megaspappa Postad 13 Januari , 2010 Rapport Postad 13 Januari , 2010 Okej jag försöker undvika turbo borden, någon som har koll på de vanliga 5 manna borden? Lika många. Citera
speltorsk_LOL Postad 13 Januari , 2010 Rapport Postad 13 Januari , 2010 Lika många. Jag tror det delas ut fler händer/h på tuboborden faktikst. Jävla clown! Citera
KaptenMugg Postad 13 Januari , 2010 Rapport Postad 13 Januari , 2010 Lika många. Jag är intresserad av en mer exakt siffra och jag har väldigt svårt att tro att det delas ut lika många händer per timme på ett turbo bord som ett vanligt. Jag har mailat svenska spel supporten men de påstod att de inte hade någon sådan statistik. Har även mailat boss media men inte fått något svar ännu. Citera
The Grand Bark Postad 13 Januari , 2010 Rapport Postad 13 Januari , 2010 Hur jävla svårt är det? Det står ju i klienten ffs. HÄNDER/T. Citera
jpb123 Postad 13 Januari , 2010 Rapport Postad 13 Januari , 2010 Jag kan inte procenten men att få rakebacken rakt ner i fickan är ju mer ett dåligt sätt att se på ekonomi än ett vettigt argument... Det är som dom som tror dom blir rikare av att betala mer i skatt varje månad och sen få tillbaka efter deklarationen. Citera
AdslVerbe Postad 13 Januari , 2010 Rapport Postad 13 Januari , 2010 Rakeback får man dessutom rakt ner i fickan. Snarare tvärt om skulle jag vilja säga . En kompis till mej betalar tex in extra mycket skatt varje månad för att senare få en glädjande skatteåterbäring kommande år . edit: Ska läsa färdigt tråden nästa gång jag citerar Citera
megaspappa Postad 13 Januari , 2010 Rapport Postad 13 Januari , 2010 Jag tror det delas ut fler händer/h på tuboborden faktikst. Jävla clown! Tror gör man i kyrkan idiot, det är ingen skillnad. Byt blöja och kolla upp fakta innan du postar något du inte vet. Citera
swahnroger Postad 13 Januari , 2010 Rapport Postad 13 Januari , 2010 Jag tror det delas ut fler händer/h på tuboborden faktikst. Jävla clown! Skulle man kunna tro. Men tyvärr inte. Citera
KaptenMugg Postad 13 Januari , 2010 Rapport Postad 13 Januari , 2010 Hur jävla svårt är det? Det står ju i klienten ffs. HÄNDER/T. lol, så du litar på SvS klienten. T ex så visar spelstatusen att jag skulle vara miljonär, tyvärr stämmer inte riktigt det. Citera
Hume Postad 13 Januari , 2010 Rapport Postad 13 Januari , 2010 Tror gör man i kyrkan idiot, det är ingen skillnad. Byt blöja och kolla upp fakta innan du postar något du inte vet. Skulle man kunna tro. Men tyvärr inte. Varför? Låter ju helt absurt. Citera
megaspappa Postad 13 Januari , 2010 Rapport Postad 13 Januari , 2010 Varför? Låter ju helt absurt. Jaså, varför tycker du det? Citera
The Grand Bark Postad 13 Januari , 2010 Rapport Postad 13 Januari , 2010 lol, så du litar på SvS klienten. T ex så visar spelstatusen att jag skulle vara miljonär, tyvärr stämmer inte riktigt det. Att spelstatusen är uppfuckad är ju känt, ja. Jag drog upp fyra icke turbo-bord SH på A-nivån och räknade antal händer under 15 min. Det blev ca 100 st totalt, alltså typ 400 per timme. Samma bord hade stats på ca 360 händer/t totalt när jag började. Hoppade folk av och på ibland, några pausade en stund. Liten fingervisning iaf. Citera
Hume Postad 14 Januari , 2010 Rapport Postad 14 Januari , 2010 Jaså, varför tycker du det? För att "antal händer per timme" rimligtvis är beroende av variabeln "tid per hand", och "tid per hand" i sin tur borde vara beroende av "tid per beslut" där ett beslut är höja, kasta eller syna. Om "tid per beslut" går ner måste extra tid tillkomma någon annanstans för att "antal händer per timme" ska vara konstant. Citera
SunTzu Postad 14 Januari , 2010 Rapport Postad 14 Januari , 2010 Maxtid per beslut är dock inte samma sak som faktisk tid till beslut. Om jag lägger upp 2 bord, där ett ger 24h för varje beslut, och ett 48h, kommer skillnaden inte bli stor på h/timme. Citera
Hume Postad 14 Januari , 2010 Rapport Postad 14 Januari , 2010 Maxtid per beslut är dock inte samma sak som faktisk tid till beslut. Om jag lägger upp 2 bord, där ett ger 24h för varje beslut, och ett 48h, kommer skillnaden inte bli stor på h/timme. Jo det fattar jag också, men tiden på turboborden är faktiskt inte speciellt lång. Citera
Batch Postad 14 Januari , 2010 Rapport Postad 14 Januari , 2010 Min gissning är att det diffar någonstans runt 5 händer/h mellan vanliga och turbo bord. Citera
gnux_ Postad 15 Januari , 2010 Rapport Postad 15 Januari , 2010 En fråga. Vilka statistik program fungerar med Svenska spel och övriga boss media klienter? Citera
SunTzu Postad 15 Januari , 2010 Rapport Postad 15 Januari , 2010 PT2 och 3 funkar, PT2 med handöversättning, PT3 naturligt. Citera
gnux_ Postad 15 Januari , 2010 Rapport Postad 15 Januari , 2010 PT2 och 3 funkar, PT2 med handöversättning, PT3 naturligt. Med alla funktioner? Citera
SunTzu Postad 15 Januari , 2010 Rapport Postad 15 Januari , 2010 Alla jag använder iaf, spelar dock bara CG. Citera
megaspappa Postad 15 Januari , 2010 Rapport Postad 15 Januari , 2010 PT2 och 3 funkar, PT2 med handöversättning, PT3 naturligt. HH converter har inte behövts på över ett år till PT2. Citera
SunTzu Postad 15 Januari , 2010 Rapport Postad 15 Januari , 2010 Åhfan, jag bytte till PT3 för så länge sen att det visste jag faktiskt inte. Dom la till boss till PT2 mao? Citera
Ängeln17 Postad 15 Januari , 2010 Rapport Postad 15 Januari , 2010 Frugan får sedan ca 13.30 idag inte längre några hhs från klienten. Hari nstallerat om klienten men det har inte hjälpt. Någon annan som ar sammaproblem eller lösning. Själv är jag ju fullständigt dum i huvet när det gäller sånt här. Citera
AdslVerbe Postad 15 Januari , 2010 Rapport Postad 15 Januari , 2010 En fråga. Vilka statistik program fungerar med Svenska spel och övriga boss media klienter?HM funkar numera oxå fint med senaste betan. Citera
Recommended Posts