Gå till innehåll

SAJT: Expekt.com


QoS

Recommended Posts

Jag är ganska ny pokerspelare och har spelat på Expekt sedan November 2005. Till att börja med fungerade det skapligt men nu på sistonne har det bara vart problem.

Jag har alla gånger fått tillbaka min insatts, men inte min förlust igår.

Jag klagade på att nätverket låste ute mig när vi var fyra kvar. Hade då ca 2500 marker och låg trea vid bordet. När jag får kontakt med bordet igen så hade given gått runt vad jag tror tre varv för jag har då 800 marker kvar. När jag kommer in så hinner jag se mina kort som är KJ olika färg. Tänker gå med men min auto fold går inte att koppla ur så den given missar jag. Får dock AQ i nästa giv och går med, Jag får triss men misstänker dock att den andre sitter med färg, chansar dock ändå på att min triss är högst. Tyvärr förlorar jag mot en färg. Hade jag haft mer marker hade jag lagt mig men som jag resonerade så hade jag BB i nästa och skulle då åka på automatisk all in, oavsett kort, därför chansade jag.

Jag talade om för supporten precis hur det var men får svaret senare från tain att jag förlorat mot en bättre hand och därför inte kan få pengarna tillbaka. ingen som brydde sig om att jag vart bortkopplad ett par minuter och förlorat ca 2000 marker.

 

Flera av de andra gånger jag fått problem och fått insattsen tillbaka så har det ju egentligen varit en dålig tröst då man haft chansen till mycket större vinster. Satt T.ex vid en $10 sit and go med fyra spelare kvar och jag hade ungefär lika mycket marker som de övriga tre hade tillsammans, då blev jag bortkopplad. När jag kommer tillbaka igen så är det bara två spelare kvar, dock ej jag.

Jag krävde då att få lite mer än insattsen men det fick jag inte.

 

Därför kommer jag nu att byta, är det någon som har något bra förslag vad jag ska byta till så är jag tacksam för förslag. Har funderat lite på bet24, kan det vara något?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Gav Expekt en chans igår, pyntade in $11 på en SnG.

"Lyckades" lira mig ner till 900 i chips när jag fick AQ off. Floppen kommer med att A och klienten hänger sig för mig.

När jag sedan kommer in 5-6 minuter senare ligger jag i alltför kraftigt underläge och slås till slut ut som fyra.

 

Jag ger upp nu, tyvärr. Orkar inte satsa på SM heller.

Dom tycks ju ha ruggiga problem, känns som om det kommer SW-uppgraderingar varenda gång man startar klienten.

 

Har småpotatis kvar på kontot, men hos Parbet hade jag lite mer och har plockat ut nu.

 

Som nån sa, va fan ska man lira på ett ställe som inte fungerar när det finns massvis med bra pokerrum att välja på...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mitt fösta inlägg här.

 

Är det någon som vet hur det blir med expekts så kallade Poker-sm. 1:a februari står det på deras förstasida och där står också att man kan registrera sig inom en vecka. Denna information har ju stått där säkert en månad och jag kan ialafall inte registrera mig till turneringen. En annan sak jag tycker är lite konstig är att dom inte ens nämner Poker sm i sitt nyhetsbrev jag fick idag. Håller allting på att rinna ut i sanden... ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mitt fösta inlägg här.

 

Är det någon som vet hur det blir med expekts så kallade Poker-sm. 1:a februari står det på deras förstasida och där står också att man kan registrera sig inom en vecka. Denna information har ju stått där säkert en månad och jag kan ialafall inte registrera mig till turneringen. En annan sak jag tycker är lite konstig är att dom inte ens nämner Poker sm i sitt nyhetsbrev jag fick idag. Håller allting på att rinna ut i sanden... ?

 

19:e januari är väl knappast inom en vecka från 1:e februari i min kalender iaf :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

19:e januari är väl knappast inom en vecka från 1:e februari i min kalender iaf :)

Kanske uttryckte mig otydligt i mitt förra inlägg men så här står det iaf på expekt.com

 

"Onsdagen den 1:a februari ska det avgöras vem det blir som tar hem titeln som Svenska Mästare i onlinepoker.

Det ligger garanterat 4 miljoner kronor i potten vilket är den enskilt största summan i svensk pokerhistoria. Från och med nästa vecka går bra att registrera sig till finalen för $250+$20 som tidigare. Har du börjat uppladdningen?"

 

Den här informationen har funnits där bra mycket längre än en vecka och jag kan då inte regga mig, nån annan som kan?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Online gaming site Expekt.com has appointed Kenneth Arnström as the company’s new marketing director. Arnström joins from Diageo where he was global category marketing manager responsible for brands such as Johnny Walker and J&B. Expekt.com says it has adopted a more advanced marketing mix in substantially more countries compared to a year ago.

 

Ny marketing director, vem vet, kanske mer goodies framöver? Man kan ju hoppas :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev grymt orolig nu. Har kanske tagit ut runt 7-8000 tusen de senaste dagarna. Innan nær man tog ut fick jag ett mail kanske dagen efter att uttagningen blivit bekræftad. Men nu har det gått næstan en vecka o har æn inte fått nåt mail. Har det hænt någon av er och ska man gøra något åt det eller bara vænta.

