Gå till innehåll

TV: Pokermiljonen säsong 2


Bruce

Recommended Posts

Ruggigt mycket bättre startfält den här gången. Minst två av kändisarna spelar regelbundet, antagligen flera. Vassa proffs också. Synd att man inte fick vara med igen. Kommentatorerna är samma enligt produktionsteamet. Men de kommer att göra en mycket vassare produktion den här gången, det är jag säker på. De frågade mig om jag ville vara med som redaktör, vilket hade varit sjukt kul... Men jag har inte tid som vanligt. Lycka till alla som är med och spelar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Varför fick du inte vara med Ector? Du måste ju vara den mest givna personen i ett sånt här program. BÅDE pokerproffs (och dessutom ganska känd som poker"person" även hos icke pokerfrälsta) och komiker/"kändis".

Jag kommer att sakna dig iallafall.

Har en märklig känsla att Jens Assur är grym som pokerspelare. Fråga mig inte varför men han känns lite otäck på nåt vis.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför fick du inte vara med Ector? Du måste ju vara den mest givna personen i ett sånt här program. BÅDE pokerproffs (och dessutom ganska känd som poker"person" även hos icke pokerfrälsta) och komiker/"kändis".

Jag kommer att sakna dig iallafall.

Har en märklig känsla att Jens Assur är grym som pokerspelare. Fråga mig inte varför men han känns lite otäck på nåt vis.

 

Policybeslut att inte ha med gamla ansikten. Utom Eichardt då... och Eskilsson... Jag va väl dryg och otrevlig som vanligt. Det är faktiskt inte meningen, det bara blir så...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ruggigt mycket bättre startfält den här gången. Minst två av kändisarna spelar regelbundet, antagligen flera. Vassa proffs också. Synd att man inte fick vara med igen. Kommentatorerna är samma enligt produktionsteamet. Men de kommer att göra en mycket vassare produktion den här gången, det är jag säker på. De frågade mig om jag ville vara med som redaktör, vilket hade varit sjukt kul... Men jag har inte tid som vanligt. Lycka till alla som är med och spelar.

 

Vilka spelar regelbundet? Om man får gissa kanske Breitholz är en av dem? Rangnerstam är en grym skådis och med Sauk som motpol. Denise är min gamla granne som man drömde om när man var liten grabb. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför fick du inte vara med Ector? Du måste ju vara den mest givna personen i ett sånt här program. BÅDE pokerproffs (och dessutom ganska känd som poker"person" även hos icke pokerfrälsta) och komiker/"kändis".

Jag kommer att sakna dig iallafall.

Har en märklig känsla att Jens Assur är grym som pokerspelare. Fråga mig inte varför men han känns lite otäck på nåt vis.

 

Policybeslut att inte ha med gamla ansikten. Utom Eichardt då... och Eskilsson... Jag va väl dryg och otrevlig som vanligt. Det är faktiskt inte meningen, det bara blir så...

 

Tyckte ändå att du spelade bra, du hade lite oflut på slutet bara.

Inte fan var du dryg, då får väl satsa på att vinna säsong tre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gubbar och gummor, ta nu och spela på unibet idag. Det lär bli bra mycket roligare i tallin än en vanlig turnering och sen får man vara med på TV. Dessutom bör det vara bra EV på att spela.

 

EDIT: jag var kanske lite sent ute, klockan på datorn gick visst en halvtimme fel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppsan inte lika bra värde på att spela den här söndagen. Det har väl pendlat mellan 80 och 95 spelare de tre gånger jag varit med tidigare, nu 132 spelare! Inte för man vet vad en plats är värd (jag har inte hittat det iaf)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...