Gå till innehåll

SAJT: Expekt.com


QoS

Recommended Posts

Skulle spela en $20 express WSOP semifinal med en plats per 40 spelare.

Dock var det en plats garanterad och det blev 14 pers som satt ner när turneringen skulle börja. Just då stängdes turneringen ner och försvann från lobbyn. Lustigt eftersom det inte stod något om att det krävdes ett visst antal spelare...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Igår var det en 10000 dollar guarentee, inköp var 300 dollar, 15 spelade.... hyfsat värde...

 

Tyvärr åkte jag ut innan pengarna vilket var 1-4:e plats.

 

Inte för att jag vill riskera att bli bannad här men det är otroligt värde nu i uppstartet av expekts turneringar. De har tappat så mycket sen prima-tiden och nu vill de försöka vinna tillbaka till de stora turneringar som fanns, antar att de kalkylerat med att gå minus på dessa fram tills tillräckligt mycket folk lirar deras turneringar regelbundet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trots allt har de skickat ut mail där de meddelar att de skulle göra om hemsida, nere två dagar och att det därefter kan komma bli lite underhåll när de kör in sidan...

 

Jag vet inte vad det stod i mejlet, men på hemsidan har det varit olika bud hela tiden. Nu är det bara allmänt icke-fungerande.

 

Alltså jag gillar Expekt eg, men de får fan ta sig i kragen. Sparka hela IT-avdelningen kanske vore en start.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...