Gå till innehåll

SAJT: Expekt.com


QoS

Recommended Posts

  • Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Satte precis in lite pengar på expektkontot och skulle överföra det till pokerklienten. Transfer to poker osv.

 

Fixat och klart, trodde jag tills jag går tillbaka till "Bank".

 

Allt är helt plötsligt borta. Kollar transactions på expekt.com och där står att jag fört över till pokerklienten men där är fanimej inga pengar. Har mailat dem men de vägrar svara. Innan har det förts över direkt, men kan det vara så att det tar lite tid? Någon som varit med om något liknande?

 

Sjukt irriterad för övrigt :x

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

folk droppar från och till vilket är enormt störande då klienten väntar 30sek på att han ska reconnecta... sitter man på fullbord händer detta ganska ofta och jag fattar inte hur dom kan säga att klienten håller för SM. 120 reggade till SM nu och det är ganska fet prispott så det kan vara värt att köpa in kanske...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

folk droppar från och till vilket är enormt störande då klienten väntar 30sek på att han ska reconnecta... sitter man på fullbord händer detta ganska ofta och jag fattar inte hur dom kan säga att klienten håller för SM. 120 reggade till SM nu och det är ganska fet prispott så det kan vara värt att köpa in kanske...

 

När går SM utav stapeln?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Olika användningsområden för FPPs, långt mer utvecklade än de som idag erbjuds i klienten, finns planerade men Expekt avvaktar ett mer fullständigt turneringsutbud (från tain) innan de kommer lägga upp dem.

 

Olika nivåer anpassade efter olika kundgruppen/intressen kommer då att

erbjudas sägs det.

 

Om FPP...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

när jag går in på depositsidan via pokerklienten så dyker detta medelande upp:

 

 

Dear customer,

Due to maintenance this page is currently unavailable. Please try again later.

We apologise for any inconvenience this may cause.

 

hade tänkt att jag skulle cleara reloadbonusen...är det ok att sätta in pengar via hemsidan och sen föra över till pokerklienten?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...