Gå till innehåll

SAJT: SvenskaSpel.se


Recommended Posts

Du kanske missade det bästa av allt - ordna fönstren sida vid sida, underbart om man spelar 4 - 5 bord. Bättre flyt, kryssen för chattalternativen sparas. Sen var det något till jag gillade som jag inte kommer ihåg nu...

 

Var hittar man det? Inte på inställningar iaf.. :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ungefär en gång i månaden när jag sätter mig vid ett bord och slänger in big blind första gången får jag den ibland gratis. En bb läggs på bordet men inget dras från min stack. Nu senast foldade jag bara pre men stacken var fortfarande 1000 (fullt inköp, 200bb) och vad jag vet drogs det inget senare heller, ifall det var något sorts delay. Hade inte heller tid att se om min blind var i potten när vinnaren tog hem den.

 

Någon annan som råkat ut för detta? En blind/pengar kan ju inte bara skapas ur tomma intet... Detta händer i samband med den ökända "sit-out-buggen" där alla ibland blir sit-out och tvingas posta sb och bb.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu vet jag inte om det här har tagits upp förut men hittar det iaf inte.

Jag stör mig enormt på att när jag t ex spelar 4 st bord och det är min tur att agera så måste jag klicka två gånger på t ex höjknappen för att det ska hända nåt!

 

Det jag menar är om jag t ex spelar en hand på ett bord och vill lägga min hand på ett annat måste jag först klicka på bordet för att markera det och sen klicka på läggknappen, eller klicka två gånger på läggknappen

 

Sjukt störande som sagt. Går det att fixa så man bara behöver klicka 1 gång?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu vet jag inte om det här har tagits upp förut men hittar det iaf inte.

Jag stör mig enormt på att när jag t ex spelar 4 st bord och det är min tur att agera så måste jag klicka två gånger på t ex höjknappen för att det ska hända nåt!

 

Det jag menar är om jag t ex spelar en hand på ett bord och vill lägga min hand på ett annat måste jag först klicka på bordet för att markera det och sen klicka på läggknappen, eller klicka två gånger på läggknappen

 

Sjukt störande som sagt. Går det att fixa så man bara behöver klicka 1 gång?

 

Vill ha svar på detta med ...undra hur många gånger man klickat i sista sekund men missat att dubblel-klicka eller tror man har klickat på ett bord för att sen sitta ut :(

Sååååå störande, mindre missclick iofs men....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Går det att stänga av sig från chatt på något sätt? Kontakta kundtjänst eller?

 

Sprungit så jävla dåligt senaste tiden att jag har skällt ut fisk några gånger och då är det bättre att inte ha nån chatt alls

 

ja, bara skicka ett mail. Skriv att du mordhotar någon snart så spärrar dem chatten asap. Be dem stänga av motriggen oxå när du ändå är i kontakt med dem... :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det bara för mig som spelstatusen har nollats nyligen? :shock: "Resultat sen registrering" ligger ju fan mer än 30 000 för lågt mot vad den gjorde för nån månad sedan, och jag kan då lova att jag inte ens backat sen dess. Nu ligger spelstatusen på 250 kr :mrgreen: Somethings wrong. Hur får jag tillbaka korrekt summa?

 

De nollade vid senaste uppdateringen :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det bara för mig som spelstatusen har nollats nyligen? :shock: "Resultat sen registrering" ligger ju fan mer än 30 000 för lågt mot vad den gjorde för nån månad sedan, och jag kan då lova att jag inte ens backat sen dess. Nu ligger spelstatusen på 250 kr :mrgreen: Somethings wrong. Hur får jag tillbaka korrekt summa?

 

Du kan maila ditt spelnummer/personnummer till supporten så kan du få reda på exakt hur du ligger till. Gjorde det och visade sig att det inte stämde med spelstatusen varken före eller efter nollställningen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu vet jag inte om det här har tagits upp förut men hittar det iaf inte.

Jag stör mig enormt på att när jag t ex spelar 4 st bord och det är min tur att agera så måste jag klicka två gånger på t ex höjknappen för att det ska hända nåt!

 

Det jag menar är om jag t ex spelar en hand på ett bord och vill lägga min hand på ett annat måste jag först klicka på bordet för att markera det och sen klicka på läggknappen, eller klicka två gånger på läggknappen

 

Sjukt störande som sagt. Går det att fixa så man bara behöver klicka 1 gång?

 

Ja, detta är sjukt störigt, spelar man någon timme på 4'a bord så blir det säkert 1000 extra musklick, vilket är rätt jobbigt för fingrarna. Jag har mailat och påpekat det för supporten, men det skulle verkligen inte skada om fler gjorde detsamma. Jag tar en pause från SvS tills detta är löst...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, detta är sjukt störigt, spelar man någon timme på 4'a bord så blir det säkert 1000 extra musklick, vilket är rätt jobbigt för fingrarna. Jag har mailat och påpekat det för supporten, men det skulle verkligen inte skada om fler gjorde detsamma. Jag tar en pause från SvS tills detta är löst...

 

Håller med! Ska fan också maila supporten. Går inte att spela där, speciellt inte när man vill spela många bord. Blir galen på alla jävla klick man måste göra!

 

Edit: Nu har jag skickat iväg ett mail till supporten iaf!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bra initiativ!

 

Tänkte uppdatera lite.

Fick svar iaf;

 

"Tack för ditt e-mail.

 

Vi framför ditt önskemål till de ansvariga för Pokerklienten, vi hoppas att den funktion du efterfrågar skall finnas i Klienten så snart vi har möjlighet att göra denna förändring. "

 

Hoppas nu att fler skickar mail om det här!

Är less på skiten och hoppas dom fixar det snabbt så man inte blir helt galen :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men ugh, dom har gjort nån ändring i hur man notifieras när det är ens tur att agera på ett bord. Var nästan perfekt innan, nu händer det hela tiden att man bara timear ur utan att klienten signalerar nånting alls. Blir nästan omöjligt att slösurfa samtidigt som man multitablar :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men ugh, dom har gjort nån ändring i hur man notifieras när det är ens tur att agera på ett bord. Var nästan perfekt innan, nu händer det hela tiden att man bara timear ur utan att klienten signalerar nånting alls. Blir nästan omöjligt att slösurfa samtidigt som man multitablar :cry:

 

Jag har då inte märkt skillnad, borden poppar ju fram fortfarande, men det har blivit bättre på så sätt att skriver man något i ett annat fönster så fortsätter den skriva fast borden poppar upp :lol: Höll på att bli tokig när jag spelade några bord samtidigt som jag föröskte skriva med folk via msn....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men ugh, dom har gjort nån ändring i hur man notifieras när det är ens tur att agera på ett bord. Var nästan perfekt innan, nu händer det hela tiden att man bara timear ur utan att klienten signalerar nånting alls. Blir nästan omöjligt att slösurfa samtidigt som man multitablar :cry:

 

Kan inte riktigt hålla med om perfektionismen med SVS klient

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...