Gå till innehåll

Skönheten och Odjuren


Othello

Recommended Posts

  • Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • Jennez

    1468

  • Ola Brandborn

    1056

  • TotalFarsa

    1010

  • Liza

    862

Top Posters In This Topic

[det här är inte hidden brag utan rätt och slätt en stor jäkla megabrag]

Nja, två händer tripplade jag med och en lyckades jag fyrdubbla stacken med dessutom... :-)
[/det här är inte hidden brag utan rätt och slätt en stor jäkla megabrag]

 

Crappy, hur ställer du dig till Gbg på fredag? Kom igen, visst fan läser du här!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

[det här är inte hidden brag utan rätt och slätt en stor jäkla megabrag][/det här är inte hidden brag utan rätt och slätt en stor jäkla megabrag]

 

Crappy, hur ställer du dig till Gbg på fredag? Kom igen, visst fan läser du här!

 

Hmmm

Du kan inte komma med sådant så här sent, sådant här måste planeras noga. Framför allt måste det planteras hos sambon :)

 

 

Hehe jag har planterat det lite försiktigt, det bara stämma av med ungarna som kommer på fredag. Men vi siktar på det. Vi stämmer av med Valter bara så det passar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmmm

Du kan inte komma med sådant så här sent, sådant här måste planeras noga. Framför allt måste det planteras hos sambon :)

 

 

Hehe jag har planterat det lite försiktigt, det bara stämma av med ungarna som kommer på fredag. Men vi siktar på det. Vi stämmer av med Valter bara så det passar.

Alltså, jag är nog veligare än jens i en börne-butik. Upptäckte precis att en kompis har inflyttningsfest på fredag i en lya som ligger på andra sidan älven. Lutar förmodligen åt CC-besök en sväng och sen över till kalajset. Äääääääh... Slå på msn!
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Årets stekigaste resa börjar ta form;

 

London, Las Vegas, New York. Lär bli überstekiga Waldorf Astoria i NY. Säger som jag brukar: snajd!

 

Hörru! Du må kunna Vegas, men i NYC är det JAG som bestämmer vart vi ska gå/bo/äta osv :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...