Gå till innehåll

TV: Pokermiljonen säsong 2


Bruce

Recommended Posts

  • Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tack Plox, vi ska göra vårt bästa.

 

Indrivaren, jag vet att vi gjorde en del missar men jag tycker ändå att vi lyckades skapa ett bra underhållningsprogram.

Jag misstänker att du är en duktig pokerspelare och om det endast retar dig att se kändisar möta proffs och att våra kommentatorer inte sågar alla som gör fel så tycker jag att du ska välja att se andra pokerprogram istället. Det finns ju, som vi alla känner till, en uppsjö pokerprogram av olika kvalitet och med olika vinklar.

Vi har valt att blanda kändisar, proffs och kvalspelare för att skapa ett brett underhållningsprogram. Vi vill självklart att ni som spelar mycket ska tycka om programmet men vi vill samtidigt tilltala de som inte spelat så mycket och de som älskar att se sin idol lira poker.

Hoppas att du förstår och att du gillar höstomgången bättre än den förra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack! Jag vet att det här kanske låter löjligt men E-Type och Arne Hegerfors har varit mina idoler sen barnsben och att få se dem vid pokerbordet kommer bli löjligt kul!

 

Underbart intiativ!

 

Synd att inte Arne ska vara med. Arnes ordvitsar kan man inte få nog av, ser fram mot minst 30 år till av dessa :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pekka3, gdaily ovan tog orden ur min mun, det handlar inte om spelarna - det handlar om kommentatorerna.

 

Borde inte du som producent se till att kommentatorerna har sakkunskap?

 

PANG-ljudet vid allin och trist grafik kan jag överleva med. Att ni mixat amatörer/kändisar och proffs tycker jag bara är skoj. Ska bli kul och lyssna på Kent-lennarts whinande :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser fram emot en ny säsong, men Glimne... Har ni som bestämmer vem som ska kommentera över huvud taget sett ett enda avsnitt själva? Det är ju långt ifrån bara det att han inte är lika bitsk som Ken, han ger ju i princip ingen information som man inte får direkt genom att titta på korten. "Nu har han högsta paret... Han väljer att betta ut... Motståndaren lägger sig." Oj, tack för den analysen liksom.

 

Betalar han för att få vara med eller vad är det frågan om?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pekka: Om det nu är så att man inte kan räkna med kunniga kommentatorer (vilket är en självklarhet i andra sporter), finns det någon möjlighet att grafiken fixas till så man ser korten bättre?

Ja, det lilla kan jag glädja er med. Grafiken har blivit tydligare. Siffrorna större osv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ta bort glimne, så jäkla meningslös kommentator. Jag skulle vilja ha någon kommentator som analyserar mer på djupet, föreslår alternativa spel, förklarar varför ett visst spel är rätt/fel osv...kan väl inte vara så svårt att hitta en bra tuneringsspelare med lite erfarenhet att sätta att kommentera?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi tycker alla olika men nu är det så att Glimne kommer att sitta hela denna säsongen.

Nej, i just denna fråga är de allra flesta överrens.

 

Nej, Glimne ska vara kvar ;) Man kan låta han ta Geigerts roll och sen fyller man på med en Expert. Halva nöjet med programmet var nästan att höra och framförallt se Glimne snacka. 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...