Folke Rosvall Postad igår kl 03:27 Rapport Postad igår kl 03:27 Det blir alltså Sverige - Frankrike. Sveriges enda rimliga chans är nog att "parkera bussen" och försöka hålla 0-0 så länge som möjligt i hopp om straffar. Då har Sverige trots allt 50% chans att gå vidare. Citera
Folke Rosvall Postad igår kl 03:30 Rapport Postad igår kl 03:30 Jag läste just att BBC har sagt att "Fifa is considering expanding the format even further to 64 teams as early as 2030". Bra förslag. 1 Citera
Lobo Postad 10 timmar sedan Rapport Postad 10 timmar sedan 14 timmar sedan, säger Folke Rosvall : Jag läste just att BBC har sagt att "Fifa is considering expanding the format even further to 64 teams as early as 2030". Bra förslag. Detta är bättre än dagens koncept med 48 lag, om dom nu måste utvidga. Nu blir det enkelt att dela upp lagen i sexton grupper där två går vidare till sexton-delsfinaler Citera
Folke Rosvall Postad 2 timmar sedan Rapport Postad 2 timmar sedan 7 timmar sedan, säger Lobo : Detta är bättre än dagens koncept med 48 lag, om dom nu måste utvidga. Nu blir det enkelt att dela upp lagen i sexton grupper där två går vidare till sexton-delsfinaler Hur var det när dom hade 32 lag? Var det åtta grupper där dom två bästa i varje grupp gick vidare? Citera
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.