Folke Rosvall Postad igår kl 03:27 Rapport Postad igår kl 03:27 Det blir alltså Sverige - Frankrike. Sveriges enda rimliga chans är nog att "parkera bussen" och försöka hålla 0-0 så länge som möjligt i hopp om straffar. Då har Sverige trots allt 50% chans att gå vidare. Citera
Folke Rosvall Postad igår kl 03:30 Rapport Postad igår kl 03:30 Jag läste just att BBC har sagt att "Fifa is considering expanding the format even further to 64 teams as early as 2030". Bra förslag. 1 Citera
Lobo Postad igår kl 18:29 Rapport Postad igår kl 18:29 14 timmar sedan, säger Folke Rosvall : Jag läste just att BBC har sagt att "Fifa is considering expanding the format even further to 64 teams as early as 2030". Bra förslag. Detta är bättre än dagens koncept med 48 lag, om dom nu måste utvidga. Nu blir det enkelt att dela upp lagen i sexton grupper där två går vidare till sexton-delsfinaler Citera
Folke Rosvall Postad 17 timmar sedan Rapport Postad 17 timmar sedan 7 timmar sedan, säger Lobo : Detta är bättre än dagens koncept med 48 lag, om dom nu måste utvidga. Nu blir det enkelt att dela upp lagen i sexton grupper där två går vidare till sexton-delsfinaler Hur var det när dom hade 32 lag? Var det åtta grupper där dom två bästa i varje grupp gick vidare? Citera
Lobo Postad 7 timmar sedan Rapport Postad 7 timmar sedan 9 timmar sedan, säger Folke Rosvall : Hur var det när dom hade 32 lag? Var det åtta grupper där dom två bästa i varje grupp gick vidare? Ja. Citera
Ola Brandborn Postad 5 timmar sedan Rapport Postad 5 timmar sedan Först ska vi vinna mot Frankrike Sedan ska vi troligen möta Tyskland Sedan tar vi revansch mot Nederländerna Då är vi minsann i semifinal mot Spanien eller Portugal. Vi har en plan! Jag ser inget som kan gå snett med denna! Citera
Markus8000 Postad 4 timmar sedan Författare Rapport Postad 4 timmar sedan 1 timme sedan, säger Ola Brandborn : Först ska vi vinna mot Frankrike Sedan ska vi troligen möta Tyskland Sedan tar vi revansch mot Nederländerna Då är vi minsann i semifinal mot Spanien eller Portugal. Vi har en plan! Jag ser inget som kan gå snett med denna! Varken Spanien eller Portugal lär ju tänka det är lönt gå vidare Citera
Markus8000 Postad 4 timmar sedan Författare Rapport Postad 4 timmar sedan Nån som vet hur ”cashout” fungerar? Jag satte en sällsynt överskottsslant på Paddy Pimblett 12 juli till 2.32 i odds. Nu ger han 2.25. Ändå skulle jag få ut mindre om jag valt cashout. Hur kommer det sig? Citera
Ola Brandborn Postad 3 timmar sedan Rapport Postad 3 timmar sedan Undrar om jag har några levande VM-bets kvar, har ju spelat småpengar på en del sajter. Jo, tydligen: * Mbappe vinna skytteligan, 8 ggr pengarna (200 kr) * Sverige till 8-del, 9 ggr pengarna (100 kr).. lol, Nåja, jag får hejja att det blir just Mbappe som sätter punkt för vårt VM-äventyr. Eller att Sverige vinner. Citera
Lobo Postad 2 timmar sedan Rapport Postad 2 timmar sedan 27 minuter sedan, säger Ola Brandborn : * Sverige till 8-del, 9 ggr pengarna (100 kr).. lol, Bra värde! 👍 58 minuter sedan, säger Markus8000 : Nån som vet hur ”cashout” fungerar? Jag satte en sällsynt överskottsslant på Paddy Pimblett 12 juli till 2.32 i odds. Nu ger han 2.25. Ändå skulle jag få ut mindre om jag valt cashout. Hur kommer det sig? Det är för att spelbolagen vill ha betalt för allt. Stay away! Rättvist värde för 100 kr är: 232 kr / 2,25= 103,11 Vad fick du tillbaka? Citera
Markus8000 Postad 2 timmar sedan Författare Rapport Postad 2 timmar sedan 31 minuter sedan, säger Lobo : Bra värde! 👍 Det är för att spelbolagen vill ha betalt för allt. Stay away! Rättvist värde för 100 kr är: 232 kr / 2,25= 103,11 Vad fick du tillbaka? För 173 satsade till oddset 2,32 skulle jag nu vid oddset 2.25 få tillbaka 169 vid valet cashout. Bolaget borde ju spela mot mig och jag har ju hittills gjort en vinst med min logik. Citera
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.