Gå till innehåll

SAJT: SvenskaSpel.se


Recommended Posts

går det anpassa klientens utseende på något vis? Jag får ont i huvudet av att det är så jävla bökigt att snabbt få en uppfattning av vad som hänt före mig och hur många spelare som är i handen. Röd filt, röda marker, röda kort och röd knapp lirar inte något vidare i mitt huvud :(

 

detta är faktiskt rätt underligt, visst svenska spel har röd logga och så men inte är det bekvämt för någon att se rött hela tiden...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

så sant..

 

Kanske delvis beorende på hur många här på forumet höjde SvS till skyarna under slutet av December månad, fanns nog en hel del duktiga spelare som lockades till SvS av den gratis reklamen. En markant skillnad helt klart men o andra sidan så var väl knappast något annat att vänta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror det var sorken som skrev att han betalar $77/1000 hands på svs och $126/1000 på någon dollarsajt så det blir inte 50 prolle.

 

Inte hundra på siffrorna men tror det var något sånt

Precis. Det skiljer alltså 20-25% mot om man skulle ha rakeback på en annan sajt.

 

Rakeback får man dessutom rakt ner i fickan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...