraisa mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta var det sjukaste jag nånsin varit med om.

 

Sitter med AA. på bordet ligger K954. potten innehåller 250kr. jag höjjer mina sista 450kr all in och får en syn av en kille med 98. River en 8a. Adrig sett nån göra ett sämre call, är bara så himla sorgligt att han ska dra ut. Man vill verkligen inte fortsätta spela efter en sån grej.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta var det sjukaste jag nånsin varit med om.

 

Sitter med AA. på bordet ligger K954. potten innehåller 250kr. jag höjjer mina sista 450kr all in och får en syn av en kille med 98. River en 8a. Adrig sett nån göra ett sämre call, är bara så himla sorgligt att han ska dra ut. Man vill verkligen inte fortsätta spela efter en sån grej.

 

Fan jag som vart sur på ett spel som var SÅ dåligt av en motståndare på SS som givetvis drog ut... Men det var fan inte i närheten av det som hände dig... :shock: Så ni slipper höra min historia.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta var det sjukaste jag nånsin varit med om.

 

Sitter med AA. på bordet ligger K954. potten innehåller 250kr. jag höjjer mina sista 450kr all in och får en syn av en kille med 98. River en 8a. Adrig sett nån göra ett sämre call, är bara så himla sorgligt att han ska dra ut. Man vill verkligen inte fortsätta spela efter en sån grej.

 

Syner som den där är mer regel än undantag på SS. Helt galet...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det bästa med svenska spel är att man kan slinka med på potten billigt och sen kan man överbetta och inte alltför sällan är det nån dåre som synar med drag. Bara att hålla tummarna att han missar. I långa loppet går man plus på det men det innebär ju inte att man är nöjd när man spelar bort stora summor mot turnissar. Man kanske inte orkar vänta på det långa loppet alltid ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Allmäst så finns det enormt mycket fisk, de spelar enormt loose/weak...så det ser bra ut på den fronten.

 

vad som är väldigt dåligt är dock:

:club: Att man ej kan ge notes på spelare

:diamond: Att det tar 1 vecka att ta ut pengar första gången

:spade: att spelservern ligger nere 03:00 - 07:00 (riktigt löjligt)

:heart: vissa problem med klienten

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har faktiskt lyckats undgå utdragning, SS är som en guldgruva för mig. :)

 

Däremot måste jag återigen STARKT efterfråga en bättre handhistorik; antingen ska allt lagras på min dator, eller också ska man kunna hämta hem de senaste 100 händerna till sin e-post. Då finns det i a f en chans att man kan få PokerTracker att skriva någon plugin för SS. Som det är nu är det omöjligt.

 

Kom igen nu, Ken, och ni andra på SS; fixa bättre handhistorik!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta var det sjukaste jag nånsin varit med om.

 

Sitter med AA. på bordet ligger K954. potten innehåller 250kr. jag höjjer mina sista 450kr all in och får en syn av en kille med 98. River en 8a. Adrig sett nån göra ett sämre call, är bara så himla sorgligt att han ska dra ut. Man vill verkligen inte fortsätta spela efter en sån grej.

 

Vaddå aldrig sett?. En sån syn är ju standard på den nivån.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och det vill SS för att ...?

Kanske inte är SS som speciellt frågat efter denna funktion utan den fanns redan i programvaran. Förmodligen så har utvecklarna Boss i detta fall valt att avända en begränsad HH för att göra det svårt för botar och liknanden.

Säkert en dum fråga, men vad har botar med handhistorik att göra?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker programvaran suger riktigt ordentligt. Går inte att visa endast nivåer som man spelar på tex.

Trycker man på vänta på mörken blir man frågad varje hand, samtidigt som det är hyfsad chans att den bara hoppar över när det är min tur.

Hoppar man in i spelet i ett annat läge får man ta paus och tvingas hålla koll när mörken är framme igen.

Den är seg, spelet går långsamt 30-50h/timme är långsammare än de flesta sajter. Inga player notes och spelknapparna lämnar mycket i övrigt att önska. Svårt att multitabla pga upplösningen de har valt.

 

Har man ställt sig i kö vid flera bord så kommer de försvinna bara man tar plats vid ett bord.

 

På den stora plussidan ligger spelarna och raken, men jag tycker ändå man kunde ha valt ett annat interface, typ pokerchamps, prima, parbet eller ev skrivit ett eget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Av vilken anledning skulle SS inte tycka om PokerTracker? Varför skulle de ens bry sig om programmet? De förlorar inget på att användarna använder detta.

 

På vilket sätt skrämmer bättre handhistorik och det faktum att man kan använda PokerTracker bort hobbyspelarna?

 

Kom med konkreta argument om du ska kunna övertyga mig om att det finns en anledning till att SS har en urusel handhistorik.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Av vilken anledning skulle SS inte tycka om PokerTracker? Varför skulle de ens bry sig om programmet? De förlorar inget på att användarna använder detta.

 

På vilket sätt skrämmer bättre handhistorik och det faktum att man kan använda PokerTracker bort hobbyspelarna?

 

Kom med konkreta argument om du ska kunna övertyga mig om att det finns en anledning till att SS har en urusel handhistorik.

 

Är du dum eller?. 90% av spelarna där är nybörjare som knappt kan reglerna. Får de reda på att folk använder dataprogram när de spelar så lär de sticka fortare än kvickt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är du riktigt riktig?

 

Tror du verkligen att SS har dålig handhistorik för att spelarna inte ska kunna använda statistikprogram och nybörjarna då ska få reda på det och dra därifrån?!

 

Var det du som mördade JFK, också? Och är Elvis verkligen död, eller är han i själva verket Göran Persson som har legat under kniven?

 

Sällan har jag skrattat så mycket som när jag läste ditt inlägg, fortsätt gärna roa mig!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Orkar inte läsa igenom hela tråden.

 

Men en sak att tänka på:

 

När jag ville återköpa till en satelit, så gick det

inte på grund av mina "spelmisbruksinställningar"

som jag inte hade ställt in riktigt på nogot sätt..

 

Synd för jag var på vågen..

 

Har nu ställt in max speltimmar osv..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...