Gå till innehåll

Skönheten och Odjuren


Othello

Recommended Posts

  • Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • Jennez

    1468

  • Ola Brandborn

    1056

  • TotalFarsa

    1010

  • Liza

    862

Top Posters In This Topic

Skit i de tråkiga grejerna som skrivs jensa. Drop it. Nu är det sol och sommarn är på väg.

 

Lillbackade på det tråkigaste bordet i mannaminne. Vi skiter i cosmopol nästa gång. Vi satsar på en slantsingling mellan krukan och en bärs i solen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Cliffnotes:

 

En pokernyhetssite skriver att Lapproffe nolltaxerar.

 

Lapproffe skriver en hatblogg om mig och menar att jag försöker flytta fokus från Jensgate. Om inte det är ett skott i foten så vet jag inte what is.

 

Å andra sidan är det ofta väldigt svårt att veta om Roffes bloggar är seriöst menade eller bara vanlig provokation med glimten i ögat.

Jag har iaf bestämt att allt som skrivs om Gräddtårtan är sant. Jag hoppas att det är så åtminstone. :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Cliffnotes:

 

En pokernyhetssite skriver att Lapproffe nolltaxerar.

 

Lapproffe skriver en hatblogg om mig och menar att jag försöker flytta fokus från Jensgate. Om inte det är ett skott i foten så vet jag inte what is.

 

Varför skriver en pokernyhetssite att Lapproffe nolltaxerar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom jag tog det något tveksamma beslutet att publicera Jens uttalande i panelen, så vill jag verifiera Jens påstående att hans mål var Paf, och inte Magda. Jens sa till mig långt innan skiten träffade fläkten att ironin i inlägget hade Paf som mål, inte Magda. Osnyggt? Ja. Sant? Ja.

 

Och för att vara övertydlig. Ja, jag gjorde fel. Jag borde sett till att Jens svarade på frågan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom jag tog det något tveksamma beslutet att publicera Jens uttalande i panelen, så vill jag verifiera Jens påstående att hans mål var Paf, och inte Magda. Jens sa till mig långt innan skiten träffade fläkten att ironin i inlägget hade Paf som mål, inte Magda. Osnyggt? Ja. Sant? Ja.

 

Och för att vara övertydlig. Ja, jag gjorde fel. Jag borde sett till att Jens svarade på frågan.

 

Men..hade vi inte precis glömt bort JensGate?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...