Gå till innehåll

SAJT: Expekt.com


QoS

Recommended Posts

Man kan ju fråga sig vem vilket jubel idiot på expekt som kom på hela iden med att byta till tain och klient.

 

Jag tyckte Expekt var riktigt schysst som det var innan hela detta kaoset började..Kan dom inte bara byta över till prima igen med den gamla klienten och be tain dra åt skogen... :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag tyckte Expekt var riktigt schysst som det var innan hela detta kaoset började..Kan dom inte bara byta över till prima igen med den gamla klienten och be tain dra åt skogen... Shocked

 

Jag har hört från säker källa att Expekt bad att få fortsätta "några månader till" i Prima när dom märkte att det kanske var lite för optimistisk tidplan att byta till Pain, men att Prima då bad dom dra åt skogen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade ranking turneringen 10 000 garanti

vi var 6 kvar, var chip 3:a, Expekt har gjort det igen

 

*suck* Amatörer! Helt otroligt att de inte lyckas, när turneringen var runt 100/200 blinds så var den ju nere ett tag, blev helt vansinnig men så kom den igång och blindstiden hade gått i 6 minuter, klart irriterande.

Kanske skall vara glad att man gjorde ett idiotmove precis innan finalbordet så man slapp bli förbannad för klienten.

Du får gärna berätta hur de valde att ersätta er efteråt.

 

Satt vid ditt bord jackzelius ett bra tag, kul o höra att det gick bra för dig att komma top 6 med mina marker ;)

 

Tack, hoppas vi möts igen MrZingo

Ca 1130$ blev resultatet, undrar hur de fördelar ranking poängen?

 

Ja troligen så fördelar de efter er chip stack, skönt att det blev lite pengar i alla fall. Nästa player ranking då jävlar e det min tur ;)

 

 

Visst måste man annars säga att visst, klienten är under all kritik, men kan inte förstå kritik mot supporten, lider med dem samtidigt som de verkligen har behandlat mig väl och gett en ypperlig service på alla sätt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man kan ju fråga sig vem vilket jubel idiot på expekt som kom på hela iden med att byta till tain och klient.

 

Jag tyckte Expekt var riktigt schysst som det var innan hela detta kaoset började..Kan dom inte bara byta över till prima igen med den gamla klienten och be tain dra åt skogen... :shock:

 

Den jubelidioten bör ju ha varit ägaren som äger Expekt OCH Tain. Svårt att räkna ut varför det skedde ett byte.

 

Jag förstår varför dom gjorde det visserligen, genom att köra en egen plattform så kan man styra mycket mer, och framförallt plocka mer rake, men det här med Tain är ju bara pinsamt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller med dig fullständigt Zingo, supporten har varit bra hela tiden.

Apprå på rankingen fick jag ranking efter 3:e plats, man kan ju hoppas man håller sig kvar i toppen.

 

Supporten har varit bra. Förstår att de har det svårt eftersom handhistoriken verkar vara helt försvunnen. De måste leta helt manuellt. Tappade själv en insats för två dar sen men de verkar inte kunna leta på ursprungligt sätt (Jag kan inte från klienten pga att det inte finns NÅN historik över huvud taget). Stackarna sitter säkert minst lika frustrerade som jag själv.

 

Men rådet måste ändå vara: BYT SITE. Kundens bästa vapen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men rådet måste ändå vara: BYT SITE. Kundens bästa vapen!

 

Njä. Om det finns en respons hos supporten vilket det uppenbarligen gör så är det bättre att uttrycka sina önskemål och sitt missnöje så att siten har möjlighet att rätta till det som är fel. Tycker det finns flera andra siter som saknar support som kan ge svar på tal eller som kan ta åt sig av kritik (om de ens orkar svara på dina mail dvs) vilket jag värderar ganska högt (det är trots allt en del av det man betalar för, dvs service, jo jag vet, client, promotion är delar av produkten). Man är iaf medvetna om problemen och försöker göra något åt det... Ie att bara lämna är inte speciellt bra kommunikation...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men rådet måste ändå vara: BYT SITE. Kundens bästa vapen!

 

Njä. Om det finns en respons hos supporten vilket det uppenbarligen gör så är det bättre att uttrycka sina önskemål och sitt missnöje så att siten har möjlighet att rätta till det som är fel. Tycker det finns flera andra siter som saknar support som kan ge svar på tal eller som kan ta åt sig av kritik (om de ens orkar svara på dina mail dvs) vilket jag värderar ganska högt (det är trots allt en del av det man betalar för, dvs service, jo jag vet, client, promotion är delar av produkten). Man är iaf medvetna om problemen och försöker göra något åt det... Ie att bara lämna är inte speciellt bra kommunikation...

Vet inte om jag vågar fronta en moderator men :o)

 

Tyvärr så gör de inget åt problemen och de ställer typ samma fråga tre gånger (Vilken ID har du, Vilket bord, Vilken tid). Dessutom skyller de alltid på sin underleverantör TAIN vilket inte ser speciellt bra ut. Jobbar själv på ett företag som gör liknande teknologi och det ser inte speciellt snyggt ut om vi inte tar helhetsansvar mot våra kunder.

 

Vi som konsumenter har ju ett val och jag tycker nog de passerat åtminstone min gräns tre-fyra ggr och jag vågar inte lägga in min deg för att sen se att den försvinner pga av nätverksproblem etc.

