Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

Ryktet går att shahin nystat redan, 35 minuter in.

 

haha helt fel! 38 min :lol:

 

en vis finne sa en gång att man aldrig ska vara övertaggad i en turnering...fick in 9T vs KK på turn.. KQJ 4

 

det är dock en väldigt fin dag och ska senare möta upp dödarn mfl för lite öl.

 

stort lycka till alla som spelare och håller tummarna för att någon man känner drar hem det här!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Missade ju både att möta upp på pasta stället innan och så va du lite för snabb i turren, kommer nog aldrig få hälsa:( hf ikväll!

 

:cry:

 

men blir ju fler turneringar i sveden... jag lirar ju även GSOP så om du åker iväg på någon av dom är det bara att säga till så ser vi till att styra något.

 

vilka är du här med? (är du från sthlm?).. bara kul att träffa folk från PF så hojta gärna till om ni ser en.

 

stort lycka till! håller tummarna

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

VARNING FÖR TL:DR!!!!

 

Massa text...

nu ska jag sova och imrogon är det poker-sm.. ses där!

 

Jag bara gottar ner mej i texten. Ingen blatte men dock uträknad och adhd ...gillar din "story" och känner igen mej i massa. Slutade skolan i 7:an och rektorn berättade att han skulle vinka på mej när jag hämtade hans sopor.

Jag tror bestämt att jag har sparat ihop en bättre pension än honom idag !

 

Utan massa detaljer så har jag varit med om saker och utvklat saker helt utan utbildning som ig inte är realistskt.

 

jajaja ...gl m8 och skål, livet är fan skönt om man bara vill !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag bara gottar ner mej i texten. Ingen blatte men dock uträknad och adhd ...gillar din "story" och känner igen mej i massa. Slutade skolan i 7:an och rektorn berättade att han skulle vinka på mej när jag hämtade hans sopor.

Jag tror bestämt att jag har sparat ihop en bättre pension än honom idag !

 

Utan massa detaljer så har jag varit med om saker och utvklat saker helt utan utbildning som ig inte är realistskt.

 

jajaja ...gl m8 och skål, livet är fan skönt om man bara vill !

 

kul att det gått så bra för dig sedan dess :-D!

 

tackar ödmjukast (både till dig och alla andra som önskat lycka till) och visst fan är livet underbart. det är verkligen vad man gör det till :-)

 

Trevligt att träffas inho, kom förbi på sön också så lovar jag att vara lite roligare

 

+++

 

var väldigt trevligt och ska bli kul att grinda nu på söndag :)

 

------

 

kära pf:are: hur fungerar det egentligen med att ha en egen blogg? vilken sida ska man blogga för (blogg.se ?)? hur fungerar det med reklam på blogg? är i tankarna på att starta en egen blogg där jag kan skriva om poker, fotboll och massa annat. vill givetvis veta hur man tjänar cashitosen vid sidan om:mrgreen:

 

tack robert och anton (samt flickvänner) för en väldigt trevlig kväll :-)!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

 

 

------

 

kära pf:are: hur fungerar det egentligen med att ha en egen blogg? vilken sida ska man blogga för (blogg.se ?)? hur fungerar det med reklam på blogg? är i tankarna på att starta en egen blogg där jag kan skriva om poker, fotboll och massa annat. vill givetvis veta hur man tjänar cashitosen vid sidan om:mrgreen:

 

 

Du blir medlem på http://www.affiliator.se/?affiliator&gclid=CNCh5o_zm6kCFceC3godYTNetQ

 

Du lägger sedan in reklam från affilator på din blogg och vips så får du pengar när folk klickar eller blir medlem från din länk. Jag har tjänat några hundralappar på det. Man får testa sig fram och ta det som man tror folk trycker sig in på.

 

blogg.se är väl den bästa att starta på tror jag :) GL

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var på Vegas favoritställe idag, det var ingen höjdare. :S

 

Vad är mitt favoritställe? Hovet, Råsunda eller Wembley? Ikväll är det Wembley iaf. Krossa Schweiz...

