Gå till innehåll

PRG: Allt om Poker Tracker! #2


Animaniac

Recommended Posts

  • Svars 1,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Kan inte importera från eurobet. får felmeddelande 'the import finished but there were errors'. i errorlogen står det 'unable to get game number (2)'. någon sa att det kunde ha med datorns tidsinställning att göra men den är inställd på amerikansk tid, pt ändrar det när man kör det. någon som vet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej allihoppa, hoppas på hjälp här!

 

Köpte ny dator, installerade pokertracker men har inte lagt in några filer. Kom såklart på att jag måste ha mina gamla databaser in så läste på Pts hemsida hur man gjorde, och lät enkelt, flyttade PTRACK filerna + HHDB och klistrade in/ersatte dom gamla filerna på den nya datorn, precis som det stod.

 

Öppnade databaserna i det nya PT på den nya datorn, och sedan till Ringgame statics, men där fanns inget, så hjälp mig nu, vad är problemet? Har jag glömt något?

 

Tacksam för hjälp av alla snälla PFare :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan fan fan! Mitt pokertracker uppför sig muppigt. Skulle kolla lite info om mitt spel. Har säkert 100-200k händer i databasen. Iaf så valde jag "visa alla händer" från databasen, och efter 10 min hade PT fortfarande inte laddat klart skiten. Jag stängde ner programmet, och försöker nu igen. Men fortfarande samma problem.

 

Vad gör jag? :shock:

 

Edit: Jag väntar tills skiten laddat klart bara... :oops: Problem solved!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hej använder mig av PT när jag lirar på svenska spel, men nu är de så att jag har ett problem resultatet stämmer inte överens med verkligheten pt visar att jag har tjänat mer pengar än jag har gjort

 

jätte trevligt när man sitter och kolla i pt men inte lika kul när man märker att de inte är så.

 

 

finns de nån lösning på detta problem antar att andra oxå lider av de.

 

oftopic ny på forumet provade sökfunktionen men hittade inget svar på frågan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hej använder mig av PT när jag lirar på svenska spel, men nu är de så att jag har ett problem resultatet stämmer inte överens med verkligheten pt visar att jag har tjänat mer pengar än jag har gjort

 

jätte trevligt när man sitter och kolla i pt men inte lika kul när man märker att de inte är så.

 

 

finns de nån lösning på detta problem antar att andra oxå lider av de.

 

oftopic ny på forumet provade sökfunktionen men hittade inget svar på frågan.

 

Det är ett vanligt problem för många, tyvärr. Jag vet dock ingen lösning. Det kan vara HH Convertern, som inte klarar att konvertera vissa händer p. g .a. konstiga spelarsignaturer, typ /~k35:--. Men även PT:n klarar inte att importera alla händer. Tror dock att HH Convertern har de största problemen, det lär dock ha blivit bättre. Jag hade en vinst på 10.000 en månad, men PT:n visade 13.000. Sånt är ju trist, när det blir så stor felprocent.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...