breitholtz Postad 15 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2005 tack alla för trevlig helg i Tallinnnn. galet trött på catering fiskbullarna... men annars var stämningen grym och visst var det trevligt uppe på SaS på kvällarna... (tur att man har omdöme att inte dricka för mycket whiskey.) *host host* jaja, j#%ligt trevligt var det i alla fall ! / d. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kundvagn Postad 15 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2005 Jo, rejält kul var det i Tallin... Stort tack till Unibet som tog otroligt väl hand om oss. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PxT Postad 15 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2005 En riktigt bra helg som föregående personer har påtalat. Kundvagn är nog den första från PF som jag träffat irl i och med denna tävling... Edit: ...och Breitholtz också så klart! /Per-Åke Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pekka3 Postad 16 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2005 Jag skulle också vilja tacka alla för en jävligt rolig vecka/helg! Otroligt mycket jobb för min del men jag kan inte tänka mig ett roligare jobb. Bra spelat alla som var där, nu återstår bara att sätta ihop allt till ett bra program... /Producenten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Plox Postad 16 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2005 Bra spelat alla som var där, nu återstår bara att sätta ihop allt till ett bra program... /Producenten Det ser vi fram emot! Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Indrivaren Postad 16 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2005 Bra spelat alla som var där, nu återstår bara att sätta ihop allt till ett bra program... /Producenten HAHAHA !! Men om ni skärper till er i höst så kan det nog bli bra, för er senaste säsong var långt ifrån övertygande. Lycka till ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pekka3 Postad 16 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2005 Tack Plox, vi ska göra vårt bästa. Indrivaren, jag vet att vi gjorde en del missar men jag tycker ändå att vi lyckades skapa ett bra underhållningsprogram. Jag misstänker att du är en duktig pokerspelare och om det endast retar dig att se kändisar möta proffs och att våra kommentatorer inte sågar alla som gör fel så tycker jag att du ska välja att se andra pokerprogram istället. Det finns ju, som vi alla känner till, en uppsjö pokerprogram av olika kvalitet och med olika vinklar. Vi har valt att blanda kändisar, proffs och kvalspelare för att skapa ett brett underhållningsprogram. Vi vill självklart att ni som spelar mycket ska tycka om programmet men vi vill samtidigt tilltala de som inte spelat så mycket och de som älskar att se sin idol lira poker. Hoppas att du förstår och att du gillar höstomgången bättre än den förra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sata Postad 16 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2005 Tack! Jag vet att det här kanske låter löjligt men E-Type och Arne Hegerfors har varit mina idoler sen barnsben och att få se dem vid pokerbordet kommer bli löjligt kul! Underbart intiativ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 16 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2005 Nja, det är väl snarare som så att spelarna sågar kommentatorerna som gör fel, inte tvärt om Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 16 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2005 Tack! Jag vet att det här kanske låter löjligt men E-Type och Arne Hegerfors har varit mina idoler sen barnsben och att få se dem vid pokerbordet kommer bli löjligt kul! Underbart intiativ! Synd att inte Arne ska vara med. Arnes ordvitsar kan man inte få nog av, ser fram mot minst 30 år till av dessa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Indrivaren Postad 17 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2005 Pekka3, gdaily ovan tog orden ur min mun, det handlar inte om spelarna - det handlar om kommentatorerna. Borde inte du som producent se till att kommentatorerna har sakkunskap? PANG-ljudet vid allin och trist grafik kan jag överleva med. Att ni mixat amatörer/kändisar och proffs tycker jag bara är skoj. Ska bli kul och lyssna på Kent-lennarts whinande Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 17 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2005 Delar av denna tråd från Pokermiljonen säsong 1. Enjoy! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sjoberginho Postad 17 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2005 När har hela turneringen spelats färdigt och när börjar dem sända det på TV? Ska försöka låta bli att kika i tråden om någon skriver hur det har gått , så man får uppleva spänningen där hemma i soffan! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kydyl Postad 17 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2005 Jag hoppas den kommer gå på lite bättre sändningstid den här gången. Ok på "riktiga" fyran är det väl för mycket att hoppas på men den får gärna gå på tv4+ vid en 21-22 tiden på kvällen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pekka3 Postad 17 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2005 Första avsnittet sänds 4:e september, jag är inte säker på tiden men det blir kring midnatt. Sen kommer samma avsnitt att repriseras ett antal gånger under kommande vecka. Sen är det nya avsnitt varje vecka hela hösten. Finalen blir i julhelgen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 17 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2005 Pekka: Om det nu är så att man inte kan räkna med kunniga kommentatorer (vilket är en självklarhet i andra sporter), finns det någon möjlighet att grafiken fixas till så man ser korten bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fraallan Postad 17 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2005 Tror nog Kommentatorerna har pluggat lite inför denna säsongen. Hörde att enligt rykten de har läst den där svenska pokerboken, Pokerhandboken (av Dan Glimme) så i år lär d ske en förbättring Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teichmann Postad 17 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2005 Haha. Andreas Andersson och Stefan Sauk... Fan vad hett. Men orka med Glimme. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Svinto Postad 17 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2005 Ser fram emot en ny säsong, men Glimne... Har ni som bestämmer vem som ska kommentera över huvud taget sett ett enda avsnitt själva? Det är ju långt ifrån bara det att han inte är lika bitsk som Ken, han ger ju i princip ingen information som man inte får direkt genom att titta på korten. "Nu har han högsta paret... Han väljer att betta ut... Motståndaren lägger sig." Oj, tack för den analysen liksom. Betalar han för att få vara med eller vad är det frågan om? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pekka3 Postad 18 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2005 Pekka: Om det nu är så att man inte kan räkna med kunniga kommentatorer (vilket är en självklarhet i andra sporter), finns det någon möjlighet att grafiken fixas till så man ser korten bättre? Ja, det lilla kan jag glädja er med. Grafiken har blivit tydligare. Siffrorna större osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joni Postad 18 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2005 Glimne måste vara kvar. Han var halva programmet ungefär, hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mbman Postad 18 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2005 Ta bort glimne, så jäkla meningslös kommentator. Jag skulle vilja ha någon kommentator som analyserar mer på djupet, föreslår alternativa spel, förklarar varför ett visst spel är rätt/fel osv...kan väl inte vara så svårt att hitta en bra tuneringsspelare med lite erfarenhet att sätta att kommentera? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pekka3 Postad 18 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2005 Vi tycker alla olika men nu är det så att Glimne kommer att sitta hela denna säsongen. Punkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 18 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2005 Vi tycker alla olika men nu är det så att Glimne kommer att sitta hela denna säsongen. Nej, i just denna fråga är de allra flesta överrens. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joni Postad 18 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2005 Vi tycker alla olika men nu är det så att Glimne kommer att sitta hela denna säsongen. Nej, i just denna fråga är de allra flesta överrens. Nej, Glimne ska vara kvar Man kan låta han ta Geigerts roll och sen fyller man på med en Expert. Halva nöjet med programmet var nästan att höra och framförallt se Glimne snacka. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts