Gå till innehåll

Kukbajs ska sluta med heroin och vinna krkrkrkr

Recommended Posts

Postad (redigerade)
Den 2026-05-23 kl 21:45, säger Mi No :

Är du intresserad att bli stejkad?

Ja. 🙂

Det har vänt lite nu! Månaden är på +4100! GalnaAnlag har donerat en del. Kommer nog upp i > 5k denna månad ändå. (=

Detta är den statistik jag har på denna dator:

giraff.thumb.png.e359d232a4c9b8e5423315a7eea2544d.png

stats.thumb.png.7019001989a89e69a791133ac009f776.png

Jag är en vinnande spelare i alla fall.

Redigerad av kukbajs
  • Like 5
Postad (redigerade)
Den 2026-05-23 kl 23:18, säger Lobo :

Du fick för bra odds på turn med 88-handen. Sen när du äntligen träffade var du redan utdragen.😛

Surt sa räven.🙃

Det var du som fyrtalade mig mot kåk? :P Har för mig jag minns en sån hand, tror det var med 88. Din jävla jävel! 😘

Redigerad av kukbajs
Postad
1 timme sedan, säger kukbajs :

Det var du som fyrtalade mig mot kåk? :P Har för mig jag minns en sån hand, tror det var med 88. Din jävla jävel! 😘

Nej, det var inte jag. Har klivit upp till /1.😎

Postad
1 timme sedan, säger Rhetoric :

Snyggt! Förstår du dig på hur varians fungerar nu då? :)

Jadå, så länge jag vinner så är allt i sin ordning. Det råder balans i universum.

• Like 1
  • Haha 1
Postad (redigerade)

Men jag har faktiskt försökt chilla sen förra utbrottet. ;) Det går bättre om man fokuserar på borden istället för att lägga sitt fokus på att screena varenda hand man förlorat lol.

Redigerad av kukbajs
Postad (redigerade)

Satan så fint väder det är idag!!! (= Jag har typ blivit beroende av Twister-glassar, igen. Asså jag kan typ inte gå in på Ica eller Pressbyrån eller något liknande utan att köpa en Twister.

Detta är mitt värsta/sämsta beroende hittills. För det är så jävla barnsligt. Liksom är jag tolv år eller? Hela tiden gå runt och sörpla på och deepthroata en färgglad jävla isglass … Heroin är i alla fall coolt.

Redigerad av kukbajs
Postad

Asså för i helvete. MissatDrag, om du råkar läsa detta, vad har du för något förståndshandikapp? Är dina föräldrar syskon? Spelar fucking 17/10/3, är -250 kr på de 10k händer jag har. Tankar hela tiden ut hela sin tid. Är ALLTID online och spelar när jag spelar. DU ÄR EN FÖRLORANDE SPELARE OCH DU FÖRSTÖR FÖR ALLA SOM SITTER VID DINA BORD. För i helvete

• Like 1