Gå till innehåll

SAJT: SvenskaSpel.se


Recommended Posts

Strular det för fler? Dvs mer än vanligt.

 

Sorry, har inte läst tråden, men fastnade för "strular". Satte in 200 på SvS idag och tänkte lira lite cash games där, eftersom någon klok människa föreslog här på PF att jag skulle öppna ett konto på SvS, jag skulle trivas där som fisken i vattnet, menade han. Hmm, jag vet inte riktigt vad han menade.

Iallafall satte jag mej ner på ett NL50 bord. Till o börja med försvann tre spelare direkt när jag kom...jasså...är jag så farlig. Klickade på "vänta på stora mörken". När det var dags att betala BB så poppade en ruta upp "du har valt att sitta ute", eller nåt. Fick inte vara med. Nästa hand tog dom BB från mej automatiskt fast jag var SB. Det var ett par andra saker som jag irriterade mej på, men skit samma, jag kom igång. Hade gått från 50kr till 133 på en timme ungefär och tänkte ta en paus. Det hade stått 4 personer i kön till det här bordet ganska länge, men när jag tryckte på pausknappen försvann dom alla omedelbart... Trodde dom att jag var en fisk eller...?:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sorry, har inte läst tråden, men fastnade för "strular". Satte in 200 på SvS idag och tänkte lira lite cash games där, eftersom någon klok människa föreslog här på PF att jag skulle öppna ett konto på SvS, jag skulle trivas där som fisken i vattnet, menade han. Hmm, jag vet inte riktigt vad han menade.

Iallafall satte jag mej ner på ett NL50 bord. Till o börja med försvann tre spelare direkt när jag kom...jasså...är jag så farlig. Klickade på "vänta på stora mörken". När det var dags att betala BB så poppade en ruta upp "du har valt att sitta ute", eller nåt. Fick inte vara med. Nästa hand tog dom BB från mej automatiskt fast jag var SB. Det var ett par andra saker som jag irriterade mej på, men skit samma, jag kom igång. Hade gått från 50kr till 133 på en timme ungefär och tänkte ta en paus. Det hade stått 4 personer i kön till det här bordet ganska länge, men när jag tryckte på pausknappen försvann dom alla omedelbart... Trodde dom att jag var en fisk eller...?:mrgreen:

 

Det där med BB och SB är en mycket gammal känd bugg som ingen jävel orkar åtgärda, ibland sitter halva bordet ut och får posta blinds ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har fittorna på SVS våldtagit mig för sista gången!

 

Efter en stabil och bra plussande pokerkarriär är det nu dags att ta ett avbrott från pokern. Sista månaderna har en sanslös jävla rigg satts in mot mig på SVS. SVS har gång på gång fuckat ocj jävlats med mig den senaste månaden tills man inte tror det är sant längre.

 

SVS känner av min frustration och otursförföljelse till max och ser numera lltid till att knulla mig varje pass.

 

Kan se tillbaka på en tid utan motrigg och sanslös otur och är avundsjuk på alla därute som ännu inte kännt på Svenska Spels sjuka behandling med nästnötter, enoutare, tvåoutare och runner runners...

 

Tack för denna tiden era jävla horor på SVS! Önskar inte min värsta fiende min behandling jag har fått av fittkukSVS!

 

Nu skiter jag nog i detta.... Måtte SVS brinna i helvetet!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppas du levlar. Om du inte gör det så är du ett prima exempel på SvS storhet!

 

Nog du som är orutinerad skulle jag tro.

Svs har följande konstaterade riggar (finns säkert fler).

Positiva:

*Insättningsrigg

*Nykontosrigg

*Bordsrigg

*Spelare vs Spelare rigg

*Frekvent3betarrigg

*Sessionsrigg

Negativa:

*Uttagsrigg

*Felbeslutrigg

*Barakallsynamednötenrigg

*Bordsrigg

*Spelare vs Spelare rigg

*Sessionsrigg

 

edit: Megadeath måste fått antingen livstidsrigg eller självmordsrigg, den senare håller i ca 6 månader och är förmodligen till för att sålla agnarna från vetet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nog du som är orutinerad skulle jag tro.

Svs har följande konstaterade riggar (finns säkert fler).

