Ola Brandborn Postad Måndag kl 08:15 Rapport Postad Måndag kl 08:15 13 timmar sedan, säger Folke Rosvall : Jag såg matchen och först gjorde Manchester City 1-0 och strax därefter gjorde Arsenal 1-1. Större delen av matchen stod det 1-1 och jag hejade hela tiden på att det inte skulle bli fler mål. Men mot slutet blev det 2-1 och Arsenal lyckades inte reducera. Bra spel i alla fall. Hade Arsenal gjort första målet och Manchster det abdra, så hade kanske båda lagen pustat ut sedan och varit nöjda med 1-1... Å andra sidan blir det riktigt spännande i ligan nu. Om Manchester vinner mot Crystal Palace i den uppskjutna matchen så står båda lagen på samma poäng. Arsenal har i mina ögon ett något lättare motstånd. Kan bli riktigt spännande, vilket lag har bäst pannben? Citera
Lobo Postad Måndag kl 08:40 Rapport Postad Måndag kl 08:40 13 timmar sedan, säger Folke Rosvall : Jag såg matchen och först gjorde Manchester City 1-0 och strax därefter gjorde Arsenal 1-1. Större delen av matchen stod det 1-1 och jag hejade hela tiden på att det inte skulle bli fler mål. Men mot slutet blev det 2-1 och Arsenal lyckades inte reducera. Bra spel i alla fall. Riktigt så enkelt är det inte. Detta gäller: Om du har rätt i din värdering kommer du över tid att gå plus. Det mesta tyder ändå på att 4,00 var ett värdebet. Oddsen hamnade runt 3,60 och paybacken var väl cirka 95% om vi höftar ett medelvärde. Då kan vi räkna så här 4,00*(1*3,6*0,95)= 1,056. Citera
Folke Rosvall Postad Måndag kl 10:18 Rapport Postad Måndag kl 10:18 15 timmar sedan, säger Folke Rosvall : Bra spel i alla fall. 1 timme sedan, säger Lobo : Riktigt så enkelt är det inte. Detta gäller: Om du har rätt i din värdering kommer du över tid att gå plus. Det mesta tyder ändå på att 4,00 var ett värdebet. Oddsen hamnade runt 3,60 och paybacken var väl cirka 95% om vi höftar ett medelvärde. Då kan vi räkna så här 4,00*(1*3,6*0,95)= 1,056. Jag borde alltså ha skrivit "Bra spel till oddset 4.00 i alla fall". 1 Citera
Lobo Postad 14 timmar sedan Rapport Postad 14 timmar sedan Hur kan man få detta till död löpning pga en skugga? Vinnare Lopp 6 Jägersro | 2026-04-21 | ATG Citera
Folke Rosvall Postad 3 timmar sedan Rapport Postad 3 timmar sedan 10 timmar sedan, säger Lobo : Hur kan man få detta till död löpning pga en skugga? Jag delar din åsikt. Hästen närmast kameran förlorade nog med cirka 5 cm. Citera
Lobo Postad 1 timme sedan Rapport Postad 1 timme sedan 1 timme sedan, säger Folke Rosvall : Jag delar din åsikt. Hästen närmast kameran förlorade nog med cirka 5 cm. Ja, måldomaren har också erkänt att han gjorde fel. Citera
Recommended Posts