Gå till innehåll

TV: Pokermiljonen säsong 2


Bruce

Recommended Posts

  • Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag lyckades ta en plats idag! :D Var short flera gånger men lyckades klonka. Sista handen på bubblan höjde jag till 20 000 (blinds 3500/7000) med KJo och BB ställer in, jag täcker honom marginellt, folket i chatten skriker call och jag "callar". Han visar A8o och floppen kommer JJx och sedan såg jag inget mer utan bara jublade.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fyfan va du klonkade Pxt, hoppas jag slipper dig vid mitt bord :P

 

Ja det var lite sjukt...det var åtminstone fem situationer i turneringen där jag ställde in som underdog och vann. Men samtidigt så såg du väl när min bästa hand under hela kvällen KK blev slaktad av 88 som prickade fyrtal på flop. Thats poker! ;)

 

Pokermiljonen Final hette satelliten men som någon skrev så tror jag att denna var den sista.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som jag fattat det kommer det tre till längre fram..

 

Vilket jag också upptäckte när jag kollade upp det lite senare. ;)

 

Det är ju 12 heat totalt i Pokermiljonen och de kör väl de 6 första denna vända. Någon som vet vilket datum tv börjar sända?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som jag fattat det kommer det tre till längre fram..

 

Vilket jag också upptäckte när jag kollade upp det lite senare. ;)

 

Det är ju 12 heat totalt i Pokermiljonen och de kör väl de 6 första denna vända. Någon som vet vilket datum tv börjar sända?

 

Tror inte det är bestämmt, men skulle tippa början av september ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror nog Ken har bra koll på Erik Friberg.

Vet om att han spelar många händer och bluffar mycket.

 

Tror säsong 2 kommer bli riktigt bra.

 

Tror också det ;)

Synd bara att dom inte fick med Möller vid Kens bord. Dom skulle räkna Ken som Kändis som hade dom kunna haft med alla tre ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni från PF som kvalat in till Pokermiljonen, joggy, Prevarant mfl!? Har ni fått flygbiljetter osv, har ni fått reda på vilka ni ska spela mot?

 

Jag väntar fortfarande på ett mail med information om flygbiljetter osv...jag åker den 13:e så det börjar ju dra ihop sig. Jag vet inte heller vilka jag ska lira mot, men det är ju det minsta problemet egentligen! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...