Gå till innehåll

SAJT: Expekt.com


QoS

Recommended Posts

  • Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag spelar just nu på betonbet. Gillar stället skarpt. Det beror nog mest på att jag har rakeback men det är det värst fiskstället ja spelat på hittills och då har ja varit på 6-7 olika siter. Dessutom är det rätt så mkt spelare eftersom det är 3e största nätverket. Enda nackdelen som jag ser nu är att layouten/designen inte är speciellt bra beroende på att det är plottrigt osv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nån mer som har strul med Expekt nu?

 

Tja om du menar att man sitter med KK i en $10 turbo SnG där blindsen är höga och man kan inte calla utan i stället ballar klienten ur och när man väl kommer in igen så har man foldat sina kungar, så ja då har även jag problem med expekt just nu

 

Kommer inte heller in på deras hemsida, lite skumt måste jag säga :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Satt i en $10 HU SnG när det kraschade. Kommer tillbaka och har 500 kvar i marker (startsumma 1500). Har lite tur med runner-runner-färg och annat och vinner den ändå, men hade jag förlorat den hade jag inte blivit särskilt glad. Har skickat iväg ett mail för att förhöra mig om vad som gäller i sådana här lägen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha loggade in och kollar en turnering som pågår:

 

System Alert: Network problem, reconnecting to server...

System Alert: Network problem, reconnecting to server...

System Alert: Network problem, reconnecting to server...

System Alert: Network problem, reconnecting to server...

System Alert: Network problem, reconnecting to server...

System Alert: Network problem, reconnecting to server...

System Alert: Network problem, reconnecting to server...

System Alert: Network problem, reconnecting to server...

System Alert: Network problem, reconnecting to server...

 

Dom borde helt enkelt stänga sidan helt tills hela mjukvaran är bytt/totalt omgjord. Nu lämnar i alla fall jag skeppet.

 

Edit:

Gör nog rätt som sticker...kolla själva hur det ser ut just nu:

 

System Alert: Network problem, reconnecting to server...

System Alert: Network problem, reconnecting to server...

System Alert: Network problem, reconnecting to server...

System Alert: Network problem, reconnecting to server...

System Alert: Network problem, reconnecting to server...

System Alert: Network problem, reconnecting to server...

System Alert: Network problem, reconnecting to server...

System Alert: Network problem, reconnecting to server...

 

:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Dear customer, the poker client is temporarily unavailable. Please try logging in again shortly, or email support for more information."

 

Inget som känns nåt att spela på längre. Det finns andra ställen ju så...Det enda fina är de värden som blir på turneringar som ej hinner fyllas för det är för få inloggade/det nyligen kraschat. Var t ex en 1500$ garanti som hade ca 350$ i totala inköp häromdagen. Det är fint värde då :D

 

Edit: servern är uppe igen. 1200 inloggade nu. 4000+ innan kraschen/omstarten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur mycket hade du gått miste om ungefär? Var det en rimlig ersättning?

 

Det gällde 3st $10 $1500 garanterat NL turneringar.

En krashade precis innan det började bli utbetalning på pengar. Den andra var det 39 spelare kvar och jag låg 2:a sett till stack, och dubbelt average. Den tredje däremot var vi bara 4st kvar och redan där hade jag om jag kom 4:a vunnit ca $150.

 

Kanske inte riktigt förtjänar $420 men väl $300.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur mycket hade du gått miste om ungefär? Var det en rimlig ersättning?

 

Det gällde 3st $10 $1500 garanterat NL turneringar.

En krashade precis innan det började bli utbetalning på pengar. Den andra var det 39 spelare kvar och jag låg 2:a sett till stack, och dubbelt average. Den tredje däremot var vi bara 4st kvar och redan där hade jag om jag kom 4:a vunnit ca $150.

 

Kanske inte riktigt förtjänar $420 men väl $300.

 

Jag fick också så jag blev hyfsat nöjd till sist. När dom väl svarade och man fick "prata" (=maila) med rätt personer...Jaja bra det i alla fall. Men det har inte direkt hanterats bra. Troligen pga att deras support fått uppleva en av tidernas mailbombningar...kan inte varit semester direkt att sitta i supporten där i helgen (från SM-fiaskot och framåt)... :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tog ut hela min rulle från Expekt igår och sätter in den jämnt fördelad på andra sajter.

 

Droppen var givetvis "SM-finalen", dit jag kvalade in i de två första satelliterna i juli. Har sett fram emot denna turnering ända sedan dess. Nu annonseras att den ska gå 29/12 (enligt Expressen). Någon officiell bekräftelse har vi inte fått, trots att det står på hemsidan att så fort de har ett datum så ska de maila spelarna. Jag har inte fått något sådant mail.

 

Jag mailade Expekt också för några dagar sedan och föreslog de byta namn på tävlingen eftersom den varken är sanktionerad av pokerförbundet eller att datumet 29/12 saknar all trovärdighet. Har inte fått något svar ännu.

 

Själv njuter jag av savannen i Sydafrika den 29/12 i stället för att sitta och ödsla tid framför datorn.

 

Hälsningar

Colderose

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har ni lika grava problem med expekt som jag har? Det hänger sig inom max en kvart efter att man har startat klienten.

 

Mailsupporten är lika givande som att prata med en vägg.

 

Är antagligen lika bra att ta ut pengarna. problemet är att jag använder vanlig bankgirobetalning, finns det någon annan bra sida där man kan göra på detta sätt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har ni lika grava problem med expekt som jag har? Det hänger sig inom max en kvart efter att man har startat klienten.

 

Mailsupporten är lika givande som att prata med en vägg.

 

Är antagligen lika bra att ta ut pengarna. problemet är att jag använder vanlig bankgirobetalning, finns det någon annan bra sida där man kan göra på detta sätt?

24hpoker
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag var chip leader i en sit and go tunering, när dom skulle starta om clienten, då stod det att utbetalningar skulle ske enligt deras regler men jag hittar inte dom nånstans. Så min fråga är får jag pengarna för första vinsten och hur lång tid brukar det ta för dom att betal ut det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snälla!!!!! kan inte hela jävla expekt gå i KK trött på att skiten hänger sig mitt under spelet!!!! typiskt att det ska hänga sig under dom bra händerna!!!! Så snaäll gå i KK

 

Ja ett steg närmare är ju om du själv slutar spela där. Gör som jag och byt site, sitt inte bara och gnäll och tro att något ska hända. Agera själv!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...