Gå till innehåll

Skönheten och Odjuren


Othello

Recommended Posts

Vi bestämde oss för att ta ett gemensamt efternamn när vi gifter oss den 22/5. Klurade fram ett nytt som har viss anknytning till platsen där vi gifter oss och skickade in förslaget till PRV. Fick svar igår och det visar sig att det finns ett handelsbolag med snarlikt namn. Meh! Men, om vi får firmatecknarens godkännande så kan vi ändå få ta efternamnet så som vi vill ha det. Så, idag blir det att hitta min allra mest inställsamma röst och ringa upp människan ifråga och be om lov.

Vem kan motstå din förföriska röst? Men ett gott råd, om skägget fortfarande är kvar, skicka skicka Gunn som förhandlare om det skulle bli nödvändigt

Fredag ser det ut som det blir lajvspel på klubben. Crappy, antar att du har fullt upp?

Fel vecka, :( Vi småbarnsfarsor särskilt vi varannan veckas farsor har ett hårt spikat program. Så Tyvärr inte heller denna gång:(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • Jennez

    1468

  • Ola Brandborn

    1056

  • TotalFarsa

    1010

  • Liza

    862

Top Posters In This Topic

Vem kan motstå din förföriska röst? Men ett gott råd, om skägget fortfarande är kvar, skicka skicka Gunn som förhandlare om det skulle bli nödvändigt
Alltså. Jag är snygg. Vafan!

 

Fel vecka, :( Vi småbarnsfarsor särskilt vi varannan veckas farsor har ett hårt spikat program. Så Tyvärr inte heller denna gång:(
Du ska vara pappa. Miata ska kröka i dagarna tre. Sandsater har precis blitt farsa. Ingen har tid att leka med mig :-(
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi bestämde oss för att ta ett gemensamt efternamn när vi gifter oss den 22/5. Klurade fram ett nytt som har viss anknytning till platsen där vi gifter oss och skickade in förslaget till PRV. Fick svar igår och det visar sig att det finns ett handelsbolag med snarlikt namn. Meh! Men, om vi får firmatecknarens godkännande så kan vi ändå få ta efternamnet så som vi vill ha det. Så, idag blir det att hitta min allra mest inställsamma röst och ringa upp människan ifråga och be om lov.

 

Woohoo, han hade inga problem med namnet. Dags att ordna med lite paperwork och skicka in till PRV :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Småbarnspappor, stressad tillvaro, sommarstuga, husvagn, Gifta sig. "Fruga". Ofullbordad ungdom. Livskris. Pokerturneringar om några hundralappar. Ölmage. Tunnhårig. Lönnfet.

 

Är det bara jag får existentiell ångest av den här dagboken :cry:

 

Det fetmarkerade passar in på mig. Men det är inte lätt att vara smal när man är rik som jag brukar säga.

 

Kan du inte berätta lite mer om ditt liv Slaktis? Hur gammal är du? Vad lirar du? Var i livet befinner du dig? Vilka eventuellt livsavgörande beslut står du inför? Frågar av genuin nyfikenhet, tro det eller ej. :-)

 

Edit: kanske "pokerturneringar om några hundralappar" passar in också. För det mesta i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoho, vänta bara ett par år Slaktis så sitter du i skiten med oss andra :mrgreen:

 

Låg och busade med lilltjejen på golvet i köket. Upptäcker då att vi tydligen har ett tredje eluttag monterat under köksskåpen. Och här har vi bara bott i 1,5 år. Perceptiv är jag då inte :-P

 

Sambon står och bakar tårtor nu. Fick precis slicka i mig resterna av smeten till det som ska bli en chokladkaka. Helvete vad mumsigt! Undrar om jag inte ska göra en sockerkaka ikväll, bara för att få smarra i mig smet-rester igen :mrgreen:

 

Bokat in mig på en 300 kr rebaj imorn på klubben. Brukar vara slaskigt så hittar man lite händer i början så behövs inga rb.

 

Trodde vi hade 440k i lån men enligt senaste beskedet är det "bara" 340k. KÄnns nästan som att hitta 100k. Slå det du Lisa ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjejen fyller idag, 2 sällskap som dykt upp, båda med en jävla massa gottgott. Har 3 kladdkakor, typ 20 chokladmuffins och oräkneliga kakor som ligger i kylen atm, jag kommer dö av sockeröverdos :(

 

Ha! Tror hon har 4 tårtor på G just nu. Tyvärr får jag nöja mig med slickepotten idag för de är till bröllopet nästa lördag. Men, har tillräckligt med onyttigheter i kylskåpet för att skicka mig i matkoma ikväll. Tänkte kolla på följande när barnen lagt sig...

 

smokey_and_the_bandit1.jpg

 

cannonball_run_ii.jpg

 

heartbreak_ridge_ver2.jpg

 

Alltså, filmaffischerna var coolare förr.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lirar en SCOOP-turre på Stars, $250k garanti. Äckliga, riggade site!

Torskade först en megapott med AA vs KK pre, standard. Va nere och kämpade på halva average, och när jag preciiiis fått dubbla hittar jag JJ på knappen. Sb ställer med 20bb och bb ställer med 10bb. Jag funderar och tar synen. Sb har AK och bb KJ. K på floppen. Standard.

1700 pers kvar av 10500. Lär väl bubbla pengarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Låg och busade med lilltjejen på golvet i köket. Upptäcker då att vi tydligen har ett tredje eluttag monterat under köksskåpen. Och här har vi bara bott i 1,5 år. Perceptiv är jag då inte ;-)

 

Efter ett par månader såg jag också ett antal uttag under köksskåpen. Vem faaan behöver 16 uttag vid köksbänken?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...