Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Minns att Izy höll på med det där. Hette väl typ diabolo eller nånting. Iaf det man sa på skolgården. Han var grym och kunde "gå ut med hunden" och hela kitet...

 

Utgång igår på Ett Ställe. Nu mår man. Därmed uteblev Maratonrailet tills vidare. FriSoren påstår sig dock komma igång i startklungan. Lyckas han med det är jag imponerad. Blir till att dra dit o raila om nån timme...

 

CLfinal ikväll. Allt annat än att båda lagen förlorar och att matchen avbryts är en fail i mina ögon. Vidriga lag...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

http://www.koreus.com/video/enfant-taiwanais-diabolo.html

 

Ok, sjukt viktigt att folk klickar länken. Är det jag som e väck eller är detta typ det sjukaste någonsin? Jag har provat såna snören tidigare utan framgång.

 

när jag ser sånthär tänker jag alltid "hur rik hade han varit om han grindat all den tid han tränat?". har några teorier, men mår så dåligt av att ens tänka på det så avslöjar dom inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Passar på att fylla på med lite mer ison & fille classics...

 

e]

 

deras senaste album är riktigt bra. två låtar jag fastnat för som jag bland annat skrev om i min blogg (http://www.pokerskull.com/2011/05/fredagskvall-med-persisk-mat-och-vitt-vin/)

 

fakedit: får bli tre låtar :mrgreen:

 

 

 

Uppdates om frisoren please.

 

Var han tvungen att planka in i en startfålla eller fick han joina loppet typ 500m in?

 

vill ej spoila... men sören är kung!

 

----

 

 

idag hoppas jag att man.u vinner :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

deras senaste album är riktigt bra. två låtar jag fastnat för som jag bland annat skrev om i min blogg (http://www.pokerskull.com/2011/05/fredagskvall-med-persisk-mat-och-vitt-vin/)

 

fakedit: får bli tre låtar :mrgreen:

 

 

 

 

 

vill ej spoila... men sören är kung!

 

----

 

 

idag hoppas jag att man.u vinner :mrgreen:

 

du missade ju dom två bästa sena nätter, tomma glas och från hjärtat :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ahhahahahahaha +1 på världens roligaste dag igår...

 

Först plankade FriSoren in på Maran. Vi satt på Södermälarstrand och drack öl när han kom in efter typ 4h. Rekordsliten. Han krampade in sig i mål på 5h 43min vilket var 2min till godo för att vinna beten. Så jävla sjukt. Lätt värt att se FriSoren lida på det viset. Hahahahaha...

 

Vidare till SkrattStock som var en standupcomedy grej på Långholmen. Förbannat kul där med. Sen hem till mig för förkrök och CLfinalen. Vi träffade massa vänner på vägen som vi bjöd med, så blev något av rekordmånga människor. Lägenheten mår skit nu. Hursom vidare till Trädgårn som levererade som vanligt. PK fattar. Var förbannat kul. Helt lyrisk...

 

 

Mvh,

Bussen i Slussen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:shock: :shock: :shock: :shock: imponerande

 

Tror t.o.m jag sprang på 5h35m

 

Hur plankade du in i startfållan utan nummerlapp FriSoren, har de ingen koll? Ingen som reagerade på att du sprang hela loppet utan nummerlapp?

 

Bra jobbat hur som helst, kan misstänka att du inte mår jättebra idag = )

 

 

Att planka in i startfållan var inga problem. Ställde mig längst bak med pensionärerna i mitten ingen som sa något då. Fick dock en och anna peak av alla speakers som kommenterade runt loppet. Fixade en t-shirt som jag skrev en stor etta på och den stod ju ut lite.

"Jaha här kommer nummer 1, lite kaxig kanske" "jaha här kommer nummer 1 igen med riktigt bra fart, kan ju tro att han tagit genvägar" "det gäller å anmäla sig i tid..."

 

Var inga problem med att komma in på stadion heller. Någon snubbe med kamera fråga vart jag hade lappen på upploppet och jag sa bara att jag tappat den sen grabba jag en medalj och drog.

 

Själva loppet är nog bland det jobbigaste jag gjort. Sprungit strax under milen som mest tidigare. Första 5km va inget problem men sen va jag tvungen att gå lite. Lunkstilen som alla sprang i passade inte riktigt mig heller vilket jag fick erfara efter ca 1.5 mil. Ryggen och höfter börjde göra ont som fan så jag var tvungen att antingen kuta snabbt som fan eller gå. Orkade rätt mkt men kroppen sa ifrån utav bara helvete.

 

Tog en paus med niklas, izy och sexy efter ca 3 mil vid slussen vilket nog var ett misstag. Hade trängt bort smärtan men nu kände man efter lite och när jag väl drog igång igen va jag död. Efter västerbron kunde jag inte gå ordenligt och va tvungen att sätta mig ner och sjukvårdare va framme osv å kolla så jag mådde fine. Dom 4km efter jag tog stoppet är dom värsta i mitt liv. Satan så skit man mådde. Men lyckades på något sätt tränga bort smärtan igen och körde min rush/gå taktik vilket va rätt roligt. Va ju där bak med alla sjukhus som va skadade gick eller lunkat hela vägen så va rätt roligt att svischa förbi lite folk som om man va i toppform efter 3.5mil och ändå låg längst bak.

 

Nu mår jag megaskit. Dränkte kvällen och smärtan i alkohol igår och sköt upp eländet några timmar iaf. Nu kan jag fan inte gå ordenligt och rygg, höfter, lår, knän och fötter mår fan itne sådär jättebra nu. Värsta träningsvärken någonsin.

Men värt det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dyker troligtvis upp en video senare ikväll,på en mycket sliten FriSoren under hans ölbreak...

 

Jag och Izy snackade med en sjuk fan på Ett Ställe häromdagen...

 

-Man kan inte lita på en kille i hatt

-Vadårå?

-Det går bara inte. Var är du ifrån?

-Gislaved

-Känner du KungKroon?

-Han i Stormhold?

-Ja

 

Mvh,

Celebritykroon

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad var det Bluwajt hade som signatur? Vi garvade åt det igår som fan, utan att riktigt minnas vad det var. Vill minnas att det är den bästa signaturen någonsin. Nånting med pattknull...

Var jag som hade, bluwajt som sagt på en resa. Kommer dock inte ihåg hur exakta citatet lyder. Ska fråga honom :-)

 

Vet inte om att springa ett maraton var sjukare än att krossa rutan på sin egen bil för att kunna spela innebandy när man glömt nycklarna men i vilket fall, all respekt och heder åt dig frisören :mrgreen:

 

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HAHAHAHHAHAAHAHA

 

Bluwajt är en personlig favorit nu. Kungligt citat...

 

Kom på en jävlig sjuk sak. IRLsucks är bäst i Sverige på Texas Holdem live, PK är bäst i Sverige på Omaha live och Padrinos är bäst i Sverige på Texas Holdem online. Vilket järngäng egentligen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...