Gå till innehåll

SAJT: SvenskaSpel.se


Recommended Posts

Ang. Spelstatus på svs (bad dem skicka korrekt status då min visar ~1k+.)

 

Svar (Kundservice) - Torsdag-11-19 19:21 PM

Hej tack för ditt mejl, jo vi har där stängd denna, då den inte visar helt korrekt, vi kommer att lägga ut den igen då den fungerar korrekt!

 

Har du ytterligare frågor är du välkommen att kontakta Kundservice via e-post eller telefon 0770-11 11 11.

Kundservice är öppet dygnet runt alla dagar.

 

Med vänlig hälsning

 

Kundservice

Svenska Spel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har då inte märkt skillnad, borden poppar ju fram fortfarande, men det har blivit bättre på så sätt att skriver man något i ett annat fönster så fortsätter den skriva fast borden poppar upp :lol: Höll på att bli tokig när jag spelade några bord samtidigt som jag föröskte skriva med folk via msn....

 

Det gör dom inte för mig. Har jag en webläsare uppe blir jag ut-timead utan någon som helst varning :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag spelar flera bord så måste jag klicka en gång på bordet för att selecta det innan jag kan trycka på någon knapp. Sjukt irriterande.

 

Är det något man kan ställa in så man slipper?

 

Jag och fler andra har påpekat detta för dom, jag fick i svar att dom hade sänt frågan vidare till klient leverantören för åtgärd, men inget hände ju efter uppdateringen i onsdags. Mailade dom på nytt och frågade varför, men har inte fått svar....

 

btw, om man håller inne knappen lite längre så räcker det med "enkel" tryck. men ändå sjukt irriterande..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag och fler andra har påpekat detta för dom, jag fick i svar att dom hade sänt frågan vidare till klient leverantören för åtgärd, men inget hände ju efter uppdateringen i onsdags. Mailade dom på nytt och frågade varför, men har inte fått svar....

 

btw, om man håller inne knappen lite längre så räcker det med "enkel" tryck. men ändå sjukt irriterande..

 

Det här är något folk har klagat på hos Boss under en lång lång tid, men ingen lösning har kommit så förvänta er inget inom den närmsta tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, detta är sjukt störigt, spelar man någon timme på 4'a bord så blir det säkert 1000 extra musklick, vilket är rätt jobbigt för fingrarna. Jag har mailat och påpekat det för supporten, men det skulle verkligen inte skada om fler gjorde detsamma. Jag tar en pause från SvS tills detta är löst...

 

Har du provat hotkey?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...