Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
14 timmar sedan, säger Folke Rosvall :

Jag läste just att BBC har sagt att "Fifa is considering expanding the format even further to 64 teams as early as 2030".

Bra förslag.

Detta är bättre än dagens koncept med 48 lag, om dom nu måste utvidga. Nu blir det enkelt att dela upp lagen i sexton grupper där två går vidare till sexton-delsfinaler

Postad
7 timmar sedan, säger Lobo :

Detta är bättre än dagens koncept med 48 lag, om dom nu måste utvidga. Nu blir det enkelt att dela upp lagen i sexton grupper där två går vidare till sexton-delsfinaler

Hur var det när dom hade 32 lag? Var det åtta grupper där dom två bästa i varje grupp gick vidare?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...