Gå till innehåll

SAJT: Expekt.com


QoS

Recommended Posts

  • Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

är det inte lite väl billigt att nu helt plötsligt va nöjd med expekt?

 

Skapligt nöjd är bra mycket sämre än nöjd i mina ögon... funderar fortfarande starkt att byta ställe att spela på. Men om jag ska vara ärlig så är jag för lat för att föra över pengarna från Expektkontot till ett annat om det inte gör att det blir mycket bättre och pålitligare att spela. Och då måste jag leta som ett as för att hitta ett ställe med Miniview, Utbetalning direkt på kontot, EU-site, Snabb utdeling och animationer. Men om någon vet något sånt ställe så är det bara att tipsa mig om det... får gärna ha rakeback också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan vad sur man kan bli

Satt och lirade en SnG $10, var stadig chipleader tre pers ute när systemet bestämmer

This tables has been removed from the lobby. This window will be automatically closed in 1 minute.

 

Alltså helt seriöst, någon som känner till en sajt som liknar expekt som man kan byta till (snabb överföring till bankkontot, liknande blindsstruktur på SnG, fisktätt etc.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska bara spela turneringar på Expekt där de själva får skjuta in pengar.

 

Är de inte rätt snåla med turneringar (om turneringen inte kraschar, alltså)? Jag tycker att det finns många sajter som har bättre overlay i sina guaranteed, till exempel Bodog och Pacific.

 

Expekts SM hade förstås bra värde tills turneringen kraschade och Expekt därmed sparade ett sjusiffrigt belopp (i SEK) i overlay. (Även om den negativa publiciteten antagligen var ännu dyrare.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det nån annan som noterat att deras TV-reklam numera inte fokuserar på poker längre, utan på betting?

 

Jag har för mig att det beror på de brittiska lagar som TV3/VIASAT och Kanal 5 lyder under.

 

Man får inte göra reklam där man nämner ordet poker såtillvida att man inte sponsrar programmet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kl.20.03 den 29 december.

 

nu är det väl ändå mer problem än vad som kan va lagligt !

 

Förra gången satt jag med KK när det gick ner nu hade jag AA

E skitkul egentligen, mailat med bilderna till supporten undrar om de finner ett samband med att klienten går ner när jag får bra kort..

 

Jaja vi får väl se vad de säger..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som har någon info om Kick off 2006 turneringen? Kan bara hitta sateliter men ingen annan info om den. Kanske är något att spela men det är svårt att veta när man inte ens vet när den är. Så om någon kunde berätta eller skicka en länk med lite info vore jag tacksam.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade ranking turneringen 10 000 garanti

vi var 6 kvar, var chip 3:a, Expekt har gjort det igen

 

*suck* Amatörer! Helt otroligt att de inte lyckas, när turneringen var runt 100/200 blinds så var den ju nere ett tag, blev helt vansinnig men så kom den igång och blindstiden hade gått i 6 minuter, klart irriterande.

Kanske skall vara glad att man gjorde ett idiotmove precis innan finalbordet så man slapp bli förbannad för klienten.

Du får gärna berätta hur de valde att ersätta er efteråt.

 

Satt vid ditt bord jackzelius ett bra tag, kul o höra att det gick bra för dig att komma top 6 med mina marker ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:evil:

Igår så rann bägaren över efter att jag lagt in en för mig stor insats på ett bord varpå självklart systemet började kräka ur sig reconnecting to server för miljonte gången på de två veckor som jag har varit inne. Jag har nu tagit ut mina pengar och avinstallerat klienten. Skickade även ett mail (typ 10'e gången det vart nåt fel). Får svaret att jag skall titta på transaction history...

Transaction History har inte funkat för mig sedan nyår.

Nåja gör ett försök att installera skiten igen. Loggar in på expekt och försöker ladda ner åbäket. Möts av klassikern:

"404 Not Found

/updates/ExpektPokerClient_1.2.4.6.exe was not found on this server. "

 

Ja vad ska man säga. Detta har varit min överlägset sämsta erfarenhet av en internettjänst/system. Då ska ni veta att jag är mjukvarutestare sen 20 år tillbaka (Ingen BS detta är fakta!). Det har varit rena krascher av klienten. Statistiken har visat helt fel värden(Typ att man varit med i 700% potter samt att Bet/Check knapparna har försvunnit när det är ens tur)

 

Rådet är: Ta ut era pengar nu och sprid detta till alla.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade ranking turneringen 10 000 garanti

vi var 6 kvar, var chip 3:a, Expekt har gjort det igen

 

*suck* Amatörer! Helt otroligt att de inte lyckas, när turneringen var runt 100/200 blinds så var den ju nere ett tag, blev helt vansinnig men så kom den igång och blindstiden hade gått i 6 minuter, klart irriterande.

Kanske skall vara glad att man gjorde ett idiotmove precis innan finalbordet så man slapp bli förbannad för klienten.

Du får gärna berätta hur de valde att ersätta er efteråt.

 

Satt vid ditt bord jackzelius ett bra tag, kul o höra att det gick bra för dig att komma top 6 med mina marker ;)

 

Tack, hoppas vi möts igen MrZingo

Ca 1130$ blev resultatet, undrar hur de fördelar ranking poängen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...