Gå till innehåll

Skönheten och Odjuren


Othello

Recommended Posts

  • Svars 9,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • Jennez

    1468

  • Ola Brandborn

    1056

  • TotalFarsa

    1010

  • Liza

    862

Top Posters In This Topic

Nej, inte till Main, det var ett $6k paket med $1500 i turneringspengar. Får se vad det blir, får deala med Ola imorgon.

 

Tack för superrailen av alla i Tallinngruppen och inte minst STORT tack till Lisa för markservice och nötrail! :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

* $1.500 i hotellpengar: Vi föredrar att få boka in honom på Caesars Palace eller Flamingo med våra andra kvalare, men är givetvis öppna för andra varianter när det gäller en sådan prominent herre som herr Jadbäck.

 

 

Låter förståndigt, Caesars har jag inte bott på men Flamingo känns inte stekigt nog för Jennez.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låter förståndigt, Caesars har jag inte bott på men Flamingo känns inte stekigt nog för Jennez.

 

Jag har bott på både Flamingo och Casear's. Jag ska ta och göra en stekighetsbarometer på Vegas innan jag åker.

 

Det finns ju lite andra sajter som... hrm... "drar i mig" men jag får väl leva med att vara paf-pojke i några inlägg här. :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ser till att klonka nästa final så har vi kepsarna Pif och Puf i vegas.

 

Go for it!

 

Ska faktiskt bli riktigt intressant att vara kvalspelare en gång i livet. Man lär sig säkert massor som man har nytta av i jobbet längre fram. :-D

Nu verkar det som att det är Rocken som jag känner sen gammalt som ska ta hand om mig i Vegas men det blir säkert kul att låta piskan vina mot honom också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...