ShipThat$$ Postad 6 timmar sedan Författare Rapport Postad 6 timmar sedan En månad till ända - åtminstone sett till mitt spel - och drygt två veckor sett till tråden här. Det har inte blivit supermycket spel men det har varit ett par goda 500-händer sessions på 45-60 min här och var som gett en god bb/100 åtminstone, och det är ju det viktiga. Har kollat lite youtubeklipp kring diverse spots som överlag kan vara obekväma, tycker mig fått in lite fräsch kunskap där som funkat bra att applicera. Ola Brandborn har fått mig att tänka på Pöhjala mer än vanligt, +ev. Har även mixat in lite satelliter här och var i hopp om en skön klonk som lyfter rullen en bit, tanken är väl att spela väl valda turrar (POY samt serier) parallellt med cash games. So far ser den lilla volymen men tacksamma bb/100 ut enligt följande: här tänker jag att jag låter /0,5 för alltid stå som röd Finns inte så mycket superkul att posta när volymen inte är mycket mer, utgår ju ifrån min approach att spela när jag känner för det och inte sätta nå kravställan alls atm på att spela x antal händer per dag, vecka eller månad. Mer volym hade jag velat se det kan jag ju säga direkt, typ 25k händer per månad vore trevligt men samtidigt bibehålla god winrate. Efter trådstart så dippa jag hårt på främst 6max /2 och valde att ta ett par dagar med att försöka få input på spots jag kände mig obekväm i, ser ut att ha gett goda resultat. Något som hade varit jävligt skönt vore att ha nån typ av coaching då jag ändå har som mål att klättra och spela /5 och /10 regelbundet. Får se vad det blir av den biten👍 Puss och kram skumbanan 3 Citera
Recommended Posts