Gå till innehåll

Skönheten och Odjuren


Othello

Recommended Posts

Öh, det där var varken roligt, träffsäkert eller särskilt intelligent.

 

Roligt: Kan diskuteras, känns ju hyfsat subjektivt.

Träffsäkert: Extremt är min bedömning, men jag har som sagt full förståelse om inte alla förstår det.

Intelligent: Det återstår att se.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • Jennez

    1468

  • Ola Brandborn

    1056

  • TotalFarsa

    1010

  • Liza

    862

Top Posters In This Topic

PS. Jag sa ju att det var en dålig idé att håna Maggan...DS

 

Shit is about to hit the fan. Oh joy!

 

Och jag hånar inte Magda. Jag står för två saker här:

 

1. Pafs marknadsavdelning sköts av dårar.

2. Magda har gjort helt rätt som tog sponsringen (varför skulle hon inte göra det?), hon är en bra förebild och jag tror att hennes insats främjar att pokern sprids bland tjejer.

 

Två vitt skiljda saker som jag dessutom poängterade innan skiten träffade fläkten här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och jag hånar inte Magda. Jag står för två saker här:

 

1. Pafs marknadsavdelning sköts av dårar.

2. Magda har gjort helt rätt som tog sponsringen (varför skulle hon inte göra det?), hon är en bra förebild och jag tror att hennes insats främjar att pokern sprids bland tjejer.

 

Två vitt skiljda saker som jag dessutom poängterade innan skiten träffade fläkten här.

Det var nog därför det slant lite grann, du både dissade (lite otydligt paf) medelst ironi och berömde Magda som bra förebild. Jag var lite förbryllad efter första genomläsningen ska erkännas, men sånt kan ju hända rätt lätt. En ursäkt, en förklaring och en låda vita duvor face to face är rakryggat och snyggt och värre än så bör det väl inte vara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hittade 6 dollars på paf för ett par timmar sen. Efter en 4e plats i en 30manna och en stunds plo50-grind så är det nu 70+. Får ta och lattja lite kval-sattar med denna veritabla guldgruva, sanna mina ord!

 

Magsjukan håller i sig. Drog i mig lite vanlij/äpple/kardemumma-yoggi imorse. Kom ut snabbare än man hinner säga raketost :ola: Vekare än vanligt idag...

 

Bara å säga "Heja Norje!". "Vi klonkar när det behövs och är har man inga tjansser att göra det så gör vi något dumt bara för att jävlas" till sambo och framtidens skattebetalare.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du har missat ett kritiskt faktum: Hon är kvinna. Hon glömmer därmed aldrig en oförätt, och detta kommer att förfölja dig. Hon har antagligen redan börjat sprida illvilliga rykten om dig. Ingen tror på dom nu, men inom ett halvår så kommer det att anses som fakta.

 

Kuriosa: Arvika förra året med vanliga gänget + en av killarnas 16åriga lillebrorsa som är där för första året. Han snackar om att han ska skaffa nån att ligga med, så jag sprider ut att han blev av oskulden kvällen innan till ett riktigt tjockt vidermiffo (Val sas), och snacket börjar gå, och pikarna haglar. 2 dagar efter sprider jag ut att han fick herpes av "bruden", och nu har det gått från "Va, äre sant? Ofta!" till "Shit, stackars kille. Det är därför man inte ska ligga med vidriga brudar."

 

This shits powerful, dude, and these women are the best there is at it.

 

För Övrigt anser jag att Skåne bör förgöras.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Möhippa hela dagen/natten igår. Det blev brunch på Berns (japansk buffé, ruggigt god!), poledance lektion (sjukt jobbigt, respekt till alla som strippar!), rosé på Primo, spa, middag på Fridays, besök på baren Story Hotel vid stureplan och till sist avslutade vi på Berns, där det var fullt med demonstranter och poliser utanför.

 

Thats what i call a good day!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har ju inga kända pokerspelare som jag kan namedroppa för att de bjudit mig på middag osv, så jag tänkte namedroppa lite kändisar jag sett i helgen (i brist på annat)

 

På Radisson:

3578423022.jpg

 

På tuben:

1085961259.jpg

 

På Berns:

0.jpg

 

På Story Hotel (den mindre av de två):

24y1lxsql383n61jhkc658dye45kglw

 

Karlberg:

olle.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jens, en fråga. Varför i hela fridens namn bryr du dig om att svara på raljerandet från två av Norinders mest idoga rövslickare? De är så fantastiskt inskränkta i sin idoldyrkan att de inte ser att vad de anklagar dig för är vardagsmat för deras hjälte. Så lål.

