Gå till innehåll

SAJT: SvenskaSpel.se


Recommended Posts

Lika många.

 

Jag är intresserad av en mer exakt siffra och jag har väldigt svårt att tro att det delas ut lika många händer per timme på ett turbo bord som ett vanligt. Jag har mailat svenska spel supporten men de påstod att de inte hade någon sådan statistik. Har även mailat boss media men inte fått något svar ännu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lol, så du litar på SvS klienten. T ex så visar spelstatusen att jag skulle vara miljonär, tyvärr stämmer inte riktigt det.

 

Att spelstatusen är uppfuckad är ju känt, ja. Jag drog upp fyra icke turbo-bord SH på A-nivån och räknade antal händer under 15 min. Det blev ca 100 st totalt, alltså typ 400 per timme. Samma bord hade stats på ca 360 händer/t totalt när jag började. Hoppade folk av och på ibland, några pausade en stund. Liten fingervisning iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaså, varför tycker du det?

 

För att "antal händer per timme" rimligtvis är beroende av variabeln "tid per hand", och "tid per hand" i sin tur borde vara beroende av "tid per beslut" där ett beslut är höja, kasta eller syna. Om "tid per beslut" går ner måste extra tid tillkomma någon annanstans för att "antal händer per timme" ska vara konstant.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Maxtid per beslut är dock inte samma sak som faktisk tid till beslut. Om jag lägger upp 2 bord, där ett ger 24h för varje beslut, och ett 48h, kommer skillnaden inte bli stor på h/timme.

 

Jo det fattar jag också, men tiden på turboborden är faktiskt inte speciellt lång.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...