Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jaså, dom har haft det tidigare? Jag har inte haft någon koll på det, jag bara råkade få se erbjudandet i förbigående.

Ok om 5000 kronor. Spellagstiftningen har ingen övre gräns? Dom räknar väl med att folk ska bli sugna att spela mera och då har dom en ny kund. Sedan får dom tillbaka pengarna.

Jag har aldrig nappat på ett välkomsterbjudande. Var det inte så att när Unibet för en tid sedan startade om sin verksamhet (av för mej oklar anledning) så fick vi ett välkomsterbjudande. Jag brydde mej inte. Jag var helt enkelt för slö.

Postad
27 minuter sedan, säger Folke Rosvall :

Jaså, dom har haft det tidigare? Jag har inte haft någon koll på det, jag bara råkade få se erbjudandet i förbigående.

Ok om 5000 kronor. Spellagstiftningen har ingen övre gräns? Dom räknar väl med att folk ska bli sugna att spela mera och då har dom en ny kund. Sedan får dom tillbaka pengarna.

Jag har aldrig nappat på ett välkomsterbjudande. Var det inte så att när Unibet för en tid sedan startade om sin verksamhet (av för mej oklar anledning) så fick vi ett välkomsterbjudande. Jag brydde mej inte. Jag var helt enkelt för slö.

Ingen övre gräns, men inga bolag har dom summorna numera. Tanken är att den gängse spelare förlorar i slutändan ändå. Unibet har förnyat licensen ett par gånger sedan 2019 och haft nya erbjudande var gång då, och ingen har protesterat, inte ens Spelinspektionen.

Postad
1 timme sedan, säger Lobo :

Det mastigaste erbjudandet efter 2019 stod Unibet (och möjligen Casumo) för. Det var på hela 5000 kr

Casumo hade en period där de hade en 100% upp till 20 000 kr oddsbonus. Fina tider.

• Like 1