Gå till innehåll

Skönheten och Odjuren


Othello

Recommended Posts

  • Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • Jennez

    1468

  • Ola Brandborn

    1056

  • TotalFarsa

    1010

  • Liza

    862

Top Posters In This Topic

Nejnej, den var förbannat kul. Trodde bara inte att du behövde bekräftelse ;-)

 

Varför tror du att jag ständigt tjatar om livsval och skryter hejdlöst om rosé, stekomobiler och resor? BEKRÄFTELSE förändainihelvete. Bekräftelse - I needz it bad. :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför tror du att jag ständigt tjatar om livsval och skryter hejdlöst om rosé, stekomobiler och resor? BEKRÄFTELSE förändainihelvete. Bekräftelse - I needz it bad. :-(

 

Lisa, du har en del att jobba med. :) Du får ge mer "kärlek" till stackars stekarJens

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bra lir idag Jensa surt att vi inte fick med oss målet som hade tagit hem segern....

 

Ja, det sved. Men vi ska nog vara nöjda med 1-1 mot tabelltvåan när vi själva ligger näst sist. Eller LÅG, nu klättrade vi minst två placeringar tror jag. :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

WP hurtbullar!

 

Appropå ingenting. Är du gay och vill ha ett glas rosé på onsdag eller kanske en bärs? Häng på vettja på aw som det så fint heter. Ser ju dessutom ut att bli hyggligt bra väder om man ska tro på smhi-gissarna. Jens har jag frågat och han ljög nåt om att han skulle hänga på om jag bjöd på en bärs. Vi får se... :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

WP hurtbullar!

 

Appropå ingenting. Är du gay och vill ha ett glas rosé på onsdag eller kanske en bärs? Häng på vettja på aw som det så fint heter. Ser ju dessutom ut att bli hyggligt bra väder om man ska tro på smhi-gissarna. Jens har jag frågat och han ljög nåt om att han skulle hänga på om jag bjöd på en bärs. Vi får se... :)

 

Var kör vi? Anglais takterass? Strandbryggan!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var kör vi? Anglais takterass? Strandbryggan!

 

Vi tar nåt kul bara. Taket ligger typ mitt emellan våra kontor. Kanske kan va nåt men har faktiskt aldrig varit där.

 

Oh! Oh! Oh! Oh! Har fått sambon intresserad av bröllopsresa till Vegas :-D Nu är det dags att gnugga geniknölarna och ro i land det här...

 

Dra på trissor!

 

Då är det bara att börja spalta upp allt lyx hon skulle "få".

 

Massage, bo på spahotell, grand canyon, kalasmat varje dag, 5starhotel, lördag varje dag, shopping, strippor... osv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förutsätter att ni kommer över till main event :-D
Ska iaf börja kolla aktivt efter resor och hotell. Vis av erfarenhet vet jag att hon är mer lättövertalad om hon erbjuds ett färdigt paket :mrgreen:

 

Dra på trissor!

 

Då är det bara att börja spalta upp allt lyx hon skulle "få".

 

Massage, bo på spahotell, grand canyon, kalasmat varje dag, 5starhotel, lördag varje dag, shopping, strippor... osv.

Var min reaktion också, hehe...

 

Ett par kompisar bilade SF-las vegas och gifte sig i ett litet chapel nära strippen. Bilderna därifrån ska infogas i en powerpoint-presentation jag planerar att hålla inom en vecka för att övertala sambon. Eller inte :mrgreen:

 

Gifter oss på lördag och hade väl egentligen tänkt köra en kortare resa till Rom, eller dylikt, under sommaren men nu fick jag höra att hennes päron kunde tänka sig att komma ner och bo i vårt hus under en vecka och ta hand om kidsen om vi ville åka iväg. Gäller att hugga snabbt nu mao.

 

*wtf-edit* Strippor, lål :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vegas? Nej usch! Min kille har varit där hur många gånger som helst, han säger att man bara blir magsjuk hela tiden. Inte förstår man språket heller :mrgreen:
Nej, men så kanske han ska prata med andra än Obrestad också ;-)

 

Mellan vilka datum åker folk dit egentligen? Även om det för tillfället bara är en tre-outare så kan det vara bra att ha med sig. Ni, Erik, John? Orkar inte leta fram det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det här är packat med så jäkla mycket awesome. Finner inte ord.

 

Gulf is a VideoSong, a new medium with 2 rules:

1. What you see is what you hear (no lip-syncing for instruments or voice).

2. If you hear it, at some point you see it (no hidden sounds).

 

 

More cowbell!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du bör dock mörka att du känner någon där då.

 

Opposit: Ni drar på honnymoon och ska bo i en stuga vid havet och älska varje kväll... men nädå, hennes möhippegäng är på plats och drar ut henne på kröka varje kväll. Bakis varje dag och när hon väl vaknat till liv är hon på sponken igen och byter till nya gåutkläder :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du bör dock mörka att du känner någon där då.

 

Opposit: Ni drar på honnymoon och ska bo i en stuga vid havet och älska varje kväll... men nädå, hennes möhippegäng är på plats och drar ut henne på kröka varje kväll. Bakis varje dag och när hon väl vaknat till liv är hon på sponken igen och byter till nya gåutkläder :)

Du misstar mig för någon med vänner. Men var lugn, det händer hela tiden :-(

 

*när jag tänker efter-edit* Äh, det gäller såklart att sätta en positiv spin på det hela. Är Lisa där? Gräjt, shoppingpartner. Är Jens där? Gräjt, en levande Lonely Planet of Las Vegas-bok. Är Ola där? Gräjt, nån att åka karusell med. Är John där? Gräjt, nån som kan ta hand om Fredde.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...