 

Just idag är jag dock nöjd med Expekt eftersom jag lyckades komma femma i en av deras FPP-turneringar med 750 deltagare. Lite plåster på såren men det var ju bara tur!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyvärr så osv.

 

Jag håller med, det jag menade med mitt inlägg men som kanske inte var så lätt att utläsa är att man åtminstånde kan framföra klagomål till siten innan man drar... och inte på ett forum...

 

Supra - bra ide, maila dom så kanske det händer...

Du har helt rätt. Men det fanns en lång historia bakom. Dock skall deras support ha ett godkänt betyg eftersom de är snabba. Minuset var att de tappade bort de uppgifter jag gett. Antagligen för att de använder olika supportcenter under dygnets timmar (Har mailat och fått svar från Engelsmän, svenskar och norrmän :o))

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Supra - Som svar på din förfrågan kommer då följande:

 

Olika användningsområden för FPPs, långt mer utvecklade än de som idag erbjuds i klienten, finns planerade men Expekt avvaktar ett mer fullständigt turneringsutbud (från tain) innan de kommer lägga upp dem.

 

Olika nivåer anpassade efter olika kundgruppen/intressen kommer då att

erbjudas sägs det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nyss hemkommen från en underbar två- och en halvveckas semester i Sydafrika (safari + vingårdsbesök i massor!) läser jag att Expekts SM-final i onlinepoker 2005 ska hållas 1 februari 2006.

 

För det första tycker jag att det är en skam att Expekt kallar sin turnering för SM-final när den inte är sanktionerad av Pokerförbundet (har mailat Expekt för evigheter sedan men inte fått svar). I mitt mail till Expekt föreslog jag att de skulle byta namn på turneringen till "Expekt.com Players Championship" med samma prissummor inblandade som i SM-finalen. Begreppet "Players Championship" har hög status i andra sporter (t.ex. golf) så någon större statusförlust skulle det inte vara, tvärtom anser jag.

 

Nåväl, min fråga till er andra här på forumet är i alla fall: Hur många av er som satt där och förundrat stirrade in i skärmen den 15 december och väntade i timmar på att få veta vad som händer, när det händer och varför det händer som inte fick hända, hur många av er ska spela finalen den 1 februari? Jag var själv en av dessa den 15 december (kvalificerad via de två första satelliterna) och jag kommer inte att delta i den kommande turneringen eftersom mitt förtroende för Expekt är i botten (har tagit ut alla pengar därifrån).

 

Mvh,

Colderose

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja, det lär ju va ett enormt övervärde i den turneringen, och inte blir det mindre om nån drar sig ur... så din loss egentligen colderose... ;)

 

Jag är relativt ny till "nya expekt", men mina erfarenheter av expekt är mest bara positivt. Förstklassig support och kontohantering tycker jag är viktigt och där har det aldrig varit problem m expekt. Kan förstå om de haft det kämpigt nu med den stora belastning som måste varit periodvis. Som jag fattar det är det väl turneringarna som varit det stora problemet. Själv har jag inte spelat nån större turnering, mest lowlimit-bord och har inte heller upplevt några större problem m klienten. Hoppas det fixar sig för jag gillar den och i jämförelse m många andra klienter känns expekt som väldigt pålitligt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vill bara instämma - ta ut pengarna från Expekt!

Jag gav slutgiltigt upp igår när jag på c:a en halvtimme råkat ut för två reconnects när jag lagt mörkar (alltid lika kul) samt två gånger fått händer utan att kunna se mina pocket cards (i.o.f.s. en ny upplevelse men inte rolig)... Supporten svarade visserligen snabbt men hänvisar till Tain som menar att jag inte förlorat några pengar på "den handen" (oklart vilken hand de menade - det var bara ett standardsvar de slängde ur sig. De börjar väl få rutin på hur man skall hantera kunder som förlorat pengar på deras teknikstrul...).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså. Det är så sjukt just nu. Folk SPELAR på sidor som inte funkar 100% i princip hela tiden utan sidor strular som fasiken däribland Expekt (Tain). Det är verkligen absurt, om du lägger en aktieorder och sedan händer något i systemet så aktierna kommer bort men pengarna har dragits, skulle ni acceptera det? Det är ju typ samma sak.

 

Jag förstår inte varför pokersidorna inte fixar deras program (ärligt talat, inte kan det vara några större problem?) men jag förstår än mindre varför folk spelar på sidor som krånglar, det är kanske inte så konstigt att sidorna inte känner sig tvingade att göra något åt det.

 

Jag har inte provat Expekt men skulle hemskt gärna vilja spela där, problemet är ju att det krånglar och över min döda kropp att jag sätter in pengar på ett ställe som jag vet krånglar.

 

Ta ut era pengar NU och lira på ett mer fungerande nätverk så dom blir tvingade att åtgärda alla problem som gör att ingen vettig människa kan behålla lugnet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har inte provat Expekt men skulle hemskt gärna vilja spela där, problemet är ju att det krånglar och över min döda kropp att jag sätter in pengar på ett ställe som jag vet krånglar.

 

Oavsett hur bra eller dåligt expekt må vara så kan man ju låta bli att kasta skit på en site/nätverk innan man provat själv...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...