Positiva:

*Insättningsrigg

*Nykontosrigg

*Bordsrigg

*Spelare vs Spelare rigg

*Frekvent3betarrigg

*Sessionsrigg

Negativa:

*Uttagsrigg

*Felbeslutrigg

*Barakallsynamednötenrigg

*Bordsrigg

*Spelare vs Spelare rigg

*Sessionsrigg

 

edit: Megadeath måste fått antingen livstidsrigg eller självmordsrigg, den senare håller i ca 6 månader och är förmodligen till för att sålla agnarna från vetet.

Riktigt avancerad teknik. Bra jobbat Boss tekniker. Nästa steg är att knäcka nöten med mörkarna ;-).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nog du som är orutinerad skulle jag tro.

Svs har följande konstaterade riggar (finns säkert fler).

Positiva:

*Insättningsrigg

*Nykontosrigg

*Bordsrigg

*Spelare vs Spelare rigg

*Frekvent3betarrigg

*Sessionsrigg

Negativa:

*Uttagsrigg

*Felbeslutrigg

*Barakallsynamednötenrigg

*Bordsrigg

*Spelare vs Spelare rigg

*Sessionsrigg

 

edit: Megadeath måste fått antingen livstidsrigg eller självmordsrigg, den senare håller i ca 6 månader och är förmodligen till för att sålla agnarna från vetet.

 

Stämmer detta? Vilka fler siter har liknande kända buggar och vilka funkar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

I samband med utvärderingen av Poker SM 2009 genomförde vi en undersökning om hur Ni spelare vill utveckla Sverigerankingen inför 2010. Av de svar som inkom har vi gjort diverse förändringar. Då du deltagit i Sverigerankingen under 2009 vill vi gärna informera dig om dessa ändringar.

 

• Ändrade speldagar, numera spelas Sverigerankingen på onsdagar och fredagar

• Satelliter, det går nu att kvala sig in till Sverigerankingen för 30+0 SEK

• Inköp, vi har höjt inköpet till 290+10 SEK

• Starttiden, vi har ändrat starttid till 19:30

• Startmarker, vi har höjt antalet startmarker till 5 000

• Kvalificerade, numera går 5 % av deltagarna vidare till månadsfinalen

• Potten, 20 % dras från varje rankingturnering, varav 13 % går till månadsfinalen och 7 % till årsfinalen

 

Satelliterna börjar idag och första Sverigerankingen spelas imorgon.

 

Vad tycker folket om ändringarna?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte några förändringar till det bättre tycker jag och gissar att det kommer att bli färre spelare i Sverigerankingen, vilket kanske är deras mål, vad vet jag.

Att starta 19.30 är alldeles för tidigt och valet av dagar är helt fel tycker jag. tisdagar och söndagar vore bättre, fredagar och lördagar är de två dagar jag inte spelar poker på i vanliga fall, då har jag fullt upp med annat. Får se om det är någon ide att köra bara onsdagar och ändå ligga topp tio. Gillar iden med att endast 5% går vidare, blir färre att slåss med på månadsfinalerna.

Som sagt, gissar att det kommer att bli bra mycket färre spelare. Nyhetens behag imorgon men gissar på under 100 spelare på fredagarna.......WP SvS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

I samband med utvärderingen av Poker SM 2009 genomförde vi en undersökning om hur Ni spelare vill utveckla Sverigerankingen inför 2010. Av de svar som inkom har vi gjort diverse förändringar. Då du deltagit i Sverigerankingen under 2009 vill vi gärna informera dig om dessa ändringar.

 

• Ändrade speldagar, numera spelas Sverigerankingen på onsdagar och fredagar

• Satelliter, det går nu att kvala sig in till Sverigerankingen för 30+0 SEK

• Inköp, vi har höjt inköpet till 290+10 SEK

• Starttiden, vi har ändrat starttid till 19:30

• Startmarker, vi har höjt antalet startmarker till 5 000

• Kvalificerade, numera går 5 % av deltagarna vidare till månadsfinalen

• Potten, 20 % dras från varje rankingturnering, varav 13 % går till månadsfinalen och 7 % till årsfinalen

 

Satelliterna börjar idag och första Sverigerankingen spelas imorgon.

 

Vad tycker folket om ändringarna?

 

Jobbar du för Svenska Spel?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...