Gå till innehåll

PRG: Allt om Poker Tracker! #2


Animaniac

Recommended Posts

  • Svars 1,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Precis reggat pa Ongame. Fick detta meddelande i pokertracker:

 

Import Finished With Errors - The import finished but there were errors. Open the Utilities/Error Log Display/Maintenance window to see the errors - 0 hand(s) were imported.

 

Fran loggen:

 

Unable to get the game number(2)...P4-53360465-45

 

Nan som har nat liknande/vet vad some e fel?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har mailat supporten men inte fått svar än så tänkte jag kanske kan fråga här också.

 

Jag köpte pokertracker för några år sedan när jag spelade som mest..

Hade det installerat på min gamla dator som sedan länge är slängd.

Sitter nu med en ny dator, hur gör jag får att slippa köpa en ny licens för PT?

 

Någon borde ju ha fått samma problem som mig =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har mailat supporten men inte fått svar än så tänkte jag kanske kan fråga här också.

 

Jag köpte pokertracker för några år sedan när jag spelade som mest..

Hade det installerat på min gamla dator som sedan länge är slängd.

Sitter nu med en ny dator, hur gör jag får att slippa köpa en ny licens för PT?

 

Någon borde ju ha fått samma problem som mig =)

 

installera PT på nya laptopen och maila in de serial du får där, har du betalat korrekt så bör du få ny reg kod till nya dator, bara tuta o köra

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har precis skaffat PT, och nybörjare och lat som man är undrar jag om någon lätt skulle kunna förklara vad alla 21/23/1.4 siffror betyder :) Tack!

 

Orkar inte skriva själv ;-) så here goes:

 

* VP: Volountarily put money in pot. A percentage indication of how loose the player is preflop. This value does not automatically equal "number of flops seen" since a player checking the BB will not get "points" on this scale.

* PFR: Preflop raise. Percentage of hands this player has raised with preflop.

* AF: (Postflop) Aggression Factor. Sum of bets and raises, divided by number of calls, i.e. a ratio. This ratio, as the name implies, says something about how passive or aggressive a player is.

 

Klicka på utilities/auto-rate players... >Flik2(Rules) så kan du titta runt själv vad olika stats betyder.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur får man PT att funka nu på Unibet när dom bytt till euro ? pt hittar inga händer längre

 

Gå in på deras officiella forum så ser du att det har släppts en patch till just Unibet. Vissa får det att funka då, andra - inkl. mig själv, har fortfarande problem. Tror det jobbas på att lösa problemet...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gå in på deras officiella forum så ser du att det har släppts en patch till just Unibet. Vissa får det att funka då, andra - inkl. mig själv, har fortfarande problem. Tror det jobbas på att lösa problemet...

 

Men nu när alla andra sajter har släppt så man kan spela på båda € och $ bord. Så fungerar det inte att få in händer från det överhuvudtaget. Tips någon?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lirar SvS och vill få gametime att funka. Det funkar och jag kan se sessioner när jag öppnar Gametime, däremot funkar inte autoimporten till PT. Jag har fått dela upp händerna och lägga in manuellt för att få med dem i databasen, om jag slår på autoimport så hänger sig PT. Eftersom man måste ha autoimport för att få gametime att funka i realtid undrar jag om nån har nåt tips?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det fungerade att importera händer hur fint som helst igår, trots att jag spelade både $ och € på PRIMA.

 

Idag däremot försökte jag läsa in ungefär 400 händer från en kort session men PT sa att det inte fanns några nya händer att importera. Någon som har stött på något liknande? Jag har installerat ODBC-drivaren och programet fungerade felfritt för ungefär 12 timmar sedan och jag har inte gjort något med datorn förutom att spela lite och googla reda på något vettigt svar (utan framgång).

 

Jag vore _väldigt_ tacksam för lite hjälp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...