Gå till innehåll

Skönheten och Odjuren


Othello

Recommended Posts

  • Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • Jennez

    1468

  • Ola Brandborn

    1056

  • TotalFarsa

    1010

  • Liza

    862

Top Posters In This Topic

Grattis grattis TF.

 

Du gjorde dock bort dig... REJÄLT. Du skulle givetvis ha gift dig på din födelsedag så det blir lättare att komma ihåg datumet.

 

Nästa år:

"Oj i morgon fyller jag år, just ja... Men vänta nu. Det var nåt mer... då var bröllopsdagen igår. FUCK!"

 

:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom jag tog det något tveksamma beslutet att publicera Jens uttalande i panelen, så vill jag verifiera Jens påstående att hans mål var Paf, och inte Magda. Jens sa till mig långt innan skiten träffade fläkten att ironin i inlägget hade Paf som mål, inte Magda. Osnyggt? Ja. Sant? Ja.

 

Och för att vara övertydlig. Ja, jag gjorde fel. Jag borde sett till att Jens svarade på frågan.

 

Tack Valter. Nu lämnar jag Jensgate bakom mig (och RolfGate).

 

Och för femtioelfte gången. Grattis till TF! :D Din familj är snajdig, DU är snajdig! Jennez :h: TF - allt gott i framtiden!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sweet, fast du är av en något sämre årgång om pf-nicket är en ledtråd ;-)

 

Skrivkrampen fodrar nog att jag gör en liten recap av bröllopet, om nu någon skulle vara intresserad.

 

Absolut. Har sett bilder på fejjan och i Hallands Nyheter. Dags för the inside version!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är lugnt C ;-)

 

Anyhoo, har idag fått ett otroligt tråkigt besked som berör en nära familjemedlem. Energin att skriva ett inspirerat referat från bröllopet är som bortblåst och får vänta till en annan dag. Just nu känns det bara som mörker.

 

Usch det var tråkigt att höra i dessa dagar som borde vara var lyckliga. :( Skriv när du känner för det.

 

Nu drar jag iväg för att krossa Kungsholmens Ungdomsklubb tillsammans med Skanke! Gogogogogogo!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är lugnt C ;-)

 

Anyhoo, har idag fått ett otroligt tråkigt besked som berör en nära familjemedlem. Energin att skriva ett inspirerat referat från bröllopet är som bortblåst och får vänta till en annan dag. Just nu känns det bara som mörker.

 

:( Jobbigt! Hoppas allt löser sig.

 

Nu drar jag iväg för att krossa Kungsholmens Ungdomsklubb tillsammans med Skanke! Gogogogogogo!

 

FYI så hade vi premiär i korpen ikväll. Atletico Gislaved mosades med 9-0!

Toppa det ni! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2-1 rätt upp i rektum så vi var inte ens nära:cry:

 

Vafan, vi ledde ju med 1-0 i halvtid sen överrumplade de oss totalt. Borde fått in en sista fem men med tanke på att de ju ligger trea (med samma resultat som ettan och tvåan) och att vi typ gjorde vår bästa match någonsin ska vi nog vara nöjda. Yay!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu drar jag iväg för att krossa Kungsholmens Ungdomsklubb tillsammans med Skanke! Gogogogogogo!

 

Kul förkortning det blir på den klubben. Undrar om dom använder den ofta :P

 

Vilken nivå var det ni spelade på nu igen? Spelar själv på nivån Div 6/C-reserv så det är kanske ingen vidare nivå, men jävligt kul lagfester ;)

 

EDIT: Ah fan, känns alltid fel att köra ett "skämt" direkt efter ett tråkigt bud…Sorry, Totalfarsa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1. Stort grattis från oss till att du äntligen blev en riktig man ;-). Å vacker var hon din kvinna.

 

2. Det är så i livet tyvärr. När man är lycklig så kommer variansen och tar ner en på jorden. Oavsett vad det är så har du våra sympatier.

1. Tyty, skönt att ta steget från prao till riktig karl ;-)

 

2. Tyvärr är det så att du kan relatera. Nu gäller det visserligen inte kvinnan jag gift mig med men ändå en som står mig lika nära. Men men, om vi tar oss ur det här hålet så kommer vi ut starkare än någonsin.

 

Nu är det hög huvudföring som gäller och gott mod. Slutdeppat i dagboken.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul förkortning det blir på den klubben. Undrar om dom använder den ofta :P

 

Vilken nivå var det ni spelade på nu igen? Spelar själv på nivån Div 6/C-reserv så det är kanske ingen vidare nivå, men jävligt kul lagfester ;)

 

EDIT: Ah fan, känns alltid fel att köra ett "skämt" direkt efter ett tråkigt bud…Sorry, Totalfarsa.

 

Vi är ett nybildat "pokerlag" i div 14a (lol). Kör bara för att det är kul. :D Det är jag, Skanke, Björn Isberg och Ferit Gabriellsson med släkt och vänner (typ 140 pers). Men duktiga spelare och det är kul att se att laget blir mer och mer samspelt. Hade gårdagens varit vår första match hade vi kanske åkt på däng med 9-0, nu bara 2-1.

 

Vi kan ju säkert styra en träningsmatch om du vill! (Vi spelade 4-3 mot ett div 4-lag i senaste träningsmatchen)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...