 

Hade svensexa igår. Knappt kapabel att sätta ihop en mening idag. Men i korthet:

 

- flygtur över Göteborg i en Cessna

- lektion + sparring hos Göteborgs Historiska Fäktningssällskap (kul och AJ SOM FAN)

- Biltur ut till mysig stuga i skogen där mat och dryck intogs under resten av kvällen i otroligt goda vänners lag

 

Får se om jag orkar göra nåt längre av det där senare...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jens, en fråga. Varför i hela fridens namn bryr du dig om att svara på raljerandet från två av Norinders mest idoga rövslickare? De är så fantastiskt inskränkta i sin idoldyrkan att de inte ser att vad de anklagar dig för är vardagsmat för deras hjälte. Så lål.

 

Jag tror i min enfald att jag kan sticka hål på deras resonemang. Det gör jag också gång på gång men de fattar det tyvärr inte själva. Skitsamma, slutjiddrat på den bloggen nu.

 

Det som däremot skär i hjärtat är att Lapproffe för ovanlighetens skull har skrivit ett praktpuckat inlägg i sin blogg. Jag sågar det givetvis rakt av i min egen blogg i ett av de skarpaste inläggen genom tiderna. Ska bli intressant vilka blindsmockor lappen ska försöka med för att bemöta det, hoho.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jahapp, då var det sant alltså. Lapproffe censurerar hårt i sin blogg. Han har alltid släppt igenom mina kommentarer men den här gången struntade han i det. Kommentarer som är skriva efter mina är publicerade.

 

Usch fy fan. Lapproffe är alltså en gigantisk hycklare som gnäller på censur på vissa forum medan han använder sig av samma censur själv. Där sjönk du djupt i mina ögon Lapproffe. Riktigt jävla fegt och lågt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Torsk i bollen trots min eminenta medverkan, lite stirrigt försvarspel hade vi medans anfallet funkade helt ok. Nån avbytare hade förvisso inte heller skadat:-D

 

Kul var det tackar för att man fick vara med, investerade tom 100kr i ett par benskydd så jag är redo nästa gång det saknas folk :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Torsk i bollen trots min eminenta medverkan, lite stirrigt försvarspel hade vi medans anfallet funkade helt ok. Nån avbytare hade förvisso inte heller skadat:-D

 

Kul var det tackar för att man fick vara med, investerade tom 100kr i ett par benskydd så jag är redo nästa gång det saknas folk :mrgreen:

 

Väl kämpat Skanke! De var ju dubbelt så många och hälften så gamla. 4-3 ska vi nog vara sjukt nöjda med. Du är såklart välkommen nästa måndag också. Rättare sagt särskilt då eftersom vi har två matcher då, ett gäng 30+are kommer inte palla det utan en hel armada avbytare... :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Väl kämpat Skanke! De var ju dubbelt så många och hälften så gamla. 4-3 ska vi nog vara sjukt nöjda med. Du är såklart välkommen nästa måndag också. Rättare sagt särskilt då eftersom vi har två matcher då, ett gäng 30+are kommer inte palla det utan en hel armada avbytare... :mrgreen:

 

Efter fyra tuffa dagar på Åland, jo jag tackar :)

 

Samma ställe?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter fyra tuffa dagar på Åland, jo jag tackar :)

 

Samma ställe?

 

Lol 40-årskris, jag bokade precis en veckas stugsemester i Skåne på http://semesterbokning.com/

 

Trodde bara det var sådant som småbarnsföräldrar typ ValterEgo och liknande som gjorde :ola: Fast sen kom jag på att han åker husvagn, då kändes det direkt stekigt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sådärja, då blev Roffe till slut tvungen att släppa igenom kommentarerna. Hyckleriet blev för genomskinligt till slut.

Skulle vilja ge dig cred för det men hela ditt inlägg ger bara för dålig eftersmak. Usch fy faan.

 

Men va fan, ha inte så bråttom. Du har väl sett vad hårig han är...8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi bestämde oss för att ta ett gemensamt efternamn när vi gifter oss den 22/5. Klurade fram ett nytt som har viss anknytning till platsen där vi gifter oss och skickade in förslaget till PRV. Fick svar igår och det visar sig att det finns ett handelsbolag med snarlikt namn. Meh! Men, om vi får firmatecknarens godkännande så kan vi ändå få ta efternamnet så som vi vill ha det. Så, idag blir det att hitta min allra mest inställsamma röst och ringa upp människan ifråga och be om lov.

 

Fredag ser det ut som det blir lajvspel på klubben. Crappy, antar att du har fullt upp?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...