stenarn Postad 10 September , 2007 Rapport Share Postad 10 September , 2007 Har Pokertracker och spelar på prima/microgaming. Spelar på två datorer varav den ena har Pokertracker. Kan man överföra informationen från datorn utan PT till datorn med PT och hur? Alla hh lagras i gamehistory.dat... Läs på PT forumet under FAQ. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Poperick Postad 11 September , 2007 Rapport Share Postad 11 September , 2007 Fi.nns det filer att ladda ner för detta. I sådant fall undrar jag var? Mvh, Poperick Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Park Postad 12 September , 2007 Rapport Share Postad 12 September , 2007 Finns det något program som kan visa data från PT direkt på pokerbordet och som dessutom funkar på Svenska Spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cOP Postad 12 September , 2007 Rapport Share Postad 12 September , 2007 Nått konstigt med ongame nu igen va? Känns som inte ens hälften av händerna kommer med. Konstiga är att dom inte är med under session browser i klienten heller Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eeken Postad 13 September , 2007 Rapport Share Postad 13 September , 2007 Kan inte importera från eurobet. får felmeddelande 'the import finished but there were errors'. i errorlogen står det 'unable to get game number (2)'. någon sa att det kunde ha med datorns tidsinställning att göra men den är inställd på amerikansk tid, pt ändrar det när man kör det. någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
green__ Postad 13 September , 2007 Rapport Share Postad 13 September , 2007 Har precis börjat lira på Bestpoker(ongame) men hittar inte mappen för handhistorik. Var finner jag denna så jag kan importera handhistoriken till PT? (Totalt novis på PT för övrigt..) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Poperick Postad 15 September , 2007 Rapport Share Postad 15 September , 2007 Någon mer än jag som inte kommer in på http://www.pokertracker.com ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baloobas Postad 15 September , 2007 Rapport Share Postad 15 September , 2007 Någon mer än jag som inte kommer in på http://www.pokertracker.com ? Funkar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baloobas Postad 15 September , 2007 Rapport Share Postad 15 September , 2007 Har precis börjat lira på Bestpoker(ongame) men hittar inte mappen för handhistorik. Var finner jag denna så jag kan importera handhistoriken till PT? (Totalt novis på PT för övrigt..) Ingen mapp. Det är en fil. Och den har ditt nick i sitt namn så du borde kunna hitta den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
redlineer Postad 15 September , 2007 Rapport Share Postad 15 September , 2007 Hej allihoppa, hoppas på hjälp här! Köpte ny dator, installerade pokertracker men har inte lagt in några filer. Kom såklart på att jag måste ha mina gamla databaser in så läste på Pts hemsida hur man gjorde, och lät enkelt, flyttade PTRACK filerna + HHDB och klistrade in/ersatte dom gamla filerna på den nya datorn, precis som det stod. Öppnade databaserna i det nya PT på den nya datorn, och sedan till Ringgame statics, men där fanns inget, så hjälp mig nu, vad är problemet? Har jag glömt något? Tacksam för hjälp av alla snälla PFare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kongas Postad 15 September , 2007 Rapport Share Postad 15 September , 2007 Attention - The Poker Tracker site has been hacked, we highly recommend members do not download any PT updates. "Saxat från Cardrunners".. http://forumserver.twoplustwo.com/showflat.php?Cat=0&Number=12078572&an=0&page=0#Post12078572 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 15 September , 2007 Rapport Share Postad 15 September , 2007 Attention - The Poker Tracker site has been hacked, we highly recommend members do not download any PT updates."Saxat från Cardrunners".. http://forumserver.twoplustwo.com/showflat.php?Cat=0&Number=12078572&an=0&page=0#Post12078572 http://pokerforum.nu/forum/onlinepoker/40332-pokertracker-com-hackat.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kausti Postad 15 September , 2007 Rapport Share Postad 15 September , 2007 Fan fan fan! Mitt pokertracker uppför sig muppigt. Skulle kolla lite info om mitt spel. Har säkert 100-200k händer i databasen. Iaf så valde jag "visa alla händer" från databasen, och efter 10 min hade PT fortfarande inte laddat klart skiten. Jag stängde ner programmet, och försöker nu igen. Men fortfarande samma problem. Vad gör jag? Edit: Jag väntar tills skiten laddat klart bara... Problem solved! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Poperick Postad 19 September , 2007 Rapport Share Postad 19 September , 2007 Är det möjligt att importera player notes från Full Tilt till Poker Tracker? Var på datorn sparas mina player notes som jag gör på Full Tilt? /Poperick Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