 

Kommer btw hem imorrn, så om det är legendtätt på CC dyker jag garanterat upp. Räcker med padrinos för mig...

 

Kom på en jävligt sjuk grej som FriSoren vräkte ur sig förra veckan när vi satt och drack öl:

 

"Jag har haft pengar hela livet. Först sålde jag jultidningar, och sen började jag spela poker."

 

Mvh,

William Notting Hill

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är mitt favoritställe? Hovet, Råsunda eller Wembley? Ikväll är det Wembley iaf. Krossa Schweiz...

 

Kommer btw hem imorrn, så om det är legendtätt på CC dyker jag garanterat upp. Räcker med padrinos för mig...

 

Kom på en jävligt sjuk grej som FriSoren vräkte ur sig förra veckan när vi satt och drack öl:

 

"Jag har haft pengar hela livet. Först sålde jag jultidningar, och sen började jag spela poker."

 

Mvh,

William Notting Hill

 

Scandic Malmen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni som är stammisar på Råsunda, är rad 7 på södra nedre värdelösa platser? Eller ser man nått?

Det är ganska kasst. Man ska stå på mellan eller som sämst någon av dom fem översta raderna på nedre. Du kommer att stå i lagom höjd för balken som håller upp hönsnätet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Långsida eller inget imo. Du ser väl överlag helt okej överallt men jag är numera av principen att om man ska se fotboll på plats ska man göra det ordentligt. F.ö pissbra platser på England-Schweiz. Nya Wembley är tung. Wilshere är tyvärr vidrigt bra. GZ. Maxwell, Eblinho, FriSoren etc...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Långsida eller inget imo. Du ser väl överlag helt okej överallt men jag är numera av principen att om man ska se fotboll på plats ska man göra det ordentligt. F.ö pissbra platser på England-Schweiz. Nya Wembley är tung. Wilshere är tyvärr vidrigt bra. GZ. Maxwell, Eblinho, FriSoren etc...

 

http://www.sincearsenallastwonatrophy.co.uk/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis hemkommen från London. Rekordsliten. Ute till kl6 imorse i East London, Brick Lane. Vidrigt roliga barer och klubbar där får jag säga. Ganska ruffigt, men typ inga inträden, billigt som fan, och jävligt sköna människor ändå. Har ett minne av att nån shonne från Malmö kom fram o "celebspottade" mig. Vet inte om det var en pfare men han påstod sig känna igen mig iaf. Var dock inte medgörlig för att diskutera vidare...

 

Såg en frän skylt när jag kom innanför tullen på Arlanda. En taxichaffis stod med skylten "LINDE PER" och väntade på celebriteter...

 

Mvh,

Liverpool Street

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

dricker vitt vin och äter melonglass.. myser som fan atm... nästan facebookstatuskvalitet på det men neaaaaaaj..jag är för cool för det.. varför skriver jag det på PF då da.... ... ... för jag kan :-D

 

vet inte varför.. men uppskattar smaken av vitt vin på ett helt annat sätt nu än tidigare.. har iofs opteron på skype nu så får fråga om tips :)

 

funderar på att ställa in vegas redan nu.. kussen och två polare har bokat in en resa i slutet av Juli till kalifornien där dom ska bila runt på west coast i 3 veckor. de har även tänkt hyra husvagn där dem tänkt bo vid grand canyon i två dagar. rena tanken av det är så nice och det är fyra assköna gubbar så kan bli väldigt utvecklande. vegas kan jag alltid åka till även nästa år då alla i officegänget är mer sugna. blivit en massa snack om att åka men allt är väldigt halvhjärtat.

 

åka på en resa som aldrig mer sker > åka till en resa som samma gubbar (som iår) även ska åka på nästa år.. inte ett svårt val egentligen va?

 

fet remix

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...