Gå till innehåll

SAJT: SvenskaSpel.se


Recommended Posts

Hur jävla risigt nickname måste man ha för att orka engagera sig så pass??

 

Kan väl va av andra skäl med lr?

 

Typ du har varit 2550-50100 regg som tappat gamet och nu vill grinda 2.5/5 och tycker det känns pinsamt då folk undrar wtf du gör där?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan väl va av andra skäl med lr?

 

Typ du har varit 2550-50100 regg som tappat gamet och nu vill grinda 2.5/5 och tycker det känns pinsamt då folk undrar wtf du gör där?

 

Jag tycker inte det är ett jättebra skäl men det finns fler anledningar. T.ex. kanske det av någon anledning lätt går att ta reda på var personen bakom nicket bor och dylikt. Jag vet inte hur många ggr jag har blivit mordhotad vid borden. "Telefonnumret" skulle ju t.ex. (mot all förmodan) kunna få för sig att han inte längre vill att folk ringer honom så fort han drar ut någon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan väl va av andra skäl med lr?

 

Typ du har varit 2550-50100 regg som tappat gamet och nu vill grinda 2.5/5 och tycker det känns pinsamt då folk undrar wtf du gör där?

 

Jo men vette fan om den pinsamheten borde vara tillräckligt för att SvS ska bryta sin policy?

 

Jag tycker inte det är ett jättebra skäl men det finns fler anledningar. T.ex. kanske det av någon anledning lätt går att ta reda på var personen bakom nicket bor och dylikt. Jag vet inte hur många ggr jag har blivit mordhotad vid borden. "Telefonnumret" skulle ju t.ex. (mot all förmodan) kunna få för sig att han inte längre vill att folk ringer honom så fort han drar ut någon.

 

Haha.. Ja tycker han med telefonnumret borde ha tänkt på det innan, om det nu är hans riktiga nr. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag förstår verkligen inte varför man skulle behöva byta nick, förutom för att man ångrat sig då nicket är alldeles för töntigt. Består nicket av sitt eget namn och personnummer eller att man skapat sitt Hitler-konto på fyllan får man lite skylla sig själv helt enkelt.

Kan verkligen inte komma på något annat skäl till varför man ska behöva byta, men jag är otroligt nyfiken på vad detta allvarliga kan vara.

 

ciaoo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag förstår verkligen inte varför man skulle behöva byta nick, förutom för att man ångrat sig då nicket är alldeles för töntigt. Består nicket av sitt eget namn och personnummer eller att man skapat sitt Hitler-konto på fyllan får man lite skylla sig själv helt enkelt.

Kan verkligen inte komma på något annat skäl till varför man ska behöva byta, men jag är otroligt nyfiken på vad detta allvarliga kan vara.

 

ciaoo

 

Ett nick behöver nödvändigtvis inte bestå av namn och personnr för att man ska kunna lista ut vem som ligger bakom nicket. Mitt nick är t.ex. inte särskillt svårt att koppla ihop med mig som person. Nu har inte jag några allvarliga behov av att byta själv men jag kan förstå att det finns de som har det. Smutsfall blev ju t.ex. outad i chatten vid ett HU-game på svs.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En polare ville ha några nybörjartips då han är ny i spelet, så han trycket igång en hög 5kr sitngos på svenska spel. Jag tänker inte gå in något på spelet där, men känns som en meningslös insatsnivå.

 

Det som förbryllar mig är att efter nivån 50/100 dök nivån 100/150 upp.

 

kan det tänkas vara så att det blivit något fel när de ändrade saker häromdagen? De är ju nu 1500 i startmarker istället för 1000, pilla de på blindsnivåerna med?

 

Kanske bara är så på 5krnivån, och vem fan bryr sig då ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...