Hammar98 Postad 28 September Författare Rapport Postad 28 September Stats för veckan Gym sessioner 4 Studietid 1h 40 min Grind timmar 31h 5 minuter Profit 4475 dollar. Inte riktigt nöjd med veckan överlag, det ända jag är nöjd över är fokuset under grinden. Tar måndagen off och kör tisdag-söndag nästa vecka så sätter veckomålen och postar några HH på tisdag. 4 Citera
Hammar98 Postad 1 Oktober Författare Rapport Postad 1 Oktober Fixade alla irl ärenden jag har fram till semestern igår (förutom ett bröllop jag ska på), så tanken är att lägga 100% fokus på att spela poker och träning+diet fram till ledigheten (15e oktober) , Så det är dags att köra en till 14 dagars challengen men den här gången krossa den. Spelade för övrig 2h 45 min igår å backade 343 dollar vilket gör att detta är statsen sen bettet började. Profit 33096 dollar Grind timmar 232h 5 min Gym sessioner 31 (och gått ner exakt 5kg) Labbtid 40h 10 min Och profiten på borden under september blev 15108 dollar Challengen är följande 1a-14e Grind 120timmar (plan 8.5h-9h grind varje dag) Träning alla dagar förutom söndagar Clean diet+ingen alkohol (undantag dagen jag går på bröllop) Studier Minst 10h. Om jag inte klarar dessa mål så springer jag rätt död till bettet så ska verkligen kötta nu. Förövrig riktigt nöjd med att ha 3 15k+ dollar månader irad. (17,4k i agusti och 15,4k i Juli) 5 Citera
Hammar98 Postad 7 timmar sedan Författare Rapport Postad 7 timmar sedan Stats för veckan/första 7 dagarna Gym sessioner 5 Timmar Spelade 40.5h Labbtid 4.5h Profit 8102 dollar Några Händer med frågor. CO standard reg, BB flatter 18/12 nitreg, Jag defendar str, vad tycks om flop raisen?, (från det jag har kollat i rocket multiway mycket mer mergeiga raises i dessa multiway spots än HU potter) och foldar ni river här mot 18/12 spelare. (man har inte bet river, wwsf etc på wpt så är den info jag har) HU mot aggroish reg, känns lätt att överbluffa och att fördet mesta redan betta bluffarna med diamant turn alt flop, samt att regs på denna nivå inte går polar sizes turn för värde med lägre diamant. Här vad gör ni här 65/15 fisk limpar utg (385bb djup) jag completa bb, XX flop jag probear 3/4 han raisear. 3bettar ni här turn och vilken size går ni? Citera
Hammar98 Postad 6 timmar sedan Författare Rapport Postad 6 timmar sedan Målet sista 7 dagar innan semestern. Gymma 6 gånger Spela 56 timmar Inget studiemål men kommer förmodligen att köra 2 studied sessioner med polare så blir säker runt 5 timmar. Ta paraguayanskt körkort. Ingen alkohol + håll bra diet. Kommer bara att plugga lite löst med polare men en skulle vilja göra en mer organiserad studieplan till när jag kommer tillbaka från semestern. Citera
StoffeRemy Postad 5 timmar sedan Rapport Postad 5 timmar sedan 53 handen är ju klassisk passiv fisklinje man sett en miljon gånger på Ahöga bräden. Skulle säga han har en kung 99%. Dom älskar checkback för att inte se hjärter turn, sen raisar dom och snapcheckar river igen. Turn 3b minst 60bb, sen gått 40% på hjärtrivers och 150% på bricks så får vi syn varje gång. Shovear vi kanske han orkar folda, vi missar väl lite värde mot 22 men tror de högre EV jaga en kung. Bluffa gör vi inte öht antar jag, har vi något annat som fd eller något som improvear efter våran turnsyn äre bara donka river. Citera
Recommended Posts