Gå till innehåll

TV: Pokermiljonen säsong 2


Bruce

Recommended Posts

men också pga att jag hyser ett, förmodligen obefogat, hat mot jocke geigert som programledare(namnet rättstavat?)... Det bara är något med hans programledarstil som får det att krypa i skinnet på mig, inte mkt att göra nåt åt...

 

/TF

 

Det var ju tråkigt att höra. Detta är ett väldigt vanligt fenomen faktiskt. Jag har inte råkat personligen ut för det så mycket tidigare men det är något man får leva med helt enkelt.

 

Jag kan tyvärr meddela dig att jag kommer att fortsätta så länge jag blir tillfrågad och kommer aldrig att ändra min stil eftersom jag alltid har varit mig själv och alltid jobbat för att leverera till tittarna. Om det är några som inte fixar det så är det inte mitt problem.

 

Jag kan tyvärr inte bedömma DIG som person eftrsom du gömmer dig bakom ett alias men eftersom du stavade namnet rätt så måste du vara en hellylle kille ;)

 

Om ditt hat är obefogat eller inte.....? Tja om det finns befogat hat så är det riktigt tråkigt måste jag säga.

 

Vi ses väl ändå i höst?

Du kan väl hålla för TV:n vid valda tillfällen och sänka volymen emellanåt ;)

 

Joakim

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Till Joakim G:

 

Det var ju tråkigt att höra. Detta är ett väldigt vanligt fenomen faktiskt. Jag har inte råkat personligen ut för det så mycket tidigare men det är något man får leva med helt enkelt.
Precis på samma sätt som att jag får leva med att det finns folk som inte tål mig. Är övertygad om att det finns en och annan på forumet som inte gör det, säkert någon i kamratkretsen som irriterar sig på mig och jag VET att det finns de som inte gillar mig i min yrkesroll (handläggare o offentlig förvaltning :lol: )

 

Jag kan tyvärr meddela dig att jag kommer att fortsätta så länge jag blir tillfrågad och kommer aldrig att ändra min stil eftersom jag alltid har varit mig själv och alltid jobbat för att leverera till tittarna. Om det är några som inte fixar det så är det inte mitt problem.
Har du alldeles rätt i och jag respelterar det! Att jag inte tål din programledarstil är inte märkvärdigare än att jag inte gillar hallon, så enkelt är det! Men, du arbetar med att promota poker & golf, DET gillar jag :lol:

 

Jag kan tyvärr inte bedömma DIG som person eftrsom du gömmer dig bakom ett alias men eftersom du stavade namnet rätt så måste du vara en hellylle kille ;)
Jag är en helyllekille! Det är till o med min nuna på avataren (även om ett läckert skägg döljer nedre halvan)

 

Om ditt hat är obefogat eller inte.....? Tja om det finns befogat hat så är det riktigt tråkigt måste jag säga.
Hat är ett starkt ord, sry för det. Jag omformulerar mig. Det finns programledare som jag har större behållning av att se leda tv-program, inget personligt således! :D

 

Vi ses väl ändå i höst?
Så länge du inte börjar snacka om att packa tandborstar, så självklart!!! ;)

 

Du kan väl hålla för TV:n vid valda tillfällen och sänka volymen emellanåt Wink
Är så illa tvungen, sambon orkar inte med alla pokerprogram osv :lol:

 

Hejhej!

 

/TF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Till Joakim G:

 

Det var ju tråkigt att höra. Detta är ett väldigt vanligt fenomen faktiskt. Jag har inte råkat personligen ut för det så mycket tidigare men det är något man får leva med helt enkelt.
Precis på samma sätt som att jag får leva med att det finns folk som inte tål mig. Är övertygad om att det finns en och annan på forumet som inte gör det, säkert någon i kamratkretsen som irriterar sig på mig och jag VET att det finns de som inte gillar mig i min yrkesroll (handläggare o offentlig förvaltning :lol: )

 

Jag kan tyvärr meddela dig att jag kommer att fortsätta så länge jag blir tillfrågad och kommer aldrig att ändra min stil eftersom jag alltid har varit mig själv och alltid jobbat för att leverera till tittarna. Om det är några som inte fixar det så är det inte mitt problem.
Har du alldeles rätt i och jag respelterar det! Att jag inte tål din programledarstil är inte märkvärdigare än att jag inte gillar hallon, så enkelt är det! Men, du arbetar med att promota poker & golf, DET gillar jag :lol:

 

Jag kan tyvärr inte bedömma DIG som person eftrsom du gömmer dig bakom ett alias men eftersom du stavade namnet rätt så måste du vara en hellylle kille ;)
Jag är en helyllekille! Det är till o med min nuna på avataren (även om ett läckert skägg döljer nedre halvan)

 

Om ditt hat är obefogat eller inte.....? Tja om det finns befogat hat så är det riktigt tråkigt måste jag säga.
Hat är ett starkt ord, sry för det. Jag omformulerar mig. Det finns programledare som jag har större behållning av att se leda tv-program, inget personligt således! :D

 

Vi ses väl ändå i höst?
Så länge du inte börjar snacka om att packa tandborstar, så självklart!!! ;)

 

Du kan väl hålla för TV:n vid valda tillfällen och sänka volymen emellanåt Wink
Är så illa tvungen, sambon orkar inte med alla pokerprogram osv :lol:

 

Hejhej!

 

/TF

 

Då ses vi snart !! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

A9 :D

 

Doc, sätt på TV: det började kl 23:00

 

Alltså det är något med pokermiljonen produktion som gör det trist. Ja vet inte vad.. Är det kommentatorerna, produktionen eller något annat men det är så seeeeeeeeeeeeeeeegt. Som långsam tortyr, en turnering där alla stallar tiden ut, eller något liknande...

 

Möjligt att man lyckats bjuda in intressantare spelare den här omgången, grafiken kanske är förbättrad, ljuden är inte lika hemska, men det är fortfarande helt ospännande att se på, ingen spänning, man känner sig helt likgiltig inför programmet. Som att se på ett playmoney bord på nätet...

 

btw showdown? Varför visar de loosern för bordet, kammeran har ju redan sett och loosern borde kunna mucka handen? Är det i utbildningsyfte som unibet valt detta upplägg?

 

ps tror glimne får fundera på det där med potlimit en gång till... ds

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kvalspelarna är fan helt sjuka, hur f-n har de lyckats vinna någon satellit? Den där synen med A-high mot KK var ju en klass i fiskighet för sig....sen lite småfiskande, som callen med 66 som Tobias gör när han är chipleader och det är 4-handed (om jag inte minns fel)....kanske skulle spela nån satellit inför säsong 3, jämfört med de fiskarna borde man ju ha ganska goda chanser...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...