ShipThat$$ Postad 1 timme sedan Rapport Postad 1 timme sedan Kort info om mig -> småbarnsförälder bosatt strax utanför soliga Borås, numera 33 år och har spelat online sen jag fyllde 18 och även en del på cc i Göteborg medan det fanns. Studerar på heltid inom försäkringsbranschen och har nu under "sommarlovet" blivit sugen på att också vara med och leka på svs. Utöver att parkera vid datorn uppskattar jag att komma ut och jogga nån gång i veckan, få lite frisk luft så att säga. Aktuella spel -> kommer främst grinda cash i form av /1 och /2 till en början men även mixa in turrar då jag egentligen är turneringsspelare. Spelar under nicket "gresabeten" ifall det inte framgick genom rubriken. Kan även nämna att jag inte är en solver-kille så om jag inte följer gto-ranger eller skriver att jag singla slant för att veta om jag ska folda eller syna river finns det ett gott skäl till varför. Mål och ambition -> vore såklart härligt att ha en sidoinkomst som dessutom är rolig att bedriva så kanske är målet just en bra timpeng vid borden och ambitionen i fråga blir att på sikt spela /10 frekvent, dock utan krav på tidsram. Satte in 1k på svs nu i augusti, so far so good: Ha det görgött 5 Citera
ShipThat$$ Postad 57 minuter sedan Författare Rapport Postad 57 minuter sedan Juste, varför jag skapade denna lilla madrasserade hörna var för att jag kommit uppskatta andras dagböcker och hoppas att folk på sikt postar lite trams och kritik (konstruktiv eller aggressiv och tiltad - allt är välkommet). Tänker det kan vara ett bra bollplank att posta lite händer här och var som man faktiskt undrar över men inte har lyxen att kunna diskutera med vänner Citera
minibiff Postad 54 minuter sedan Rapport Postad 54 minuter sedan Vad spelades på CC då? Nyfiken då vi är i samma ålder om vi spelat ihop! Citera
ShipThat$$ Postad 48 minuter sedan Författare Rapport Postad 48 minuter sedan Vi har spelat 25/25 ihop, längesen nu. Var i samma veva du tog en 20k balja med 44 vs 22 på 247 som du posta om här på pf (ja jag minns onödiga saker haha) 😁 1 1 Citera
massive Postad 44 minuter sedan Rapport Postad 44 minuter sedan 12 minuter sedan, säger ShipThat$$ : varför jag skapade denna lilla madrasserade hörna var för att jag kommit uppskatta andras dagböcker och hoppas att folk på sikt postar lite trams och kritik Kul att du kom igång! Citera
minibiff Postad 38 minuter sedan Rapport Postad 38 minuter sedan 9 minuter sedan, säger ShipThat$$ : Vi har spelat 25/25 ihop, längesen nu. Var i samma veva du tog en 20k balja med 44 vs 22 på 247 som du posta om här på pf (ja jag minns onödiga saker haha) 😁 Haha ringer någon klocka! GLGL! Citera
Recommended Posts