Gå till innehåll

SAJT: Expekt.com


QoS

Recommended Posts

  • Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Börjar det inte kännas lite konstigt att alla Expekts större turneringar alltid ballar ur?

 

Det känns som att alla turneringar där det är garanti som blir mycket högre än inköpen går om stöpet... blir så sur!!!

 

Jo men i denna turnering återstod bara 40% av startfältet, jmf med SM där hela turneringen ballade ur innan den kom igång.

 

Sant. Men jag skulle inte bli förvånad om dom gör så att alla får tillbaka startavgiften och sen flyttar den här turneringen också... skulle vara ganska typiskt.

 

He he

 

Då får de med mig att göra. Konsumentlagstiftningen i EU gäller även på Malta sedan något år tillbaka. :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nä det är när det är ItM. Jag är typ ItM. Ta i trä.

 

Ja då är det färdigspelat på Expekt för mig iaf om de gör så. Jag kanske är ITM dock, vet inte det, men principen att alla som är kvar ska bli utan ersättning kommer jag för andras skull ha svårt att acceptera.

 

nä det är när det är 43 spelare kvar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har iaf turneringen varit nere i drygt 20 min, nu kommer de inte kunna återuppta den utan att ersätta spelare. De kan ju inte heller återbetala turneringsavgiften till de spelare som åkt ut och flytta turneringen. Det finns bara två alternativ

 

1: Betala prispengarna till spelarna efter placering, pris till top 43.

 

2: Betala prispengarna till jämnt fördelat till de kvarvarande spelarna $40k/88 = $454

 

 

Jag tycker att tillämpningssätt 2 är det riktiga och det är även den tillämpning andra pokersajter, ex B2B kör.

 

Men men, vi får se...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har iaf turneringen varit nere i drygt 20 min, nu kommer de inte kunna återuppta den utan att ersätta spelare. De kan ju inte heller återbetala turneringsavgiften till de spelare som åkt ut och flytta turneringen. Det finns bara två alternativ

 

1: Betala prispengarna till spelarna efter placering, pris till top 43.

 

2: Betala prispengarna till jämnt fördelat till de kvarvarande spelarna $40k/88 = $454

 

 

Jag tycker att tillämpningssätt 2 är det riktiga och det är även den tillämpning andra pokersajter, ex B2B kör.

 

Men men, vi får se...

 

Det enda korrekta är stacken/1500* 90. Aldrig att jag nöjer mig med det som du anser är korrekt.

 

Om du hade varit chipleader och nöjt dig med det är du blåst. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det enda korrekta är stacken/1500* 90. Aldrig att jag nöjer mig med det som du anser är korrekt.

 

Om du hade varit chipleader och nöjt dig med det är du blåst. ;)

 

Ja inte mycket vi kan göra, jag tror jag hade 3500 typ när det började jävlas för mig och jag inte tog mig in igen, då var det 95 eller nått kvar. Så får jag den typen av ersättning så är det ju det matematiska korrekta, men det har jag svårt att se att de gör. Det följer ju en massa komplikationer av det också. Dels var det $8 i avgift, ska man inte få tillbaka dem om man inte kunnat spela klart turneringen, dels var det ett övervärde som gjorde att jag reggade mig.

 

 

Jaja, jag har alltid haussat Expekt för deras service, bankhantering etc, och de har aldrig gjort mig besviken men men vi får se...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Själv hade jag 1,8k chip när det hängde sig så jag hoppas på en splitt av garantisumman mellan dem som är kvar i turneringen.

 

Med tanke på hur bra Expekt fungerat sedan flytten, kan man tycka att det vore lämpligt att de listade villkoren för återbetalning på hemsidan så man slipper sitta och gissa vad som skall hända var ända gång detta inträffar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det enda korrekta är stacken/1500* 90. Aldrig att jag nöjer mig med det som du anser är korrekt.

 

Om du hade varit chipleader och nöjt dig med det är du blåst. ;)

 

Ja inte mycket vi kan göra, jag tror jag hade 3500 typ när det började jävlas för mig och jag inte tog mig in igen, då var det 95 eller nått kvar. Så får jag den typen av ersättning så är det ju det matematiska korrekta, men det har jag svårt att se att de gör. Det följer ju en massa komplikationer av det också. Dels var det $8 i avgift, ska man inte få tillbaka dem om man inte kunnat spela klart turneringen, dels var det ett övervärde som gjorde att jag reggade mig.

 

 

Jaja, jag har alltid haussat Expekt för deras service, bankhantering etc, och de har aldrig gjort mig besviken men men vi får se...

 

Övervärdet skall självklart vara med. Glömde det. :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Expekt har återigen överträffat sig själva!!. Spelade turnering när skiten hängde sig. Fick det till slut att funka, efter att jag startat om programet. Men nu finns inte borden kvar!!, eller något som helst som tyder på att turneringen ägt rum!!Nån annan som körde 3 is a magic number turneringen??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vettiga sajter splittar pengarna på följande sätt:

 

 

Hälften av pengarna delas ut rakt av på kvarvarande spelare

Hälften av pengarna delas ut procentuellt efter chipstack.

 

Bra variant, tycker jag

 

Jag tycker det är bättre om 100 % delas på kvarvarande spelare. Plus att de som är ItM får respektive placeringssumma.

 

Om ett serviceföretag klantar sig får det kosta lite också. inte mer än rätt när rummen tar 10 % i avgift.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...