 

tacksam før svar

 

från orolig sjæl

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hah tänkte cleara expekts reload när jag ändå satte in pengar? Tar det lång tid att spela ihop 200FPP på NL50? För ärligt talat...klienten är ju bisarrt ostabil. Mer än 2 bord öppna = crash. SM kommer aldrig fungera. Expekt kommer stå och falla med tain klienten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste man lira .25/.50 för att få FPPs på cash-borden? Och för att få FPPs på turneringar och sit and goes skulle man få 1 FPP per 20 i avgift, funkar det då att spela extreme turbo HU SNG 2+0.20 då? Har testat både cash .10/.20 och HU SNG idag och inte fått ett enda FPP.
För varje 0,25$ som tas i rake får alla spelare (som fått kort) 0,25 FPP. Tas det 1$ i rake får du således 1 FPP (max, tror jag). Innebär alltså att det tar mkt längre tid om du spelar 0,1/0,2 än, exempelvis 0,25/0,50. Dessutom uppdateras din "FPP-bank" bara varannan halvtimme eller nåt åt det hållet...

 

/TF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste man lira .25/.50 för att få FPPs på cash-borden? Och för att få FPPs på turneringar och sit and goes skulle man få 1 FPP per 20 i avgift, funkar det då att spela extreme turbo HU SNG 2+0.20 då? Har testat både cash .10/.20 och HU SNG idag och inte fått ett enda FPP.

 

Att spela en 2+0,20 SnG ger dig 1 FPP

 

Slängde in $100 idag och såg att jag fick pynta en transaktion fee á 20kr

Har de alltid haft en transaction fee, minns inte att man fått betala det innan i alla fall.

 

 

Intressant att se att de har 2000spelare mer än vanligt, undrar om det har att göra med deras reloadbonus..hmmm och alla spelar löjligt tajt...de var bättre förr....:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Undrar vilket odds man får hos Expekt på att Expekt inte kommer att klara av att genomföra sin SM-turnering. 1,20 på att turneringen antingen blir inställd eller att det kraschar känns fullt godkänt. Om de mot förmodan skulle ta emot spel så kan de ju inte sätta lågt odds på ett sånt vad. Haha, ska ta och skicka en förfrågan direkt. Återkommer

Elkusko :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Undrar vilket odds man får hos Expekt på att Expekt inte kommer att klara av att genomföra sin SM-turnering. 1,20 på att turneringen antingen blir inställd eller att det kraschar känns fullt godkänt. Om de mot förmodan skulle ta emot spel så kan de ju inte sätta lågt odds på ett sånt vad. Haha, ska ta och skicka en förfrågan direkt. Återkommer

Elkusko :lol:

 

Jaha, page not found när man skall in på http://www.expekt.com. Haha, skrämmande mkt problem de har allstå...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gav Expekt en chans igår, pyntade in $11 på en SnG.

"Lyckades" lira mig ner till 900 i chips när jag fick AQ off. Floppen kommer med att A och klienten hänger sig för mig.

När jag sedan kommer in 5-6 minuter senare ligger jag i alltför kraftigt underläge och slås till slut ut som fyra.

 

Jag ger upp nu, tyvärr. Orkar inte satsa på SM heller.

Dom tycks ju ha ruggiga problem, känns som om det kommer SW-uppgraderingar varenda gång man startar klienten.

 

Har småpotatis kvar på kontot, men hos Parbet hade jag lite mer och har plockat ut nu.

 

Som nån sa, va fan ska man lira på ett ställe som inte fungerar när det finns massvis med bra pokerrum att välja på...

 

Kan man hoppas att Expekt (Tain) börjar få ordning på grejorna nu?

Kan kunde inte motstå Reload-erbjudandet och har efter ett par timmars spelande (drygt 100 FPP) inte haft några problem med klienten!

Nu är målet att hinna grinda ihop $170 plus bonusen på $100 så att startavgiften i SM är fixad. Kan bli svårt att grinda ihop $170 på en vecka (Fixed 1/2), men nu börjar jag känna SM-suget :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gav Expekt en chans igår, pyntade in $11 på en SnG.

"Lyckades" lira mig ner till 900 i chips när jag fick AQ off. Floppen kommer med att A och klienten hänger sig för mig.

När jag sedan kommer in 5-6 minuter senare ligger jag i alltför kraftigt underläge och slås till slut ut som fyra.

 

Jag ger upp nu, tyvärr. Orkar inte satsa på SM heller.

Dom tycks ju ha ruggiga problem, känns som om det kommer SW-uppgraderingar varenda gång man startar klienten.

 

Har småpotatis kvar på kontot, men hos Parbet hade jag lite mer och har plockat ut nu.

 

Som nån sa, va fan ska man lira på ett ställe som inte fungerar när det finns massvis med bra pokerrum att välja på...

 

Kan man hoppas att Expekt (Tain) börjar få ordning på grejorna nu?

Kan kunde inte motstå Reload-erbjudandet och har efter ett par timmars spelande (drygt 100 FPP) inte haft några problem med klienten!

Nu är målet att hinna grinda ihop $170 plus bonusen på $100 så att startavgiften i SM är fixad. Kan bli svårt att grinda ihop $170 på en vecka (Fixed 1/2), men nu börjar jag känna SM-suget :-)

 

Nej nej ditt första inlägg gäller fortfarande, Expekt suger se upp spela inte SM där, efter SM kanske det blir bättre men vänta ett tag till, jag säger till när det blir bättre :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej nej ditt första inlägg gäller fortfarande, Expekt suger se upp spela inte SM där, efter SM kanske det blir bättre men vänta ett tag till, jag säger till när det blir bättre :D

 

OK, men jag har som sagt inte haft några problem med uppkopplingen denna vecka. Fortsätter det flyta de närmaste dagarna så signar jag ändå upp till SM.

Visst är risken större att det brakar just då (men man får ju tillbaks pengarna), speciellt med tanke på att väldigt många kommer att rejlbörda mitt bord ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...