Gå till innehåll

SAJT: SvenskaSpel.se


Recommended Posts

Vart inne på din teori med för alltid så att alla stora stackar hamnar på ett bord när de är 20-30 spelare kvar. Mycket mystiskt faktiskt.

 

Inte bara mystiskt, utan även irriterande. Som långstackare brukar i alla fall jag glatt ta alla 50/50-chanser mot kortstackare. När alla kortisar sitter på andra bordet går det ju inte. Igår när vi var två bord kvar på en 5-mannabords-turre hände exakt detta. Alla de 5 mest långstackade vid samma bord.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det känns som jag får trycka en gång extra på musen varje gång jag byter mellan borden och ska beta.

Samma sak med chatten, den tappar bort hälften av texten jag skriver. Som andra tidigare sagt så är bakgrunden på borden alldeles för ljus, går ju inte lira några längre pass, jobbigt för ögonen.

Summa summarum= katastrof!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

man kan ju inte skriva i chatten.. vafan.. a funkar inte och inte f... vad blir detta... sen är det alldelse för ljust som ni skriver.. vem är det som bestämmer på svs.. är det en typ som inte ens vet vad poker är eller hur det ser ut när man spelar på borden... dåligt dåligt.... sen förlorar jag oxå med KK vs AA osånt... oxå dåligt.. :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

öhhh är vissa bord ljusare än andra?? ser ut som det om det inte är nån synvilla, ser nån annan det så?? har 3 pers här som alla ser samma som jag.

 

Annars, ja för ljust, den mörkröda färgen var typ det jag gillade med klienten, man borde ju i alla fall få välja, har försökt mixtra med datorns färger ett tag men får inget som passar mina ljuskänsliga ögon, solglasögon??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har för mig att dom bara drar 2,5% ur varje pott mot för sina konkurrenter som drar 5%, så det borde väl bli 50% rb då?

 

Att det motsvarar 50% rakeback gäller bara på bord där potten sällan överstiger 400 kr (över det börjar rejken gå över 10 kr vilket är ungefär hälften av maxraken ($3) på de flesta andra sajter)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förlängd stängning inatt

 

2009-11-03

bland annat kommer ett bättre chat-filter för censurering av fula ord implementeras.

 

 

Man undrar vilket språk chattfiltret är inställt på? Swahili? Hade ju varit rätt komiskt om det inte varit för att våra pengar betalt en drogad programmerare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För första gången på SvS idag. Är spelkorten verkligen så gryniga eller är det jag som ser dåligt/har fel inställningar.

 

Upplevde samma sak i vissa bordsstorlekar.

Dessutom är bakgrunden betydligt ljusare än förut. Inte alls bra.

Ska det vara nödvändigt att stänga ner klienten i nära tolv timmar för dessa ändringar? :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...