Gå till innehåll

SAJT: Expekt.com


QoS

Recommended Posts

Hur tror ni pengarna kommer vara fördelade i pokerSM? Vilken plats behöver man komma på för att få prispengar?

 

De flesta turneringar ger pris till topp 10%, så det borde gälla denna tävlingen också

 

Före Expekt lämnade prima brukade det vara topp 10%. Nu för tiden har i princip alla turneringar på Expekt bortsett från frirullar pris till topp 20%, vilket innebär att mer än hälften av dem som kommer ITM bara får tillbaka insattsen om det inte är övervärde i turneringen.

 

I fallet SM så kan man dock förvänta sig ett rejält övervärde vilket i kombination med den extremt utplattade strukturen innebär att många antagligen kommer att spela grymt tight innan prisplacering för att försöka 2-3-dubbla insattsen utan att ta några som helst risker (så var det i och för sig redan när jag körde finska mästerskapet som jag har för mig kördes på prima).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jahapp, det tog inte många händer innan man ångrade att man satte in pengar och började på bonusen. Klient som fryser när man sitter på nöten, lagom kul att se på när tiden tickar ut och man autofoldas :cry:

 

Surt mail till supporten får se vad de säger, åter till b2b för mig i vilket fall

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

allvarligt, vad ska man ta sig till när man satt in 100$ för att köra januari reload bonusen, kört över 200 FPP's och sen kontaktat supporten som det står att man ska göra för att få pengarna insatta på pokerkontot. Jag har alltså mailat supporten för 7:e gången nu och det enda man får tillbaka är ett av deras jävla standardsvar som dom skickar till alla. Jag har skickat på engelska och svenska, och nu börjar jag bli jävligt otålig på detta! Jag ger mig fan på att dom kommer höra av sig med ett svar efter den 10 februari då bonusen upphör.

Har ni som kvalificerats för bonusen fått den överhuvudtaget utan att behöva tjafsa ????

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1276 startande blev det tillslut... såg några "kändisar" när jag gick in bland namnet... runt 120$ övervärde per spelare alltså.. helt okej tycker jag.. lycka till alla på pf.nu som lirar!

 

Ingen på pf.nu som vill kännas vid att dom numer är väldigt mkt rikare? Ingen som klonkade hem top3?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har inte heller fått reloadbonusen än trots att jag också skrivit på alla möjliga språk och gnällt de senaste 3-4 dagarna. Har i varje mail givit användarnamn och insättningssumma men trots det fick jag igår ett mail där de bad mig återkomma med kundnr. Ett litet hopp tändes, då det ju kan ha varit ett personligt svar och dessutom på svenska, men det har idag slocknat då jag inte fått svar på mitt senaste mail jag skickade för 12 timmar sedan.

 

Jag har spelat på expekt sedan starten men tog en paus när man bytte nätverk. Såg reloaden som en chans att testa Tain men nu har jag helt tappat sugen. Jag kan bara inte förstå vad som är problemet. Verkar precis som om de inte kan hantera alla mail de får om klagomål och bonusclaims. Antingen är de underbemannade eller också har de helt enkelt felkalkylerat hur mycket pengar bonusarna skulle kosta så att de inte har råd. Det senare verkar ju dock märkligt i och med att systerföretaget Parbet kom med ett 500 dollarsreloaderbjudande idag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har spelat på expekt sedan starten men tog en paus när man bytte nätverk. Såg reloaden som en chans att testa Tain men nu har jag helt tappat sugen. Jag kan bara inte förstå vad som är problemet. Verkar precis som om de inte kan hantera alla mail de får om klagomål och bonusclaims. Antingen är de underbemannade eller också har de helt enkelt felkalkylerat hur mycket pengar bonusarna skulle kosta så att de inte har råd. Det senare verkar ju dock märkligt i och med att systerföretaget Parbet kom med ett 500 dollarsreloaderbjudande idag.

 

Du kan inte få ut bonusen om det är din första insättning hos Expekt, måste ha gjort nån tidigare insättning. Eftersom du tidigare spelat på Expekt men senast på Primatiden så är det antagligen där problemet ligger. Fast du borde ju få ut bonusen ändå, om du bara påpekar hur det ligger till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det någon mer än jag som spelat satelliter på Expekt där man vinner inträde till nästa nivå? Jag tycker att det verkar lite märkligt:

 

Spelade igår kvartsfinal till en London Weekend (insats $2). Jag gick och vann den och kvalificerade mig därmed til semifinal sent igår kväll.

Gick in på semifinalen för att kolla om jag blev automatiskt registrerad, men det blev jag inte. När jag då klickade "Register" så dök det upp att jag skulle betala $20+2.

Det ville jag såklart inte utan jag avvaktade ett par timmar. Fortfarande samma sak och då gick jag in under "Account" och där var mitt konto krediterat med $22 (inte Tournament Money eller FPP).

Jaja, då hade jag iallafall pengarna och betalde insatsen.

 

I semifinalen så lyckades jag också hamna bland de fyra första vilket innebär att jag får spela finalen på fredag, insats $200+20.

Och nu är det samma sak, mitt konto är krediterat med $220 ?!

 

Verkar ju vara ett knepigt upplägg, detta måste ju innebära att jag kan plocka ut pengarna och skita i att spela finalen?

Någon som har erfarenhet av detta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tillägg till förra; det finns visst även en Expekt 100% insättningsbonus för nya användare. Kravet är att samla FPP 10xinsatt $, max $100. Gäller till 28/2.

 

schenker: konstigt, men bra! :? Du kan ju alltid ställa en hypotetisk fråga till supporten o se vad de säger...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tillägg till förra; det finns visst även en Expekt 100% insättningsbonus för nya användare. Kravet är att samla FPP 10xinsatt $, max $100. Gäller till 28/2.

 

schenker: konstigt, men bra! :? Du kan ju alltid ställa en hypotetisk fråga till supporten o se vad de säger...

 

Jag ställde en rak fråga, sa hur det låg till. Man kan ju hoppas på en belöning för uppmärksammandet :-)

 

"Tack för ditt e-mail!

Detta har du helt rätt i och jag har bett Tain Poker titta på detta och åtgärda det snarast, om det verkligen är så att detta har skett, eftersom det ju går emot allt vad satteliter handlar om.

Vi återkommer med vidare information så snart som möjligt."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag var en av dem som lämnade expekt när de bytte nätverk, men har hittat tillbaka. Tycker de får mycket skit i onödan nu. Har lirat där varje dag i snart 2 veckor utan ett enda avbrott, min reloadbonus fick jag utbetald inom 5 timmar efter jag mailat supporten. Klockers!

 

Ngn annan än jag som tycker det har blivit sjukt löst spel? Jag upplever det så i alla fall. Kanske bara jag som träffat på löst folk... :)

 

*edit*

Stör mig dock otroligt mkt på att jag inte kan få fatt i HH:s

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...