Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

Kom på en jävlig sjuk sak. IRLsucks är bäst i Sverige på Texas Holdem live, PK är bäst i Sverige på Omaha live och Padrinos är bäst i Sverige på Texas Holdem online. Vilket järngäng egentligen...

nä, ferit är bäst på texas live

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Mmm fanns 2 startgrupper och grupp 2 startade 10m efter och då stod jag längst bak av 20k pers så tog ju etttag innan man va ingång sas. sedan tog tlite tid innan man fick till bilden också.

 

det där förstår jag mig inte på. Om alla börjar springa när startskottet går så är ni ju iväg samtidigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det där förstår jag mig inte på. Om alla börjar springa när startskottet går så är ni ju iväg samtidigt.

 

Om det står 8000 pers som ska iväg när skottet går tar det ju ett bra tag innan de som stod längst bra kommer över startlinjen.

 

Man räknar ju tiden från startlinje till mållinje och inte startskott till mållinjen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om det står 8000 pers som ska iväg när skottet går tar det ju ett bra tag innan de som stod längst bra kommer över startlinjen.

 

Man räknar ju tiden från startlinje till mållinje och inte startskott till mållinjen.

 

+1

 

så jävla trångt i början så när dom äppte iväg grupp 2 började man springa först vid startlinjen, så man fick promenera ett tag innan man nådde fram dit och började springa tog väl mellan 5-10m efter gruppen släpptes somjag nådee över startinjen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nä, ferit är bäst på texas live

 

undrar om de implicita värderna står högre än den summan han köpte titeln med? jag menar med sponsorerbjudanden och dylikt. visst IRLsucks fick en näve stålar men är det möjligt att ferit dragit in mer med titeln sveriges bästa? och var det tanken eller samlar han bara på pokaler?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Jag och Izy snackade med en sjuk fan på Ett Ställe häromdagen...

 

-Man kan inte lita på en kille i hatt

-Vadårå?

-Det går bara inte. Var är du ifrån?

-Gislaved

-Känner du KungKroon?

-Han i Stormhold?

-Ja

 

Mvh,

Celebritykroon

 

haha vem var detta? :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul med ett Walesiskt lag i Premier League skönt att inte Reading gick upp i.a.f. Hoppades iofs på Nottingham, men Swansea var nog det bästa alternativet.

 

Nån gång får det ju vara slut på det där dravvlet. Hur skall "Storbritanien" ha det? Ibland är det England, Wales etc, ibland GB&I, ibland är det allihop, ibland det som passar. Såg just att Murray står listad som GreatBritain i Franska Öppna...

 

Det är lite vända kappan efter vinden där...

 

Sorry OT! Jag tror att Ferit är bäst i Sverige, kan man köpa Sm titel kan man säkert köpa bäst i sverige titel med eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...