Gå till innehåll

Monsterboken


GTOBåten

Recommended Posts

8 timmar sedan, säger GTOBåten :

Där tror jag du sprang bra. 

Har aldrig varit i Milano så har nog ingen annan rek än att inte gå till Nobu någonstans i Europa :D 

 

7 timmar sedan, säger minibiff :

Asså? 
Gillade det i Vegas iallafall

Har varit på 2st nobu och tycker det har varit rätt mediokert bägge gångerna. Det som stör mig mest är att allting är lite för dyrt. Det bör finnas bättre alternativ kan jag tycka.

Fwiw så är det nog den high end-sushi restaurang jag ogillat mest i London. Zuma och sushisamba som båda är kända franschises håller jag extremt mycket högre, varav zuma har/hade (?) stjärna. Båda är ändå märkbart mycket billigare i UK iaf.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Älskar faktumet att berri kan syna ned J-hög för 3x pott på oparad bräda för 100 bigs och alla bara hyllar han som den goat han är.

Hade det varit vem som helst förutom berri hade frågor som hurvida det var missclick eller om han bara läste fel på brädan. Underbart för poker på alla sätt och vis.

  • Like 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 timmar sedan, säger brusig1 :

Älskar faktumet att berri kan syna ned J-hög för 3x pott på oparad bräda för 100 bigs och alla bara hyllar han som den goat han är.

Hade det varit vem som helst förutom berri hade frågor som hurvida det var missclick eller om han bara läste fel på brädan. Underbart för poker på alla sätt och vis.

Skulle du kunna lägga upp handen här? Det där tänket gäller ju i sport oxå, ni som följer Nba kanske minns damian lillards halvplans game winner som han blev hyllad för. Nu är väl han top 2 i ligan från den rangen men man borde kunna hitta ett bättre skott där.Jag tycker dock fortfarande att det är baller skott :D (sorry ifall det blev lite offtopic) 

https://youtu.be/ZGpfXW-AuFY

Redigerad av ölkaka
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4 minuter sedan, säger ölkaka :

Skulle du kunna lägga upp handen här? Det där tänket gäller ju i sport oxå, ni som följer Nba kanske minns damian lillards halvplans game winner som han blev hyllad för. Nu är väl han top 2 i ligan från den rangen men man borde kunna hitta ett bättre skott där.Jag tycker dock fortfarande att det är baller skott :D (sorry ifall det blev lite offtopic) 

https://youtu.be/ZGpfXW-AuFY

0bdc2ec8f9a1309b49238d4c51182bac.png

  • Like 1
  • Thanks 4
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Citat

I actually had a vision about Stu Ungars famous J-high call this morning in the shower, true story.

Not saying that is why I called, that was probably because of GTO and blockers and range splitting or whatever the **** the kids are into these days.

But in all honesty though, I really had the vision, pretty wild.

https://forumserver.twoplustwo.com/29/news-views-gossip/november-2021-high-stakes-thread-1797824/index4.html

Virgin GTO vs Chad Stu Ungar-visions

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Plockar fram ett gammalt gubbknep och lägger av en whine-graf. Jag känner en framgångsrik pokerspelare som säger att desto mer man whinar desto bättre springer man. I övrigt behöver jag nya grindkläder, tips på sköna mjukisbyxor? Har rockat ett par acne-joggings i många år som jag fick av en kompis som beställde de online men insåg de var för stora för honom så han gav de till mig. Riktig pokerspelare som beställer mjukisbyxor för typ 3000kr+ och sen inte orkar skicka tillbaka de för de är i fel storlek. Tyvärr börjar de gå sönder nu så är dags för byte.

7bd92f25c438c173760072eb29fb4413.png

 

 

  • Like 8
  • Haha 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...