butcha Postad 19 September , 2007 Rapport Share Postad 19 September , 2007 Är det möjligt att importera player notes från Full Tilt till Poker Tracker? Var på datorn sparas mina player notes som jag gör på Full Tilt? /Poperick Ett tips till alla är att söka på 2+2 när det gäller mjukvarurelaterade frågor. Länk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
protte Postad 19 September , 2007 Rapport Share Postad 19 September , 2007 Förvirrad Läst att en ptbb är lika med 2 big bets Fråga 1 Är en "big bet" en big blind Fråga 2 Om jag har en bb/100 på 5 vinner jag då 5 big blinds per 100 händer ,,,eller är det ptbb= jag vinner 10 big blinds per 100 händer ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ronnyboy Postad 20 September , 2007 Rapport Share Postad 20 September , 2007 hej använder mig av PT när jag lirar på svenska spel, men nu är de så att jag har ett problem resultatet stämmer inte överens med verkligheten pt visar att jag har tjänat mer pengar än jag har gjort jätte trevligt när man sitter och kolla i pt men inte lika kul när man märker att de inte är så. finns de nån lösning på detta problem antar att andra oxå lider av de. oftopic ny på forumet provade sökfunktionen men hittade inget svar på frågan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Flap Postad 21 September , 2007 Rapport Share Postad 21 September , 2007 Jag får ett felmeddelande när jag ska importera händer från HHvonverter. Det står i stil med "chipcount error" Jag kör vista. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
decoy Postad 21 September , 2007 Rapport Share Postad 21 September , 2007 hej använder mig av PT när jag lirar på svenska spel, men nu är de så att jag har ett problem resultatet stämmer inte överens med verkligheten pt visar att jag har tjänat mer pengar än jag har gjort jätte trevligt när man sitter och kolla i pt men inte lika kul när man märker att de inte är så. finns de nån lösning på detta problem antar att andra oxå lider av de. oftopic ny på forumet provade sökfunktionen men hittade inget svar på frågan. Det är ett vanligt problem för många, tyvärr. Jag vet dock ingen lösning. Det kan vara HH Convertern, som inte klarar att konvertera vissa händer p. g .a. konstiga spelarsignaturer, typ /~k35:--. Men även PT:n klarar inte att importera alla händer. Tror dock att HH Convertern har de största problemen, det lär dock ha blivit bättre. Jag hade en vinst på 10.000 en månad, men PT:n visade 13.000. Sånt är ju trist, när det blir så stor felprocent. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ronnyboy Postad 22 September , 2007 Rapport Share Postad 22 September , 2007 aha okey tack för hjälpen får helt enkelt använda pt till att få stans på fi problemet med att pt visar fel får man väl helt enkelt göra så att man gör en textfil då månaden startar skriver ner bankrullen och sen när månaden är över räknar man på de gamla hedliga viset. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jerico Postad 23 September , 2007 Rapport Share Postad 23 September , 2007 Jo, jag tar alltid ut ur rullen så att jag har en jämn siffra i början av varje månad så att det är lätt att checka hur man ligger till. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MickeG Postad 23 September , 2007 Rapport Share Postad 23 September , 2007 spelar på party och har använt PO ett längre tag, då samlades HH info in i databasen utan att man behövde spela på bordet. Funkar det även med PT? Eller är det bara när man själv spelar vid bordet databasen tar emot info!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SunTzu Postad 23 September , 2007 Rapport Share Postad 23 September , 2007 Snabb fråga, hur lång tid bör PT ta på sig att importera? Har konverterat runt 60k händer från SvS och börjat importera, hållt på i 2 timmar, är detta normalt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 23 September , 2007 Rapport Share Postad 23 September , 2007 Snabb fråga, hur lång tid bör PT ta på sig att importera? Har konverterat runt 60k händer från SvS och börjat importera, hållt på i 2 timmar, är detta normalt? japp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SunTzu Postad 23 September , 2007 Rapport Share Postad 23 September , 2007 Aha, men det var ju bra iaf, då får den tugga över natten. Nu måste jag bara lära mig hur fan man får fram vettig info från PT Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts